Termin:
16.12.2005 21:00 do rana lub skończenia scenariusza
Warunki:
Mapa typ: Kontynent custom (1 dla każdej nacji)
Mapa Size: Standard lub Small
Stopień trudności: noble, prince lub monarch (zalecany monarch jeżeli będą sami human players)
Game Speed: quick
Simulatous Moves: szybkość tury Fast
Opcje scenariusza:
- Raging Barbarians
- zakaz handlu technologiami (tak aby gracze znający się nie byli monopolistami technologicznymi, oczywiście możemy się dogadać i włączyć opcję)
- Przewidywana ilość graczy: 5-8
- Możliwe inne ustawienia po negocjacjach
Uwagi:
aktualnie brak
Połączenie:
Internet: PL_POLSKA hasło DANTE
lub
Direct IP Connection: (ip jak i typ podłączenia podam później)
Jak się obronisz przed barbarzyńcami, masz wielkieszanse żę human player łatwo Cie nie podbije.
Barbarzyńcy mają naprawde same zalety:
1. Doświadczenie dla jednostek
2. od razu wymuszają militarne przygotowanie do gry.
popo
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk
2005-12-13, 12:13 Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
No tak tylko skoro sam jestem na wyspie to po co mi wojsko lepiej sie rozwijać wtedy w innym kierunku, a nie cały czas budowac wojsko, aby pilnowało mi surowców .
widzsz jak wymysle pierwszy sailing poplyne d ciebie na wyspe z moim woiskiem, a wtedy zobaczysz po co wojsko w miastach
HyHy
simhood
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 20
Miasto: gdańsk
2005-12-13, 15:16 Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
Barbarzyńcy tylko na początku są uciążliwi, po kilkunastu turach to już tylko mięso armatnie ...
Co do gry na takich ustawieniach, to graliśmy tak w ostatnią niedzielę, i muszę powiedzieć że gra na monarch zmienia charakter rozgrywki. Jest trudniej, wolniej i trzeba więcej myśleć... Ogólnie same zalety
dlatego trzeba zawsze rozwijać swoje umiejętności na trudniejszych poziomach Wtedy w łatwiejszych rozgrywkach nei będzeimy wiedzieli co robić z przeciwnikami
PS: rozumiem Simhood że się piszesz
simhood
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 20
Miasto: gdańsk
2005-12-14, 15:01 Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
MacDante napisał:
PS: rozumiem Simhood że się piszesz
ech, jak sobie pomysle ze znowu mam siedziec do 7 rano i na drugi dzien czuc sie jak na kacu to juz teraz sie slabo czuje...
Oczywiście, aby była jasność:
21:00 oznacza czas zboru (z doświadczenia wiem że zawsze obsówa się o pół do godzinki) dlatego też proponowany start rozgrywki nastąpi około godziny 22.00.
Jest duża szansa przy takiej ilości zainteresowanych graczy, że będzie to gra teamowa.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2005-12-15, 15:16 Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
Jutro bede wiedzial na pewno czy zagram bo wstepnie to sie pisze
popo
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 25
Miasto: Gdańsk
2005-12-16, 00:01 Civ4 - Multipartyjka 16.12.2005
chyba też wpadne troche poćwiczyłem i bede wymiatał ;P
A tak btw, faktycznie proponuję all zainteresowanym zainstalować program HAMACHI
TO program do tworzenia Virtualnych HOSTÓW i podobno omija kilka problemów z Portami.