mam pytanie troche z innej beczki - jak ustawić ?
mam kierownicę momo racing od niedawna. podpowiedzcie mi jak najlepiej ustawic dead zone dla kółka i pedałów? na przykładzie Colina 04 : czy na suwaku kierownicy dead zone zmniejszyc do zera i maksymalnie szeroko dac zakres wychylenia? czy to samo ustawić na pedałach? pedał hamulca w momo jest trochę sztywniejszy ale gaz chodzi bardzo lekko. czy brac to pod uwagę przy ustawianiu? czy ustawiać centrowanie koła kierownicy?
rzućcie garść porad.
Reklamy
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-04-06, 18:10 Colin 4 preview
Nie ma uniwersalnych rozwiazan dobrych do wszystkiego i dla wszystkich. A Colin, choc latwy mily i przyjemny, nie moze robic za wzor czy przyklad ustwien dla ambitniejszych tytulow
Jedno jest pewne, poza ogolnymi zaleceniami, powinienes przede wszystkim kiere i pedaly ustawic "pod siebie"
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-06, 21:15 Colin 4 preview
niestety w domu czar troche prysl, na kierownicy jezdzi sie beznadziejnie, z kokpitu takze, jednak jako przrywnik do kawy czy zabawa na kilka wieczorow w poznawanie bryk i torow, na klawiszach z nintendo to super gierka, to wszystko, jednak i tak fajnie , ze to najlepsza czesc od C1
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-04-06, 21:25 Colin 4 preview
odkad kupiłem kiere już nigdy nie zagrałem na klawie w zadna samochodówke . Co ty Richie gadasz?
kRUCHY
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 259
Miasto: PO/DW/SZO
2004-04-06, 21:46 Colin 4 preview
Taaa a podepnij kiere w robocie w czasie przerwy sniadaniowej , jak mozesz to zazdroszcze!!!!
kamkor
2004-04-06, 21:55 Colin 4 preview
SEWER napisał:
odkad kupiłem kiere już nigdy nie zagrałem na klawie w zadna samochodówke . Co ty Richie gadasz?
O q*de Ja robilem podobnie, ale patrze, Richie pisze, ze nintendo+klawa = fajne arcade i cholera jasna, nie myli sie! Teraz jest przyjemnosc z jazdy w cmr4!(Dawno temu rajdowanie w cmr1, split screen i wyscigi z bratem , powraca ten fun), jest tak jakby realistyczniej niz z kiera z kamery w srodku Tylko Codemasters moze wymyslec taki wynalazek
Na dodatek powiem, ze czuc na klawie i z kamera nintendo kazda zmiane nawierzchni, np zmiana reakcji auta po wjechaniu na kawalek blota itd..
p.s.: To co pisze powyzej, nie oznacza, ze uwazam, ze cmr4 jest symulacja!
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-04-06, 22:24 Colin 4 preview
Moze i moga niektorzy miec przy tym troche zabawy, ale mnie przede wszystkim zal wielki ogarnia, kiedy widze jak sie taka ladna grafika i takie ladne modele samochodow (w tym starsze klasyczne rajdowki) marnuja w tym czyms. Gdyby chociaz dalo sie te trasy i samochody jakos 'wciagnac' do Pro-sim mode w TRD2...
khdriver
Dołączył: 26 Wrz 2003
Posty: 102
2004-04-06, 23:22 Colin 4 preview
heh naprawde nie wiem co wy widzicie w tym tzw. 'pro sim mode'...
khax
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1474
Miasto: RADOM
2004-04-06, 23:37 Colin 4 preview
Piotrek_RSA napisał:
Nie mogę się doczekaćkiedy mi sie odblokuje tryb EXTREEM REALISM
Nie chce narazie korzystac z kodów.
ja "zaczitowalem" i mam wsyztskie kody, auta itp itd delta integrale rulz!
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-06, 23:58 Colin 4 preview
cofam to co powiedzialem o kierownicy dzieki Aro
jednak prawidlowa konfiguracja kontrolera to PODSTAWA
Aro mi podpowiedzial:
zakres strzalkami od osi kierownicy na maxa na boki
saturation strzalkami z shiftem na maxa do srodka zeby nie bylo deadzonow
w setupie auta (nie da sie zapisac zeby nie robic tego za kazdym razem?) steering na maxa light i... JEST SUPER, co prawda mozna jechac caly OES z wcisnietym na maxa gazem i tylko dociskac do niego hamulec w razie potrzeby i mozna mocniej szybciej skrecac o dziwo niz klawiszami, ale teraz to jest nie dosc ze miod, to jeszcze na kierownicy
BTW na klawiszach dziala stary numer colinowy, zamiast hamulca bindujemy sobie reczny, a zwyklego juz nie ma potrzeby uzywac, szybciej sie robi czasy z recznym w standardzie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-07, 00:07 Colin 4 preview
khax napisał:
ja "zaczitowalem" i mam wsyztskie kody, auta itp itd delta integrale rulz!
ta to tak jak przejsc quake na godzie, dziecinada nie znosze tego, ale gierki dla dzieciakow to niestety maja jak widac nadal, jakby trudno bylo przejsc samemu i sie wysilic
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-04-07, 00:12 Colin 4 preview
khdriver napisał:
heh naprawde nie wiem co wy widzicie w tym tzw. 'pro sim mode'...
Nic specjalnego, ale pozostawalem w ramach gier Codemasters. Pewnie ze lepiej byloby 'wciagnac' te samochody i trasy do GPL-a (mam nadzieje, ze takie slowa nie zostana mi poczytane za profanacje). A pro-sim mode to w zakresie symulacji moim zdaniem szczytowe osiagniecie Codemasters.
Zreszta jak widac nawet tylko CMR04 to sam miod. Ostatnio chwalenie Codemasters jest po prostu modne, takze na RSC.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-04-07, 01:59 Colin 4 preview
online - nie spodziewalem sie ze rajdy ktos moze zrobic takie miodne online ! lista serkow, join, 8 etapow wszedlem najrozniejszych zestawik, 8 przeciwnikow, elegancko kazdy inny kolor, po kazdym oesie podliczenia zasow, klasyfikacje, w tle ftpp2p,mail a tu nie trzeba sie bac zadnych lagow bo i tak kazdy jakby jedzie sam z ghostami, miodek miodek miodek juz sie nie dziwie Aro ze druga noc zarywa na c4
pytanie - offline w champioshipie po oesie jest generalka i kolejnosc na tym oesie, leci scroll po prawej i zatrzymuje sie np. na 14 miejscu, a ja jestem w czolowce, myszki w grze nie ma, jak przewinac do gory liste zeby sprawdzic gdzie sie jest aktualnie?
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-04-07, 07:59 Colin 4 preview
Dla tych co graja online w CMR4- od kilku dni gra jest mozliwa poporzez F1rst2 !