2004-07-13, 16:25 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Ja lubie. Tylko musi być jeszcze mgła i śnieg
Reklamy
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-13, 17:22 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Richie napisał:
(...) to co mam ponagrywac kazdy oes troche i auto do divxow?
Jeśli mogę coś zasugerować Nagraj Richie filmik z przejazdu po trasie Chirdonhead ale w deszczu Mozesz w trybie RBR Challenge zmierzyc sie z Rysiem bo akurat w takich warunkach nalezy go tam pobic.
Odpal sobie Toyotke i w miare sił postaraj sie pojechac na kreche na tych fragmentach na ktorych dasz rade
Raz, że sam sie poskladasz przed monitorem z wrazenia a dwa, ci ktorzy nie moga poogladac RBR "na zywo" zobacza dokladnie co sie swieci i na co czekaja
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-07-13, 20:37 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Skoro 'Glowny Inkwizytor Simowy' wydal juz werdykt, to chyba trzeba zaczac skladac nalezny hold.
Eero Piitulainen
Leading physics programmer
Warthog, Sweden
<a href="http://www.arenaxtreme.de/rbrally/www/content/index.php?cat=program_insider_physics01">Strona ze zdjeciem po niemiecku</a>, <a href ="http://translate.google.com/translate?u=http://www.arenaxtreme.de/rbrally/www/content/index.php?cat=program_insider_physics01&langpair=de%7Cen&hl=en&ie=ISO-8859-1&prev=%2Flanguage_tools"> ta sama strona z tlumaczeniem googlowym na angielski</a>
2004-07-13, 23:28 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Jednak w RBR predkosc jest mierzona z kol - zajebista sprawa Chyba pierwszy sim, w ktorym jest tak mierzony speed. Kupel jechal okolo 170 km/h (ale rzeznia ) i na chwile podbilo go lekko ponad droge przy hopce i w predkosciomierzu pokazalo sie okolo 230 kilka
Ale smaczkow w tym RBR jest.
Jeden dzis mi sie przytrafil .
Pop.....lam na szutrze w USA (tam gdzie jest ten kanion) lekko z gorki, a tu nagle - jeb - szyba zbita W pizdu, z poczatku mysle, moze ktos rzucil we mnie kamieniem, jakis kibol , kupel mowi to jakies kamienie, z drogi. Ale mysle, jakie kamienie Jakim cudem I w koncu doszlismy do wniosku (z replayu), ze to byl ptak , ktory gdzies tam latal w okolicy .
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-13, 23:39 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
szumi jechałes w USA Prospector Ridge? Jak nie to pocwicz i wytrzymaj do mniej więcej 3 minuty jazdy gdy dojeżdza sie do takiej jednej.... 220 na blacie
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-13, 23:48 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
heh, nie wiem ktora to jest. Bo nie mam RBR w domu Jezdze tylko do kupla i dopiero bylem dzis drugi raz Ale zobacze na dniach ta trase. Moze ja jechalem dzisiaj, bo wiem ze pedzilem dzis ok. 200 km/h strach w oczach i jeszcze duzo wczesniej hamowalem, bo sie balem ze sie rozjebie A damage byl real
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-14, 14:03 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
hehehe sentinel, wlasnie gosc na forum RSC w watku o moim filmiku (bo skleilem wszystkie 3 w jeden i wystawilem) napisal:
"z jakiej wersji sa te filmiki z ps2?? to widze, ze moja wersja na xbox jest bieeeedna w porownaniu z ps2 "
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-14, 23:05 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
dobra mam pocieszajaca wiadomosc
zaplacilem frycowe niestety duze wczoraj za nieznajomosc konsol ps2
nie wiedzialem, ze po kazdym wyjsciu do glownego menu, lub nieraz nawet dawanie restart kasuje mi ustawienia setupu nie dziwne ze jechalem 3.45 bo jechalem na defaultowym znow juz za druga proba eh zmiena balansu hamulcow o 2% dziala tu jak w GPL - byc albo nie byc diametralnie inne hamowanie, to samo ze sterowaniem
druga rzecz to nie wiem czemu bodajze Darkman doradzal Toyote
wzialem dzis Lancerka, ta sama Francje, setup za kazdym razem dawalem Load Settings i z 3.45 zszedlem po 3 probach do 2.59, a w dodatku za kazdym prawie razem dojezdzam
na szutrach na defaulcie nadal masakra, ale jestem juz teraz spokojny - po wgraniu odpowiednich setupow powinno sie dac jezdzic trudno, ale juz nie tak z kosmosu
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-15, 00:33 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Richie napisał:
druga rzecz to nie wiem czemu bodajze Darkman doradzal Toyote
bo właśnie na niej jeździ mi sie najlepiej i najszybciej (!) póki co
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-07-15, 08:21 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
A ja i tak 206-tką będę jeździł
Tak a propos, niech ktoś przetestuje dla mnie 206 tkę please i podzieli się wrażeniami. Podobno jest (był) to jeden z najtrudniej prowadzących się aut w WR
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-07-15, 09:11 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Jak go odblokuję, bo jest na razie niedostepny, to dam znać jak się prowadzi
sentinel
2004-07-15, 12:26 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
kamkor napisał:
sentinel napisał:
Richie, właśnie dlatego nie masz, że film pochodzi z wersji na X'a (oficjalny trailer)
Filmik jest ze starej wersji PC i jezdzi na nim Fozz(jeden z developerow RBR'a).
sory, racja - ja pisałem o innym trailerze (nazwa pliku mnie zmyliła).
kamkor napisał:
Aha i jakos na filmikach z wersji xbox robionych przez fanow majacych pelna wersje dzwiek byl taki sam jak w wersji ps2...
bardzo szybko dostali oryginaly, tym bardziej, że RBR pojawił się w sprzedaży na zachodzie dopiero kilka dni temu, a zdobycie egezmplarza zaraz po uruchomieniu sprzedaży detalicznej graniczyło z cudem.
Richie napisał:
hehehe sentinel, wlasnie gosc na forum RSC w watku o moim filmiku (bo skleilem wszystkie 3 w jeden i wystawilem) napisal:
"z jakiej wersji sa te filmiki z ps2?? to widze, ze moja wersja na xbox jest bieeeedna w porownaniu z ps2 "
ależ jego nie_wiadomo_jaka_wersja na Xboxa w porównaniu z nie_wiadomo_jaka_wersją na PS2 może jak najbardziej wydawać się biedna.
wersja jaką ja dysponuję ('press release' - udostępniany branżowym magazynom i serwisom internetowym) prezentuje się lepiej i brzmi lepiej od wspomnianej nie_wiadomo_jakiej_wersji na PS2.
obiektywnego porównania będę mógł dokonać po ujrzeniu w akcji sklepowych, pudełkowych wersji na obie konsole.
padek78 napisał:
Tak a propos, niech ktoś przetestuje dla mnie 206 tkę please i podzieli się wrażeniami. Podobno jest (był) to jeden z najtrudniej prowadzących się aut w WR
nie rozpisując się zanadto: małe, strasznie dynamicznie i narowiste autko, którego rozmiary i rozstaw osi wymuszają dość specyficzną techikę jazdy i pozwalają na troszkę ostrzejsze pokonywanieostrych zakrętów (bez obawy, że zarzucony tył zahaczy o barierkę czy skalny wyłom).
z ciekawych aut polecam - szczególnie do początkowych prób opanowania modelu jazdy - Accent'a, który prowadzi się jak marzenie (nie ustępując innym wozom, w znaczącym stopniu, osiągami) oraz Xsarę.
kamkor
2004-07-15, 13:46 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Tak schodzac z tematu, za tydzien ma byc rbr na ps2 w empiku . Cos czuje, ze wydam 199 zl na gre.. Bosh, co za cena . A we wrzesniu jeszcze wersja pc dojdzie.. No ale coz, trzeba wspierac developerow z jajami, czyli takich, ktorzy nie boja sie robic gier nie dla mas .
sentinel
2004-07-15, 13:56 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
kamkor napisał:
trzeba wspierac developerow z jajami, czyli takich, ktorzy nie boja sie robic gier nie dla mas .
kamkor - wzorowa postawa, godna naśladowania.
co do ceny, no niestety tak już jest, że koszty wytworzenia i wydania gry na konsole są znacznie wyższe niż w przypadku gier na PC co to pociąga za sobą wyższą cenę (niemniej jednak osobiście uważam, iż wciąż są zbyt wysokie - u nas duży procent ceny stanowią koszty dystrybucji).
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-15, 14:20 aaaaaaaa mamy w koncu SIM rajdowy :O :D
Wprawdzie konsolowiec kupuje drozsze gry ale nie musi rozbudowywac/modernizowac swojej konsoli tak jak to musi robic uzytkownik peceta