Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Do flashpointowców
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Do flashpointowców

Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-11-12, 01:00      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
co trzeba zainstalowac (mod? dodatek konkretnej jednostki?) zeby miec takich angoli? a te kontener wiadomo skąd?



 
Reklamy
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2004-11-12, 02:24      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
sorka addonow jest jak psow, to tak jakbym zapytal co zainstalowac zeby miec w OFP takie latadlo

 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-11-12, 18:00      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
ee bez przesady...juz znalazlem
myslalem ze jak ktos zrobi dobry dodatek, to światek flashpointowy o tym wie i docenia, bo wiekszosc tekstur, broni itp robionej przez graczy to taki szmelc chałupniczy

to inne pytanie: czy w standardowej wersji cold war, mozna podmienic amerykanskich zolnierzy na jakis lepiej zrobionych? inne dźwieki M16 itd? czy bedzie to funkcjonowalo tylko jako dodatek i w głównej kampanii nie bedzie uwzglednione?>
 
Przezdzieblo


Dołączył: 30 Gru 2001
Posty: 380
Miasto: Wawa

Post2004-11-12, 20:10      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
Addon znam, ale skoro znalazłeś, to życzę intensywnego ognia z L85 Modele Minimi są niestety pożyczone i wyglądają gorzej niż brytyjskie bull-pupy. W Sieci widziałem też Challengera 2 - za to Warriorów nie.

Wojacy na trzecim screenie pochodzą z packa Sucheya
--> http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5544

W ogóle dodatków szukaj u Czechów
--> http://ofp.gamezone.cz/

Co się tyczy ostatniego pytania: szukaj modów o nazwie ECL, WGL oraz Y2K3, mocno ingerujących w samą rozgrywkę.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-11-12, 20:33      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
y2k3 wydaje sie byc tym na co dariusze czekały najbardziej
molle i fritze!! tylko dlaczego m16 w wersji a2 w takim razie????

ta konwersja pójdzie na gołym CWC czy potrzebne resistance?

edit
uu doczytałem, ze to wymaga resistance - musze poczekac dzien wiec
ale czy po zainstalowaniu bede mogl zagrac kampanie 1985 z nowym wyglądem?
 
Przezdzieblo


Dołączył: 30 Gru 2001
Posty: 380
Miasto: Wawa

Post2004-11-13, 17:39      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
Tu wiele nie pomogę niestety, bo zwykłem strzelać do ludzi (tzn. kierowanych przez nie postaci), nie AI w kolejnych kampaniach Informacji o tamtym modzie szukaj albo na stronie jego twórców, albo zadaj pytanie na www.flashpoint.pl. Możesz jeszcze iść do "konkurencji", http://www.neochan.csk.pl/ofpc , widziałem tam spory wątek poświęcony w całości y2k3.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-11-13, 22:09      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
no cos zauwazylem ze konkurencja jakos prezniej działa
jestem juz po instalkach wszelkich, wszystko chodzi, choc w misji SP gdzie 50 luda biegnie do ataku wyskoczylo cos ze nie ma BRDM, choc nawet bez tego działa
tak czy siak - odkryłem zupełnie nową gre choc fabuła teraz troche nie pasuje do wyglądu, to przechodze 1985 jeszcze raz
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-11-14, 02:25      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
to WGL i Y2k3 moze sie gryźć jakos razem? bo zainstalowałem oba, ale jakos tylko z y2k3 czuje roznice, z wgl nic....
 
Przezdzieblo


Dołączył: 30 Gru 2001
Posty: 380
Miasto: Wawa

Post2004-11-14, 16:20      Do flashpointowców Odpowiedz z cytatem
Może. Jak najbardziej. O ile pamiętam WGL bywał "gryźliwy" i były konflikty z innymi modami.

A właśnie, używaj tzw. modów zamiast wrzucać addony do jednego worka. Oddzielnie odpalaj WGL, oddzielnie BAS + cośtam, oddzielnie Y2K3. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz poniżej:
--> http://grom.flashpoint.pl/forum/viewtopic.php?t=839



Tu zaś słówko o ECP:
--> http://grom.flashpoint.pl/forum/viewtopic.php?t=425
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Do flashpointowców
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: