Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Dla PiotreQ'a ale nie tylko
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Dla PiotreQ'a ale nie tylko

Autor Wiadomość
Carlos


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 805
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki

Post2001-09-16, 23:31      Dla PiotreQ'a ale nie tylko Odpowiedz z cytatem
http://www.legendscentral.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=29&t=006320

Niejaki Greger Huttu pyta sie o ustawienia FF dla nowego kola, ktore pozyskal a jest nim... tada!!! M$FF, coz za zmiana, ciekawe co na nim wykreci nowego nasz drogi Bóg Alienów
 
Reklamy
Rocky


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia

Post2001-09-16, 23:41      Dla PiotreQ'a ale nie tylko Odpowiedz z cytatem
Po prostu facet zna sie na sprzecie 0 0 0
 
PiotreQ





Post2001-09-16, 23:45      Dla PiotreQ'a ale nie tylko Odpowiedz z cytatem
Fajna reakcja Norseman'a:
Cytat:
My Gosh! You mean the Alien of all aliens uses Force Feedback? How can this be? ...


 
Rocky


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia

Post2001-09-16, 23:50      Dla PiotreQ'a ale nie tylko Odpowiedz z cytatem
Ok, here are the settings I use now:
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1
force_feedback_damping = 0
force_feedback_latency = 0
max_steering_torque = 170

Need to play around with damping and latency still.

In Windows gaming options I have:

Dead zone: small
Sensitivity: low
FF level: medium
Return to center: off

W morde nie wiedzialem ze ff ma taka sile ustawilem sobie tak jak on i po paru lapach lapy bola:) nie ff to nie dla mnie masakra.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-09-17, 00:42      Dla PiotreQ'a ale nie tylko Odpowiedz z cytatem
Tak, poprzednio Greger jezdzil na Guillemocie FF i rzeczywiscie, na jego ustawieniach do tego kolka po kilku okrazeniach rece bola... Nastepne kolko jakie bedzie mial po M$FF to pewnie ActLabs :wink:

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lefty dnia 2001-09-17 00:43 ]
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Dla PiotreQ'a ale nie tylko
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: