mam problem z gazem w F12k+2... po prostu mam gaz dopiero po wcisnieciu pedalu gazu tak prawie do polowy zakresu, jak i czym sobie z tym poradzic tak zeby wykozystac caly dostepny zakres obrotu potencjometru?
Reklamy
Gozdek
2002-06-29, 13:05 do txtweakerow i CTFJotowcow
robson napisał:
mam problem z gazem w F12k+2... po prostu mam gaz dopiero po wcisnieciu pedalu gazu tak prawie do polowy zakresu, jak i czym sobie z tym poradzic tak zeby wykozystac caly dostepny zakres obrotu potencjometru?
Czesc
Zobacz czy po ustawieniu DEAD ZONE na 0% (w F12002) cos sie poprawi.
pozdrawiam
Gozdek
robson
2002-06-29, 14:01 do txtweakerow i CTFJotowcow
wszystko na zero, w ustawieniach w grze juz wszystkiego probowalem
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2002-06-30, 22:19 do txtweakerow i CTFJotowcow
To jest bug w F1 2001 i 2
Zakres na split axis jest pomniejszany o polowe jak ze pedal wcisniety na polowe to jest zero lub lekkie hamowanie/przyspieszanie.
Wiec nalezy uzyc dxtweaka i ustawic tak zeby przy niewcisnietych pedalach odczyty byly na srodku zakresu prawie.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-30, 23:17 do txtweakerow i CTFJotowcow
mnie sie nie udalo, dlatego pakuje sprzet do ZW i Mloda nie odpuszcze dopoki mi nie zrobi jak trza!
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2002-06-30, 23:18 do txtweakerow i CTFJotowcow
Nie we wszystkich kierach ten bug jest. W M$ wszystko dziala poprawnie, ale mialem wczesniej podobny problem z logim. Lefty podal kiedys mase linkow gdzie w jednym z nich znalazlem rozwiazanie. Nie mam juz linka do tego opisu ale sprobuje z pamieci bo zbyt skomplikowane to nie bylo
a wiec tak:
- odpalasz regedit i wchodzisz do tej oto galazki: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MediaProperties\PrivateProperties\DirectInput (heh mialem ja jeszcze w "ulubionych" )
sa tam same VID_costam
- odpalasz DXTweak i odczytujesz identyfikator swojej kiery - wlasnie ten VID_costam i juz wiesz co wybrac z tego niemalego spisu pod powyzsza galezia
- dalej wchodzisz do calibration->0->type->axes i masz tam klucze 0 1 5
- 2 z tych 3 kluczy to sa wlasnie gaz i hamulec tylko nie pamietam teraz ktory jest ktory bo w M$ SW tych kluczy o dziwo w ogole nie ma wiec zmieniaj po jednej i obserwuj efekty w profilerze
- w kazdym z nich powinna byc 12 bajtowa watrosc, wygladalo to jakos tak:
np. 00 00 00 00 1D 00 00 4F 00 00 00 00 i teraz zmieniasz 5 wartosc na ta sama co w 8 lub 9 - nie pamietam dokladnie ale reszta to sa zera wiec sie nie pomylisz (robisz to samo dla klucza gazu i hamulca), zapisz sobie ta 5-ta wartosc zebys ja mogl z powrotem zmienic jak bedzie trzeba
No i to wszystko
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2002-06-30, 23:23 do txtweakerow i CTFJotowcow
Richie a pytalem sie o to i mi powiedziales ze wszystko dziala ok
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-30, 23:25 do txtweakerow i CTFJotowcow
tak mi sie wydawalo ale Mlod mi juz namieszal, ze mam zle, okaze sie w ZW...
robson
2002-07-01, 17:21 do txtweakerow i CTFJotowcow
Mlod napisał:
Wiec nalezy uzyc dxtweaka i ustawic tak zeby przy niewcisnietych pedalach odczyty byly na srodku zakresu prawie.
to jak to zrobic, bo ja nie czaje dxtweaka...
mam gaz na osi Z, RAW mi pokazuje na wycisnietym 655 na wcisnietym 16, probuje cos zmieniac w polu "calibration values" ale nie bardzo to cos daje, defaultowo mam na osi Z : min: 0, cen: 328, max: 655
jak to ugryzc?