Centrum Fanów Symulatorów » Civilization 4 » Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-12, 11:42      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
Termin:
16.12.2005 21:00 do rana lub skończenia scenariusza

Warunki:
Mapa typ: Kontynent custom (1 dla każdej nacji)
Mapa Size: Standard lub Small
Stopień trudności: noble, prince lub monarch (zalecany monarch jeżeli będą sami human players)
Game Speed: quick
Simulatous Moves: szybkość tury Fast

Opcje scenariusza:
- Raging Barbarians
- zakaz handlu technologiami (tak aby gracze znający się nie byli monopolistami technologicznymi, oczywiście możemy się dogadać i włączyć opcję)
- Przewidywana ilość graczy: 5-8
- Możliwe inne ustawienia po negocjacjach

Uwagi:
aktualnie brak

Połączenie:
Internet: PL_POLSKA hasło DANTE
lub
Direct IP Connection: (ip jak i typ podłączenia podam później)

Ewentualny kontakt:
mail: macdante@dnd.pl
gg: 265409
ICQ: 279-201-466
xFire: MacDante
 
Reklamy
popo


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk

Post2005-12-12, 23:30      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
bez raging barbarians oraz z mozliwością handlu technologiami i mogę zagrać ;]
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-13, 10:44      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
popo idziesz na łatwizne

Jak się obronisz przed barbarzyńcami, masz wielkieszanse żę human player łatwo Cie nie podbije.
Barbarzyńcy mają naprawde same zalety:
1. Doświadczenie dla jednostek
2. od razu wymuszają militarne przygotowanie do gry.
 
popo


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk

Post2005-12-13, 12:13      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
No tak tylko skoro sam jestem na wyspie to po co mi wojsko lepiej sie rozwijać wtedy w innym kierunku, a nie cały czas budowac wojsko, aby pilnowało mi surowców .
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-13, 12:51      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
widzsz jak wymysle pierwszy sailing poplyne d ciebie na wyspe z moim woiskiem, a wtedy zobaczysz po co wojsko w miastach

HyHy
 
simhood


Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 20
Miasto: gdańsk

Post2005-12-13, 15:16      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
Barbarzyńcy tylko na początku są uciążliwi, po kilkunastu turach to już tylko mięso armatnie ...
Co do gry na takich ustawieniach, to graliśmy tak w ostatnią niedzielę, i muszę powiedzieć że gra na monarch zmienia charakter rozgrywki. Jest trudniej, wolniej i trzeba więcej myśleć... Ogólnie same zalety
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-13, 15:25      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
dlatego trzeba zawsze rozwijać swoje umiejętności na trudniejszych poziomach Wtedy w łatwiejszych rozgrywkach nei będzeimy wiedzieli co robić z przeciwnikami

PS: rozumiem Simhood że się piszesz
 
simhood


Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 20
Miasto: gdańsk

Post2005-12-14, 15:01      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
MacDante napisał:


PS: rozumiem Simhood że się piszesz


ech, jak sobie pomysle ze znowu mam siedziec do 7 rano i na drugi dzien czuc sie jak na kacu to juz teraz sie slabo czuje...

Ale wola walki wezmie gora i pewnie bede gral
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-14, 15:15      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
wogole padla opcja walki w teamach jeszcze ja rozwazam

BO moze to być całkiem dobre rozwiązanie, przy takiej ilości graczy, a szykuje się około 8
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-15, 15:12      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
Oczywiście, aby była jasność:
21:00 oznacza czas zboru (z doświadczenia wiem że zawsze obsówa się o pół do godzinki) dlatego też proponowany start rozgrywki nastąpi około godziny 22.00.
Jest duża szansa przy takiej ilości zainteresowanych graczy, że będzie to gra teamowa.
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2005-12-15, 15:16      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
Jutro bede wiedzial na pewno czy zagram bo wstepnie to sie pisze
 
popo


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk

Post2005-12-16, 00:01      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
chyba też wpadne troche poćwiczyłem i bede wymiatał ;P
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-16, 16:15      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
A tak btw, faktycznie proponuję all zainteresowanym zainstalować program HAMACHI
TO program do tworzenia Virtualnych HOSTÓW i podobno omija kilka problemów z Portami.

http://files.hamachi.cc/HamachiSetup-0.9.9.9-pl.exe

A nóż widelec, okaże się że nie będzie my mieć problemu z podłączeniem
 
popo


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk

Post2005-12-16, 21:56      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
to jak gracie jak coś podaj IP ?
 
MacDante


Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 81
Miasto: W-wa GG:265409

Post2005-12-16, 22:03      Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Odpowiedz z cytatem
Właśnie czy ktoś ma już sieć civ4 ??

Bo właśnie zauważyłem że taka istnieje

W każdym bądz razie. Potrzebujemy dobrego HOSTA
, ponieważ do mojego nie moze się nikt podłączyć

Najlepiej taki co ma zewnętrzne IP i nie jest za firewalem.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Civilization 4 » Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: