Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-09-28, 14:11 Czy pole position na BH...
...nie powinno byc od wewnetrznej pierwszego zakretu?
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-28, 14:12 Czy pole position na BH...
nawet jesli to jest juz za pozno na zmiany, wyjezdzam do niedzieli do wyscigu....
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-28, 14:21 Czy pole position na BH...
a propo gridow jeszcze, uwazam za sa duuzo za waskie i bedzie przez nie na pewno wypadek w obu div, przez ktory czesc osob zakonczyc wyscig juz na starcie, Roddy jednak odpowiedzialny za gridy powiedzial, ze "na BH daloby sie zrobic szersze, ale na wszyskich trasach nie, wiec przyzwyczajajmy sie do takich"
wiec sie przyzwyczajamy chociaz ja osobiscie bym zrobil jeszcze 2 x szersze i niech ostatni nawet startuje zza zakretu
Roddy
2001-09-28, 14:58 Czy pole position na BH...
Ozone:
teoretycznie powinno byc od wewnętrznej, ale na BH wewnętrzna na pierwszym zakręcie jest wyjątkowo nieprzyjazna i wymusza wolniejszy przejazd bo wyrzuca jak cholera (nawet na trawkę) , szczególnie czuć to przy wyjeździe z pitu. Tak więc przejazd od zewnętrznej jest bardziej naturalny, zresztą takie jest oryginalne ustawienie (z tego co pamiętam...)
Richie:
a co powiesz na 6 zamiast 13 - tak będzie na Monaco jezeli wszyscy mają startowac z prostej startowej
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-09-28, 15:10 Czy pole position na BH...
Pytam z ciekawosci. Wczoraj startowalem z pole pos. Nie zepsulem startu a Gul Dudo prawidlowo wryl mi sie od wew. Caly zakret jechalem zewnetrzna bo byl w martwym polu. W ten sposob traci sie przewage. Ciekawe czy Ice bylby w stanie wyprzedzac po zewnetrznej gdyby gridy byly odwrotnie i czy np Mlod zostawilby mu miejsce na wyjsciu z zakretu. Start bedzie koszmarem.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-28, 15:13 Czy pole position na BH...
Roddy
1.caly czas ci mowie ze nie musza wszyscy startowac z prostej ! to ty sie tego uczepiles a wg mnie wazniejsze jest przy braku shiftr zeby wszyscy wystartowali bez wypadku a nie to zeby byli na prostej, wole startowac zza 2 zakreow i jechac niz stac blisko na starcie i skonczyc na 1 zakrecie bo sie kotlowanina zrobi, a zobaczysz ze sie zrobi na pewno
2.nadal uwazam ze tam gdzie sie tylko da nie powinno byc zadnego przyzwyczajania sie tylko jak najszersze gridy, jesli inni mnie popra to moge jeszcze tuz przed wyscigiem DIv1 podmienic plik .ini z gridami, jak nie bedzie maila w niedziele wieczorem top rzyjmuje ze zostajemy przy takich jakie sa
Roddy
2001-09-28, 21:37 Czy pole position na BH...
Dążymy do coraz bardziej profersjonalnej ligi i maksymalnie realistycznych wyścigów - realistic damage, no shift-R. Uważam, że w takiej sytuacji tworzenie długich na kilometr gridów (nie wspominając o startach zza zakrętu) byłoby delikatnie mówiąc nieporozumieniem.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-29, 10:55 Czy pole position na BH...
ok pogadamy jak skonczysz 2 wyscigi na 1 zakrecie bo ci ktos w dupe wjedzie...
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2001-09-29, 20:39 Czy pole position na BH...
No to może małe szybkie głosowanko odnośnie gridów?
Ja już powiem swój głos: szerokie i długie gridy. Roddy, przecież ty i tak będziesz startował z przodu, ja mogę nawet zza 3 zakrętu byle bezpiecznie, bo jak mi ktoś w dupę wjedzie na pierwszym zakręcie i zmarnuje mi 2 tygodnie przygotowań to będzie mi naprawdę przykro...
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Speedy dnia 2001-09-29 20:51 ]
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-30, 21:08 Czy pole position na BH...
ja jestem z toba speedy ale inni widze nie skoro NIKT sie nie wypowiedzial, dzisiejszy wyscig pokaze kto mial racje.. i obym sie MYLIL !
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-09-30, 21:21 Czy pole position na BH...
Rozwiazania sa dwa:
Gridy ciasne - auta stoja jak na parkingu z minimalnym odstepem.
Gridy szerokie - auta rozstawione w lini na calej dlugosci toru. RESZTA TO ZGNILY KOMPROMIS!!!
Richie nie wymagaj od wszystkich zeby zawsze zajmowali stanowisko. Bo bedziemy sie klocic o ten kompromis wlasnie i zapewne do upadlego i do ostatniego centymetra roznicy. Ja ufam ze zrobicie ( tzn Roddy zrobi a Ty zaakceptujesz itd ) dobre gridy. Za wypadki na starcie odpowiadaja kierowcy.
I, na boga, EOT!
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-30, 21:35 Czy pole position na BH...
nie rozumiem cie, szczegolnie eot bo to moze byc baaardzo wazna rzecz gridy, okaze sie wszystko w praniu...
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-09-30, 21:37 Czy pole position na BH...
Prawda jest taka ze za GRIDY za nic nie odpowiadaja tylko KIEROWCY.
Ja zamiast poszerzac GRIDY bym dopierdalal obligatoryjnie DQ za spowodowanie wypadku na starcie.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-09-30, 21:38 Czy pole position na BH...
no tak jest vette przeciez
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-09-30, 21:42 Czy pole position na BH...
No to super !!!!!!
nawet ja ja dostane to DQ to bede dumny ze robie za przestroge dla innych szalencow
A tak wogole to nie ma sie co martwic ... wszystko bedzie wiadomo po BH I z tym bezcennym doswiadczeniem bedzie wiadomo czy poszerzac grudy czy raczej wyobraznie kierowcow