Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Bemowo 1 maja, 1/4 mili
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Bemowo 1 maja, 1/4 mili

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-05-04, 00:12      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
nie bardzo wiem o czym mowicie, albo nie czytacie co pisze moze? nikt tu nie porownuje do dragsterow, tylko do ciezszego od Porsche Audi KOMBI ktore jezdzi normalnie ma przelacznik i mozna nim jechac normalnie z rodzina nad morze, co tez wlasciciel czyni na torze to Audi 4x4 radzilo by sobie tak samo dobrze, chodzilo mi tylko o rzad wielkosci kosztow wraz z przerobkami Audi , to nadal ok 40 RAZY mniej, nawet jesli na torze by przegralo, to nie 40 krotnie ani nawet nie dwukrotnie tylko o kilka procent, ja nie mowie ze Porsche nie jest super, po prostu nie jest warte 40 x wiecej tyle kasy przereklamowany marketing jak kazda inna z tych marek, mozna jak widac zrobic cos jezdzacego szybciej po prostej i niewiele wolniej na zakretach samemu, dlatego chyle czola przed Grzeskiem
 
Reklamy
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-05-04, 00:26      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
imho w dalszym ciagu nie masz racji, ten konkretny egzemplarz zostal stworzony do scigania sie i na torze i do urywania glowy na zakrecie i nie wymagam od niego zeby zajebiscie ruszal, urwanie kazdej sekundy na torze jest po prostu kurewsko drogie, i idealne zestrojenie zawiasu i ustawienie geometri a pozniej jazda bombą takim autem wymaga duzo wiekszych kosztow, umiejetnosci i doswiadczenia niz ruszanie z miejsca i jazda na wprost
jesli to jest forum fanow symulatorow to zakladam ze nie bede tu musial dyskutowac o takich elementarnych sprawach jak roznica miedzy autem skrecajacym a rozpedzajacym sie, wiem ze chodzi ci o koszty, i wytlumaczylem to juz, ze dobry czas na torze sklada sie na koszty duzo wiekszej czesci elementow wykonanych w 'kosmicznych' technologiach
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-05-04, 00:52      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
ale w czym nie mam racji, bo wlasciwie tego nie piszesz?

- czy audi kombi jest 40 x tansze mimo kosztu przerobek od porsche gt3? tak/nie, moja odpowiedz tak, czy nie mam racji?

- czy audi zrobione przez henia spod warszawy jest szybsze w rozpedzaniu sie na 400m czyli do ok 200km/h od porsche gt3? tak/nie, moja odpowiedz tak, czy nie mam racji?

- czy porsche przyjechalo i startowalo na imprezie na 400m z wlasnej woli i przegralo? moim zdaniem tak, chyba tu tez sie zgodzisz

- czy audi szybsze na prostych lub co najmniej rowne, z ta sama predkoscia maxymalna i z napedem na 4 koła byloby na torze wyscigowym przy tak samo dobrym kierowcy 40 x gorsze? a moze 10 x gorsze? a moze 2 x gorsze? moim zdaniem pewnie o kilka sekund co jest duza roznica, co znow bylo by powiedzmy o 5% wolniejsze, czy tu takze nadal nie mam racji czy nadal mam?

chyba w zadnej z powyzszych kwestii sie nie myle prawda gustav? a o nich tylko mowilem, nie widze ani 1 zdania o sciganiu sie na zakretach, porsche za 40 x wiecej kasy przyjechalo na zawody na 1/4 mili dostalo w dupe od audi kombi rodzinnego z bebechami zrobionymi przez Grzeska spod Warszawy za 40 x mniej kasy i to sa fakty, na to moge powiedziec tylko HE HE HE, a o zakretach pogadamy w dziale rajdy jak sie zmierza w warunkach lepszych dla Porsche ok?
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-05-04, 07:11      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Cytat:
przy tak samo dobrym kierowcy 40 x gorsze? a moze 10 x gorsze? a moze 2 x gorsze? moim zdaniem pewnie o kilka sekund co jest duza roznica, co znow bylo by powiedzmy o 5% wolniejsze

Szef Minardi chwalił niedawno sukcesy swojego teamu, mianowicie że są tylko 5% wolniejsi od Ferrari a mają budżet 20x mniejszy.
Brawo Minardi!
Wstydźcie sie panowie z Ferrari, powinniście być 20x szybsi.
A, jeszcze pamiętam ten filmik gdzie gość Maluchem z silnikiem VW wyprzedził Porsche na 1/4 mili. Przypuszczam że ten maluch był z 10x tańszy od tego Audi, kosztował pewnie gdzieś tyle co skrzynia biegów do tego GT3. Polak potrafi! Nie pozostaje nic innego jak zacząć startować w wyścigach GT. Grzesiek i Pan Od Malucha się marnują w wyścigach na bemowie, mogli by chociaż patenty sprzedawać.
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2005-05-04, 10:18      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
nie bardzo wiem o czym mowicie, albo nie czytacie co pisze moze? nikt tu nie porownuje do dragsterow, tylko do ciezszego od Porsche Audi KOMBI ktore jezdzi normalnie ma przelacznik i mozna nim jechac normalnie z rodzina nad morze, co tez wlasciciel czyni na torze to Audi 4x4 radzilo by sobie tak samo dobrze, chodzilo mi tylko o rzad wielkosci kosztow wraz z przerobkami Audi , to nadal ok 40 RAZY mniej, nawet jesli na torze by przegralo, to nie 40 krotnie ani nawet nie dwukrotnie tylko o kilka procent, ja nie mowie ze Porsche nie jest super, po prostu nie jest warte 40 x wiecej tyle kasy przereklamowany marketing jak kazda inna z tych marek, mozna jak widac zrobic cos jezdzacego szybciej po prostej i niewiele wolniej na zakretach samemu, dlatego chyle czola przed Grzeskiem


E tam chrzanisz - Porshe jest do scigania a Audi do wyscigow na 1/4 mili - co jak co ale tyle powinienes rozumiec.
I watpie, ze Porshe przyjechalo tam zeby wygrac - impreza cieszy sie sporym zainteresowaniem, wiec stosunkowo niskim kosztem mogli sie zaprezentowac szerszej publicznosci - a to jak wiadomo szczegolnie wazne jest dla sponsorow
 
MoRaW


Dołączył: 20 Maj 2002
Posty: 199
Miasto: Gdansk

Post2005-05-04, 10:57      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Wolnossace tylnonapedowe Porsche sluzace do skrecania przegralo w polfinale z doladowanym (2x turbo) czteronapedowym Audi sedanem (nie kombi) przygotowanym tylko po to by szybko ruszyc. A samochody przygotowane przez Grzesia spod Warszawy - 3 lub 4 z nich nie dotrwaly do konca zawodow i nie byly wstanie samodzielnie opuscic lotniska.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2005-05-04, 11:09      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Richie co ty pierdylisz?
To Audi napewno bylo pozbawione tapicerki , siedzen etc , itp .. baaardzo rodzinne auto jakby bylo 'kompletnme" to by pewno nei robilo 11s tylko 13sek i by dostalo nie tylko od tego 911. Pozatym watpie by bylo 2#alien tańsze od 911GT3
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-05-04, 11:26      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
SEWER napisał:

To Audi napewno bylo pozbawione tapicerki , siedzen etc , itp .. baaardzo rodzinne auto


No przeciez rodzina musiala na czyms siedziec ogladajac zawody "z zewnatrz"
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-05-04, 11:53      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Z kanapą czy bez... W wyścigach na prostej liczy się głównie stosunek HP/kg a więc może być nawet z kanapą tylko wtedy trzeba więcej koni wycisnąć co w "sporcie" w zasadzie pozbawionym regulaminów i specyfikacji nie jest chyba szczególnie trudne?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-05-04, 12:18      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
pozbawionych specyfikacji i regulaminow? wez najpierw zaznajom sie z tematem, o ktorym sie wypowiadasz.... czytania i specyfikacji jest na pol dnia

fajnie jak sie tak rzucacie czytac nigdzie porsche nie pisze ze jest tylko do skrecania, wrecz przeciwnie tydzien temu sikalibyscie na jego dane przyspieszen do setki na prostej itd teraz to moze byc dobra wymowka
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2005-05-04, 12:27      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Spoko to audi pewno mneij nawet wazy od tej 911 , nie wspominajac ze ma dwa razy tyle mocy .. a tu liczy sie tylko moc i waga.. Pozatym pewnie to audi by sie zjaralo jakby mialo pojechac jakis wyscig dlugi.. zresztą co tu gadac.. te auta sa zrobione w zupelnie innym celu .. no i akurat audi jest lepsze na 400 po PO TO wlasnie bylo zbudowane .. jakby ktos zrobil 911 do scigania sie na 400 i zapakowal mu nawet jakies 600 km pod maske to wtedy by bylo mozna porownac.
Pozatym co z kosztami ? przeróbki audi i zakupu do zakupu takiej 911 typowo sportowej .
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2005-05-04, 13:42      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Cytat:
wez najpierw zaznajom sie z tematem, o ktorym sie wypowiadasz.... czytania i specyfikacji jest na pol dnia

Być może! Nawet nie próbuję udawać że ten regulamin znam i wcale nie chce mi się go czytać. Niemniej jednak jak widzę w TVN Turbo że Czesiu z Łomży ze swojego 3 litrowego Nissana wycisnął 1000 koni czyli więcej niż mają w F1 no to albo przepisy nie są zbyt restrykcyjne albo Czesio jest geniuszem
Ale jako że się znasz w temacie to mógłbyś nam powiedzieć chociaż zgrubsza najważniejsze jakieś ograniczenia: minimalna masa, maksymalna pojemność, ciśnienie w sprężarce, nitro czy wolno czy nie. Serio żadnej nie ma w tym mojej złośliwości i z ciekawości po prostu chciałbym się dowiedzieć.
 
Bartko


Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238

Post2005-05-04, 14:30      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Ze stronki SSS:

8.1 Na wyścigach organizowanych jako rundy WRMP i Pucharu Prezesa SSS obowiązywać będzie następujący podział na samochodowe klasy startowe SSS:

a) Mini - pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, napęd dowolny,
b) Mini Plus - pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem, napęd dowolny,
c) Diesel – z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
d) Profi – FWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm,
e) Profi Plus - RWD lub AWD, wolnossące , pojemność silnika powyżej 1550 cm, rotary engine,
f) Turbo – FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
h) Maxi - minimum 6 cylindrów z doładowaniem RWD lub AWD,
i) Outlaw - nie spełniające warunków technicznych zawartych w Par. 9.1 do 9.5.

W ostatnim (majowym) numerze "GT" sa krótkie opisy najszybszych potworów z poszczególnych klas wraz z opisem modyfikacji.Lekko sie można zdziwić czytając ile chłopaki "powyciskali" z tych samochodów.Na forum SSS sam OZ (właściciel tego audika) przyznał że awarie przy takich przeróbkach są na porządku dziennym więc chyba nie ma sensu gdybać jak te wozy sprawiałyby się na torze bo mogłyby miec problemy ze skończeniem 1-go lapa.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2005-05-04, 14:40      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
czyli ograniczone sa tylko pojemnosci a nie ma jakiejs zweżki na turbo itp ? czyl samowolka na max A to Audi pewnie by sobei nad morze pojechac to odlacza sie tyrbo i z 1000 koni zostaje 500 + masa "standardowego" wypełnienia wnetrza .. wiec nijak sie on ma do normalnego auta .. czy nawet auta wyscigowego.. bryczka tylko do sprintu na 400 i testów na hamowni A porsche ... hehehe nawet lepiej wyglada
 
Bartko


Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 421
Miasto: Kraków gg 2860238

Post2005-05-04, 17:07      Bemowo 1 maja, 1/4 mili Odpowiedz z cytatem
Po zeszłorocznym sezonie był opis dośc dokładny tego audika-regulamin wymaga tylko standardowej deski rozdzielczej i boczków drzwi.Reszta to róbta co chceta.OZ miał w planach wymianę szyb na pleksi, tylnej klapy na jakiś lekki odpowiednik.Zero zbędnych rzeczy-nawet klime wywalili.We wnętrzu były juz w zeszłym sezonie tylko dwa lekkie kubły i wielka butla nitro.Wózek ma przy ciśnieniu 1,5 bar i strzale nitro moc szacowaną na 800 KM.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Bemowo 1 maja, 1/4 mili Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: