Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » F1- przed sezonem
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1- przed sezonem

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-01-22, 23:22      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem

Cytat:
For the third successive day the lap record at Barcelona tumbled. But this time it wasn’t Ralf Schumacher and the Williams FW26 that shattered the record. Instead it was BAR’s Jenson Button.

The Brit completed 85 laps of the Circuit de Catalunya and put in a best lap time of 1:14.607. Button’s fastest lap was 1.013 seconds quicker than Ralf Schumacher’s lap record, which he set on Wednesday.

Michael Schumacher came the closest to beating Button, however, he wasn’t anywhere ‘close’ to the BAR driver. Schumacher’s best time on his return to testing was a 1:15.410. The Ferrari driver completed 95 laps. Renault’s Fernando Alonso was third quickest, putting in a marathon 102 laps at the Spanish circuit. Ralf Schumacher followed him, while Ferrari test driver Luca Badoer completed the top six.

Times:

J. Button - BAR Honda - 1'14.607 (85 laps)
M. Schumacher - Ferrari - 1'15.410 (95 laps)
F. Alonso - Renault - 1'15.506 (102 laps)
R. Schumacher - Williams BMW - 1'15.736 (63 laps)
L. Badoer - Ferrari - 1'15.767 (86 laps)
M. Gené - Williams BMW - 1'15.820 (46 laps)
JP. Montoya - Williams BMW - 1'16.251 (97 laps)
O. Panis - Toyota - 1'16.507 (98 laps)
G. Fisichella - Sauber Petronas - 1'16.529 (66 laps)
T. Sato - BAR Honda - 1'16.560 (90 laps)
M. Webber - Jaguar -1'17.173 (144 laps)
F. Montagny - Renault - 1'17.447 (130 laps)
N. Heidfeld - Jordan Ford - 1'17.530 (49 laps)
C. Klien - Jaguar - 1'18.029 (46 laps)
R. Briscoe - Toyota - 1'18.106 (62 laps)
T. Glock - Jordan Ford - 1'18.236 (36 laps)
 
Reklamy
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2004-01-22, 23:29      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
hehe
Widac BAR zrobil kilkanascie milowych krokow w rozwoju bolidu w ciagu kilku miesiecy tylko pogratulowac

a moze to nowy dostawca opon ? nieeeee niemozliwe
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-01-23, 00:19      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
tak na pewno Przycisk będzie mistrzem świata
wynikami z testów to nie ma co się sugerować bo nie wiadomo kto co tam wiezie i po co jedzie. Parę lat temu pamiętam jak na testach zimowych najlepsze czasy kręciły Stewarty (Barichello jeszcze wtedy w Stewarcie jeździł) i tak sie zapowiadali że tacy mocni bedą a jakoś nie byli a chyba rok później Stewarta już nie było wogóle
zawsze może być tak że jedzie sobie button pustym bolidem z pustym bakiem na świezych oponkach albo nawet odchudzonym poniżej regulaminowych kilogramów jak to właśnie robili w Stewarcie żeby zabłysnąć i oczarować sponsorów wielkimi nadziejami na nadchodzący sezon.
Chociaz kto wie... mam nadzieję że Honda się rozwija i BAR razem z nią.
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-01-23, 00:36      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
Wiadomo - ale i tak jak dla mnie szok
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-01-23, 01:12      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
Button Quala testował
 
emge


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk

Post2004-01-24, 21:28      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
I tak w sezonie spala 20 silnikow
 
The Jackal





Post2004-01-28, 13:35      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
A propos przed sezonowych przygotowań: Ferrari zaprezentowalo auto na sezon 2004. Wygląda dosyć podobnie do 2003 GA. Spojler przedni wygląda normalnie (nie to, co nowy Williams ) boczne wloty powietrza chyba są troche wyżej. poniżej zdjęcie:



I link: http://www.ferrariworld.com/special_events/newf1/home.asp
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2004-01-28, 15:56      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
A ponadto zmieniony tylny spojler, dodanie dziwnego garbu, mniej wiecej nad silnikiem (tam gdzie konczy/zaczyna sie biala reklama Marlboro), ostrzejszy nos, nizsze lusterka, lekko zmodyfikowany przedni spojler, dodanie do deflektora drugiego mniejszego......ale to i tak psu na bude bo to nie jest ostateczna wersja F2004 ktory pojedzie w Australii (na szczescie)
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-01-28, 17:01      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
To nowe Ferrari to jakas niedoróbka !!! Przyjzyjcie sie tej fotce - czy ni dziwnie jest zakończony ten garb nowy ?
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2004-01-28, 17:11      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
a co za roznica jak jest garb zakonczony skoro koniec jest ostry ja kbrzytwa wiec raczej nie wprowadza tam niepozadanych zawirowan powietrza chyba za to rok temu Ferrari mialo tylko 2 otworki z tylu a teraz juz ma 4
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-01-28, 18:49      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
Wiekszaz powierzchnia boczna to wymog regulaminowy.
IMHO najciekawsza czescia wozu jest chyba tylny dyfuzor (bez skojarzen )
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2004-01-28, 23:16      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
Najbardziej w nowym Ferrari interesuje mnie jak się będą Bridgestony sprawowały
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2004-01-29, 00:21      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
do dupy jak zawsze
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-01-29, 00:34      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
az sie dziwie ze ferrari kolejny sezon bedzie z nimi wspolpracowalo po takich wpadkach z poprzedniego sezonu...

Ostatnio zmieniony przez Tytus dnia 2004-01-29, 01:28, w całości zmieniany 1 raz
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2004-01-29, 00:40      F1- przed sezonem Odpowiedz z cytatem
ha! nie tylko ty
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » F1- przed sezonem Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: