BC2 zaistniał tylko i wyłącznie dzięki dubbingowi - bez niego gra zostałaby kompletnie niezauważona, oglądam właśnie filmy z tego na YT i te misje czy uzbrojenie to jest jakiś totalny science fiction
jak dla mnie poziom trudności jest OK - większy byłby tylko poprzez wzmożony respawn talibów
mogliby zrobić trudniej wprowadzając strzelanie na daleki zasięg jak w ARMA2 albo w stylu BiA - zmniejszenie skuteczności trafiania, ale to sprawiłoby, że konsolowcy z piwem w jednej ręcem chipsami w drugiej, padem w trzeciej, na kanapie - kompletnie nie daliby rady
przechodzę MoHa drugi raz, i zaraz jak skończe zaczne trzeci

to taki "Helikopter w ogniu" wśród gier (kiedyś allied asault był szeregowcem ryanem

), a inne gry FPS są klasy "Niezniszczalnych"

- czasem widowiskowe i rozrywkowe, ale nic się nie trzyma tam kupy