Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Close Combat: First to Fight
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Close Combat: First to Fight

Autor Wiadomość
BMWfreak Renault
Safrane

Dołączył: 29 Paź 2001
Posty: 358
Miasto: Warszawa/Radziejowice

Post2005-03-08, 20:30      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
DariuszM, mozesz wrzucic jakis link do Close Combat, bo szczerze mowic nie pamietam, zeby byl o ty topic ???
 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-03-08, 21:03      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-04-22, 16:09      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
DariuszM napisał:

BTW zwolennicy realizmu, jak ja , tez będą mieli wkrótce swój tytuł: Close Combat: First to fight - oby nie zawiódł, zapowiada się super


No niby dobre, ale jakies takie zdeczko "ciasne", przynajmniej w misjach startowych ...
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-04-22, 21:35      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
ehh ja jeszcze pare godzin musze czekac na...
ale ponoć AI jest bardzo skopane...
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-04-22, 22:02      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
No wlasnie tez zauwazylem rozne "kwiatki" w ich wykonaniu ... szczegolnie wrogich.
Jakos tak dziwnie, malosprawnie sie poruszaja czasami w ogole nie wykorzystujac "uksztaltowania" terenu, czesto stoja we 3 czy 4 w jednym narozniku pomieszczenia probujac wlezc jeden na drugiego. Poza tym zdarzylo mi sie pare razy, ze w momencie otwierania drzwi w celu wrzucenia tam fraga tuz za nimi stal AI z kalachem w reku i nawet sie nie ruszyl do momentu jego eksplozji ...
Poza tym takie graficzne duperele jak np szyby (w samochodach i okienkach budynkow), praktycznie sa nie do wybicia, choc niektore sa juz "oryginalnie" do polowy wybite ...
Slady po strzalach w opony pojazdow zostaja takie jakby te opony wykonane byly z blachy

Troche to chyba nie jest to na co czekalismy, szczegolnie po zapowiedziach Polko o niby szczegolnym nacisku na realizm rozgrywki ...
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-04-23, 16:24      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
ehh wydzieliłem temat i uciekł tutaj zamiast do FPP...
moderatora GPL prosze o przesuniecie z powrotem do FPP...
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-04-24, 14:04      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
Jak sie to ma do Full spectrum Warrior i Brothers in Arms, czy choćby do starego dobrego Ghost Recon?
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2005-04-24, 14:20      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
Nijak sie ma....to arkadowa nawalanka...jedyny realizm w grze, to wchodzenie do pokoju - Marines wchodzą i rozchodzą sie w nim wzdłuż ścian - i jeden na środek ...animacja jets tragiczna, strzelanie jak z kapiszonów...
 
9mm


Dołączył: 07 Lis 2001
Posty: 368

Post2005-04-25, 00:00      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
Ej to co tu Close Combat robi w tytule? Przeciez to jednoznacznie kojarzy sie z pewna slawna seria gier wojennych, ktore zagadnienie realizmu traktowaly nieco powazniej.
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-04-25, 10:43      Close Combat: First to Fight Odpowiedz z cytatem
Z tamta seria to ten wytwor ma tylko dwa slowa w tytule wspolne, nic poza tym ...
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Close Combat: First to Fight
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: