Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Bug w defaultowym setupie na asfalt
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Bug w defaultowym setupie na asfalt

Autor Wiadomość
kamkor





Post2004-07-31, 14:10      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
Kod:

I'm not sure about what I'm sayng, but that German driver was right... ther's someting wrong if you can't turn in a medium bend at 35Km/h with sliks tyres...

I found something that could be tha cause for this in the default Differential setting for tarmac.

Now... I don't think it's a grip problem, but a setup one...
We have 3 differentials in this car... if something's wrong, you are not going to travel at all on tarmac.

So, look what I found in the rear mapping: look, there's no mapping at all... no lock in the rear differential... (is there some gpl-er here to say:" ohhhh!" ??? )

So I tryed to map it and the game has changed face.

It's now esier to do medium bends and modulate the throttole to correctly close hairpins started with hand brake.

I'll post my tarmac setting below, in the case someone wants to test them.

So, at least, try to map the rear differential lock map!!!!


Here we go (It's nothing but finished!!!)

Diff Torque: 750 150 850 ....

Diff maps rear locks: (up down in the menù) (THIS WAS THE WEIRED THING)
accel. 0 0 5 10 20 30 65 95 100 100 100
brake. 0 0 1 5 15 25 65 80 90 100 100
speed 100 90 70 40 30 25 20 20 20 20

springs: 80front 45rear
dampers(up down in the menu) front(6 7,5 3 1) rear(3 8 2,5 1)

geo front: 0 359,3 20 -4,81
geo rear: 449,1 20 -1,15

ster lock: 425° (with momo racing... if you have 900° logi, don't mind this)
Roolbar front: 37
Rollbar rear: 18

Brakes:
front7500
rear5000

tyres: front 190, rear 185..


stop


bye.

I would like to hear some comment on the differential stuff I found out.


zrodlo: http://www.bhmotorsports.com/board/viewtopic.php?t=21131
 
Reklamy
logimen


Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 62
Miasto: Warszawa

Post2004-09-07, 21:05      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
dzieki, zaraz to stestuje
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-09-07, 21:28      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
Kod:
So, look what I found in the rear mapping: look, there's no mapping at all... no lock in the rear differential... (is there some gpl-er here to say:" ohhhh!" ??? )

Bullshit To ze przy dla "speed" wartosci sa w calym zakresie 0 to nei znaczy, ze dyfer nie jest zblokowany, bo dla gazu i hamulca wartosci procentowe sie odpowiednio w tej mapie zwiekszaja, wiec zblokowanie nie wystepuje jedynie w momencie kiedy driver nie naciska ani gazu ani hamulca, a wiadomo ze w rajdowej jezdzie taka sytuacja nie powinna w ogole wystepowac
Wiec imho to nie jest zaden bug...
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2004-09-08, 09:54      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
jest coś nie tak
jechałem pierw odcinek z francji w opcji challenge a potem w seazon i w tym pierwszym przypadku nie było możliwosci wybrania setupu asfalt i auto jechalo fajnie, natomiast podczas season na tej samej trasie ale na setupie asfalt auto dziwnie jechało, ciężko było robić nawroty, auto albo wcale nie chciało isc poslizgiem albo mnie momentalnie obracało bo tył mielił jak szalony. nie wiem o co chodzi. ale zupelnie jakbym jechal dwoma roznymi autami.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-09-08, 10:02      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
no ja mam to samo tylko odwrotnie, w quick rally trudniej, w rally season duzo latwiej wszedzie, Aro mowi ze sprawdzil i to sa te same setupy, ciesze sie jednak, ze ktos ma takie jak ja wrazenia
 
sentinel





Post2004-09-08, 22:53      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
jedna rzecz: część zniszczeń, przepisów (szczgólnie tych dotyczących dyskwalifikacji) oraz spsób w jaki zachowuje się auto (np. ze względu na wpłych niektórych czynników) zależne są od wybranego wcześniej poziomu trudności (wybór dostępny tylko w trybie Hot Seat oraz w czasie rozgrywania pełnego sezonu).
 
sebna





Post2004-09-11, 00:02      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
Tego akapitu wcale nie było - zrozumiałem czwarte przeczytanie pomogło...

A wracając do tematu prawda jest taka, że gra się nie ustrzegła błedów na poziomie programistycznym i zaczynają one szybko wychodzić... my tu możemy gadać, że wszystko jest ok a wyjdzie patch i sie okaże ze to i tamto jednak nie było takie jak sobie to zaplanowali - obyśmy się nie uczyli błednych reakcji .

Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony przez sebna dnia 2004-09-11, 02:50, w całości zmieniany 1 raz
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2004-09-11, 00:25      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
moze 3 razy to dla ciebie za mało? nie kazdy musi byc blyskotliwy, przeczytaj jeszcze raz, albo popros kolegow z klasy o wyjasnienie.
 
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2004-09-11, 00:51      Bug w defaultowym setupie na asfalt Odpowiedz z cytatem
jaizm napisał:
moze 3 razy to dla ciebie za mało? nie kazdy musi byc blyskotliwy, przeczytaj jeszcze raz, albo popros kolegow z klasy o wyjasnienie.


i ja tak uwazam. sebna wyluzuj, albo petycje do richiego zglosze, zeby Ci bana dwutygodniowego zalozyl w celach pozbierania i uporzadkowania mysli.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Bug w defaultowym setupie na asfalt
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: