Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Call of Duty 4: Modern Warfare
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Call of Duty 4: Modern Warfare

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-10-14, 18:58      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
No spoko wy nei widzicie roznicy a caly świat widzi i coraz to nowe techniki wygładzania krawędzi programiści wymyślaja. heh ciekawe po co ? Oni sa chyba jacys nienormalni skoro widza "schodki" a wy nie .. no coz - nadal mysle ze macie cos z oczami .

Screeny sa w 1280x960

Prosze o wasze screeny nawet z 1600x1200 bo chce zobaczyc moze macie jakies inne monitory , moze moj stary CRT tak ma albo te LCD takie sa wypas ze AA nie jest potrzebne ..

Ciekawe czy dostane jakies dowody np. od Richiego czy znow przemilczy sprawe i sie sianem wykreci .
iw3sp 2007-10-14 18-45-24-84.jpg
 Opis:  bez AA
 Rozmiar:  169.56 KB
 Odsłon:  1577 raz(y)

iw3sp 2007-10-14 18-45-24-84.jpg

iw3sp 2007-10-14 18-44-02-73.jpg
 Opis:  z AAx 4
 Rozmiar:  148.46 KB
 Odsłon:  1585 raz(y)

iw3sp 2007-10-14 18-44-02-73.jpg

iw3sp 2007-10-14 18-45-17-11.jpg
 Opis:  bez AA
 Rozmiar:  165.68 KB
 Odsłon:  1608 raz(y)

iw3sp 2007-10-14 18-45-17-11.jpg

iw3sp 2007-10-14 18-43-52-92.jpg
 Opis:  z 4x AA
 Rozmiar:  164.29 KB
 Odsłon:  1600 raz(y)

iw3sp 2007-10-14 18-43-52-92.jpg

 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2007-10-14, 19:06      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
strasznie jakoś ci świecą krawędzie żołnierzy brzydko to wygląda - wole moje mini detale - i tak śmiga na nich jak quake1 a wygląda nieźle

przeszdłem level - choć zbyt dynamiczna, to klimat posiada jakiś tam i na pewno w nią zagram jest nawet mój nowo zakupiony EOTech
szkoda, że dźwięk jest z 8 bitowca - jak Cobry stoją 3m nad głową to słychać je jak z przyciszonego telefonu komórkowego...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2007-10-14, 19:20      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
przewinalem twoje screeny sewer i tak jak juz pisali inni i ja wczesniej - wali mnie na nich czy jest x4 x2 czy ne ma, u mnie wyglada dla mnie grafa slicznie i bez aa i nie zaglebiam sie dalej w analize ile mam razy aa i jak jest u siebie, bo mnie.. to wali jak zwykle i tyle niech sobie maniacy gierek wymyslaja wiecej AA a firmy hardwarowe zarabiaja na takch jak ty, mi wystarczy to co widze i jak mi sie podoba to jest ok i juz
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-10-14, 19:35      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
Radze sie przyjzec celownikowi np , albo siatce - moze to was naprowadzi na roznice ..

hehe no to mow ze cie wali ale nie mow ze nie ma roznicy i ze roznicy nie widac bo nawet moja żona różnice widzi.
Moze po prostu za slabego masz kompa zeby dac AA i stad ci styka bez heheheheh styka bo musi
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2007-10-14, 19:57      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
no nie pomyslalem faktycznie zeby grajac w gre stawac i przygladac sie celownikowi
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-10-14, 20:17      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
no taa a w ruchu pewnie nie widac tego wogole
no pokaz moze te screeny swoje co na nich nei widac roznicy bez i z AA albo moze Czacha pokaze te swoje co tez na nich nei ma roznicy - moze ma jakis nowoczesny monitor co sam robi AA

Bredzisz Richie i tyle - widac roznice golym okiem. Nagralbym nawet filmik krotki ale i tak nei mam po co bo strzelisz kolejnego glupiego lol-a i tyle bedzie twojego komentarza - zresztą jak zwykle .
O ile pamietam nosisz okulary wiec to pewnie dlatego nie widzisz roznicy .
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2007-10-14, 20:27      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
no ja mam detale na mini czy jakoś, wyłączone wszelkie anizo, AA i inne bzdety - jak wielkie są róznice? poza twoim błyszczeniem krawędzi nienatuarlnym - nie widzę spektakularnych..
snap12.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  592.58 KB
 Odsłon:  1589 raz(y)

snap12.jpg

 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-10-14, 20:31      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
no i Dariusz ja u ciebie nie widze zadnej linii prostej - wszystko ma zajebiste schodki . Wystarczy spojzec na drzewo czy tez tą tablice z drogowskazem - Richie na takie rzeczy tez sie nie patrzysz jak grasz?
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2007-10-14, 20:35      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
schodki mają gdzieś 0,0001 milimetra...jak ty w takiej dynamicznej grze wypatrujesz schodków, to za rok bedziesz miał +7 w lewym i -8 w prawym oku...

dla mnie to jest takie same jak dwie linie w trinitronach...niby są, ale tylko ludzie z zaburzeniem nerowym je widzą...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2007-10-14, 20:57      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
jak gram to nie widze zadnych schodkow, dla mnie Sewer ty bredzisz, wiec ciesz sie swoim super AA a my bedziemy dalej walic te AA i juz
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2007-10-14, 21:35      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
nie każdy ma rodziałke 1600x1200, przez te screeny nie da sie czytac forum
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2007-10-14, 22:04      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
patrz w schodki i koniec - co ty tam czytasz...?
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2007-10-14, 22:08      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
przeciez tych schodkow nie widac podczas ruchu gdy gram w ofp lub arma to tam wygladzanie ma znaczenie - dystanse na ktorych trzeba obserwowac sa ogromne i bez tych udogodnien/upiekszen spada efektywnosci wykrywania wroga .... ale do gier typu MOH, COD itp. AA do niczego sie nie przydaje bo i tak zapieprzasz jak szalony przez kolejne poziomy nie majac czasu ogladac tego co sie dzieje .... co innego pol godziny w krzakach na Everonie lub Sahrani w oczekiwaniu na wrogi patrol ktory trzeba sprzatnac z 300metrow

Ostatnio zmieniony przez Czacha dnia 2007-10-14, 22:11, w całości zmieniany 1 raz
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2007-10-14, 22:10      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
cos ty- no sewer widzi
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2007-10-14, 22:37      Call of Duty 4: Modern Warfare Odpowiedz z cytatem
schodki to ja mam na korytarzu
a tak btw, co pojdzie szybciej i bedzie ladniej wygladac?
1024 z AAx4 czy 1280 no AA?
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Call of Duty 4: Modern Warfare Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: