Jakie będą zmiany w bolidach i zasadach na przyszły sezon ?
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2009-11-01, 21:56 2009
DariuszM napisał:
lefty napisał:
Tor w Abu Zabi (jak to mówi Borówa )
a jak ma inaczej mówić...?
Ja wiem, że to miasto ma też taką nazwę ale skoro wszyscy znają je jako Abu Dabi to po co się silić i wymawiać inaczej? Nürburgring też wszyscy znamy jako Nurburgring a mimo to nikt nie wymawia tego jako "Nijurburgring" a np. Hockenheim, też powinno się używać pełnej nazwy tj. Hockenheimring jednak nikt tego nie robi
kit
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków
2009-11-01, 22:36 2009
Gwoli ścisłości pisze się Abu Dhabi - i jest to angielska nazwa miejsca znanego w polsce jako Abu Zabi.
To tak jak z Mediolanem - mówisz Mediolan czy Milan? Abo Roma czy Rzym?
Inna sprawa ze faktycznie Abu Dhabi brzmi jakos... lepiej
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2009-11-01, 23:44 2009
lefty - nie też taką nazwę, a taka jest po prostu wymowa
piszesz chicago ale mówisz szikago a nie jak pisza...w polsce widziałem, że pisze się właśnie abu zabi, a nie dabi żadne...
kit
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków
2009-11-04, 14:17 2009
No i po Toyocie
Najbardziej to mi szkoda Kamui, bo pójdzie pewnie sushi robić, bo gdzieś pisało że kasy na starty w gp2 nie ma, a w F1 chyba miejsca nie znajdzie
No i na razie z fabrycznych ostała się Renówka i mam nadzieje ze nie pójdzie w ślady Toyoty i BMW
Ale jeśli wystartuje w 2010 to wydaje mi się że start w 2011 bedzie zależał od tego czy zdobędą mistrzostwo. Podejrzewam że jesli nie to Robert bedzie szukał nowego pracodawcy na 2011
Z tego wszystkiego teraz to się chyba Sauber cieszy.
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
"After the disappointing 2009 season Ferrari is willing to re-install a system that is similar to that of the Schumacher era a policy Ferrari have been both loved and criticized for – both for leaving and implementing. Everything will be built around one superstar. Will let you debate on who that is going to be but it’s not hard to imagine. Domenicali has to go along with this policy. The team boss isn’t tough-minded enough to stand up against Di Montezemolo. The latter is the one that dictates the future of the team to the former, therefore there are two obstacles within Ferrari at the moment. Engineers doubt the leadership skills of Domenicali while at the same time the 44-year old gets massive pressure from above. In the new system, no place is reserved for Massa. In 2011 Kubica is bound to take over his seat."