Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » detonatory 40.72
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

detonatory 40.72

Autor Wiadomość
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-11-14, 09:31      detonatory 40.72 Odpowiedz z cytatem
Zainstalowalem najnowsze stery.
Na pierwszy ogien poszedl 3D Mark. System tak jak stal, wywalilem tylko komunikatory.

Wynik o 600 pkt wyzszy. Bardzo wzrosla wydajnosc w testach wykorzystujacych pixel shader (u mnie na gf3): nature 27 -> 49 fps, pixel shader 60 -> 90 fps. Mozna teraz ustawic anizo dla directx, ale nie ma vsync (tylko dla opengl). W Nascar w trybie DX widac poprawe jakosci obrazu (wlaczone wyostrzanie tekstur i anizo x2) przy malym spadku wydajnosci. Tyle dobrych wiadomosci. No tu mozna jeszcze dodac nowy interfejs, ale to kwestia gustu.

Teraz zle. Czesc starych gier odmowila wspolpracy. NBA 2000 poszla tylko w trybie software, ale pal ja licho. W Najdluzszej Podrozy, w ktora znowu zaczela grac zona, znikaly tekstury na postaciach (hmmm). Pozniej wlaczylem Heroes Might of Magic 3 i byly problemy z rozjezdzaniem sie obrazu, a przeciez to tylko 2D. W tym momencie podziekowalem za wspolprace i wrocilem do 30.82, na ktorych wyzej wymienione problemy nie wystepowaly.
 
Reklamy
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-14, 20:13      detonatory 40.72 Odpowiedz z cytatem
JA mam te detki i w grach w ktore gram problemow nie zauwazylem -- poza LOTR gdzie byla TOTALNA kaszana.
Aha tez mam GF3. wczesniej mialem 40.41 , a przyrostu w 3D marku 2001 nie zanotowalem a tych z 30.xx nie pamietam
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2002-11-14, 21:06      detonatory 40.72 Odpowiedz z cytatem
w links 2003 jest przeciez duzo gorzej z 40.x
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » detonatory 40.72
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: