czy ktos sprawdzal wplyw cut on upshift na uzyskiwane czasy?? Wedlug moich domyslow samochod powinien lepiej przyspieszac. Jak wiadomo w real life w ten sposob tracimy setne sekundy kosztem wysilenia czesci skrzyni biegow przelozenia napedu itp....jednak w LFS nie ma czegos takiego jak zuzycie elementow samochodu. Wedlug mnie zmiana biegu bez odejmowania jest sensowna w przednio napedowcach gdyz w tylniaku w ten sposob mozemy zerwac przyczepnosc. Czy ktos mnie uswiadomi czy mam racje ???? czy nie ????
Reklamy
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2004-01-21, 08:53 Cut on upshift!!??!!
W LFS psuje sie silnik. Pare razy zmienisz bez puszczenia gazu i zaczyna przerywac. Zyskac mozna pol metra nad rywalami przy starcie. Potem ryzyko uszkodzenia jest zbyt duze. Zysk powinien byc wiekszy w autach tylnonapedowych ale to i tak groszowe sprawy. Inna sprawa ze kazdy szanujacy sie symulant powinien jezdzic bez auto cut off i bez auto blip while down shift. Tak o, zeby miec wiecej do roboty...
Simon623
2004-01-21, 09:03 Cut on upshift!!??!!
No chyba kity cisniesz z tym ze sie psuje. Jezdze juz od pewnego czasu i nic nie zauwazylem. Inaczej nawet mi szybsze czsy wychodza. Sprobuje pojechac dzisiaj z to ocenie. Co do zrywania przyczepnosci to byc moze jest cos w tym ale chyba tylko na nizszych biegach 1-2. Bot ak to raczej przy zmianie biegow auto jedzie normalnie.
kamkor
2004-01-21, 09:18 Cut on upshift!!??!!
OZone dobrze mowi, silnik psuje sie przy tym, jedynie w mrt5(samochod z wersji S1) mozna sobie na cos takiego pozwolic.
LoveBeer
Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2004-01-21, 10:26 Cut on upshift!!??!!
pol roku temu, kiedy ostatnio grywalem, jeszcze nic takiego nie mialo miejsca. silnik psul sie tylko i wylacznie przy szalonej redukcji. ale jak mowie - moze sie to zmienilo (albo wam sie cos pomylilo ? )
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-01-21, 11:08 Cut on upshift!!??!!
silnik sie psuje
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-01-21, 11:25 Cut on upshift!!??!!
Silnik psuje sie w LFS chyba od za wysokich obrotow, a wiec zarowno od niepuszczania gazu przy zmianie biegow do gory (zakladam, ze jest 'auto clutch'), jak i od szalonej redukcji, czyli ekstremalnego hamowania silnikiem.
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2004-01-21, 12:01 Cut on upshift!!??!!
szalona redukcja to chyba to samo co hamowanie silnikiem
LoveBeer
Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2004-01-21, 12:07 Cut on upshift!!??!!
hamowanie silnikiem to hamowanie silnikiem, a szalona redukcja to... szalone hamowanie silnikiem
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-01-21, 12:40 Cut on upshift!!??!!
Hmmm, nie lapie Waszych dowcipow. Czy ostatnio prof. Miodek zmienil znaczenie slowa 'czyli', ktorego przeciez uzylem?
kamkor
2004-01-21, 14:32 Cut on upshift!!??!!
Prof. Miodek czy Miotek ?
Gr00bY
2004-01-24, 22:50 Cut on upshift!!??!!
A jak bardzo się psuje? Bo ja jakoś niezauważyłem tego
Yaper
Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa
2004-01-24, 23:02 Cut on upshift!!??!!
Zaczyna przerywac i traci moc.
BTW.
Ja jezdze bez automatycznego cuta.
Odpuszczam gaz na moment (ale nie do konca) i zauwazylem ze jest i tak poprawa w czasach.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-01-24, 23:34 Cut on upshift!!??!!
a ja jezdze z CUT i zauwazylem ze na starcie wszyscy zostaja z tylu
Gr00bY
2004-01-25, 00:04 Cut on upshift!!??!!
No tak, ale nikt w najlepszych czasach na strone LFSa nie odejmuje gazu i mimo to najlepsze czasy okrążeń to niekoniecznie drugie kółko