Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-05, 02:06 wasze ustawienia i setupy
jak ktos dojdzie do optymalnych ustawien kontrolera (ja na dzien dobry zmienilem charakterystyke hamulca zeby malo bral na poczatku wciskania a jak sie docienie dalej to juz mocno) to niech poda
jak ktos zrobi lub znajdzie dobry setup takze niech sie podzieli i nie bedzie wisnia
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-09-05, 17:50 wasze ustawienia i setupy
A gdzie sie ustawia ratio kiery? W samym setupie? orginalnie jest chyba 510 stopni... Ile wy macie?
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-09-05, 18:15 wasze ustawienia i setupy
ja daje ok 460-470 na szutry i 480-490 na asfalt i pokrecona japonie
EXwrc
2004-09-06, 23:09 wasze ustawienia i setupy
Przepraszam , że pytam o to, ale w ustawieniach gry w Controlers mam zakładkę Filter Setting. Jeśli się nie mylę, można tam ustawic martwe strefy kierownicy i inne jej opcje. Słownictwo techniczne jednak na dzień dzisiejszy przerasta mnie, więc proszę o pomoc A może to tylko przez to , że jestem chory ))
Jesli ktoś może pomóc to z góry dziękuję.
P.S. Witam ponownie i mam nadzieję, że zostanę tu tym razem na dłużej.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-09-08, 08:31 wasze ustawienia i setupy
Jeśli chodzi o sety kontrolera to RBR mnie wręcz rozczarowuje swoją prostotą i niemożnością ustawienia. Te wszystkie "kurwatury" i inne fade'y nic nie dają w przypadku DFP. Czyli, że ustawienia ma ten RBR mocno ograniczone. Bo nawet jak dam wszystko na "ostro" czyli żadnych fadów żadnych kurwatur to i tak mam wrażenie jakby auto za wolno reagowało na kierę przy małym skręcie.
I jak na razie to nie mogę powiedzieć że jakoś super mi się jedzie. Wręcz przeciwnie nawet mam takie dziwne odczucie (kiedy wstałem od kompa) że jechałem przed chwilą w taką trochę arcadówkę w stylu Colina 1.
Nie wiem czym to poczucie jest spowodowane. Może tym ograniczonym setom kontrolera, może brakiem dobrej jakości dźwięku a może tym paskudnym playstationowym wyglądem całej gry bez obsługi myszy, z jakimiś durnymi slotami na setupy.
Z tym Colinem to może przesadziłem ale czy ten RBR jakoś odbiega od Rally Trophy spatchowanego? W ogóle nie mam poczucia masy auta, zupełnie jak w arkadówkach.
Kuźwa dziś jeszcze się pobawię tym RBRem bo może na szybko to mogę mieć błędny obraz tego co zobaczyłem...
Do gustava i innych DFP'owców. Jak macie ustawione kiery w grze?
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-09-08, 08:53 wasze ustawienia i setupy
Ale pitolisz padek
odpal DxTweak, ustawi min:244 cen:512 max:744
Kurwanture zostaw na domyslna, a fading i to drugie przesun na maxa w lewo. Mi sie na tych ustawieniach fantastycznie jezdzi, i swietnie czuje auto. I prosze mi tu nie glosci farmazonow o porownywaniu RBR do CMR
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-09-08, 08:58 wasze ustawienia i setupy
Ja może jako alternatywe dla ustawien Aro podam iż wróciłem z 410 stopni na defaultowe ustawienie 504 stopnie zarówno na szutry jak i na asfalt. Przy defaultowych ustawieniach ratio dla kiery, minimalne wychylenie kiery powoduje natychmiastową reakcje wozu, a z kolei przy niższych wartościach robi mi sie cos w rodzaju deadzone w centralnym położeniu.
Co do setupów wozu, to sobie coś naskrobałem, ale ustawienia dyfrów są nadal czarną magią, i mimo iz jeżdzi mi sie lepiej na tym co zrobiłem niz na defaulcie, to nie bardzo wiem czy udostepniac bo mam wrazenie ze troche nielogicznie te mapowanie poustawialem
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-09-08, 09:14 wasze ustawienia i setupy
Ja myślę padek że właśnie brak obsługi myszki dyskwalifikuje RBR jako symulator. TY sie zastanów czasem co piszesz bo jak już walniesz klocka na środku chodnika to nie wiadomo jak reagowac....
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-08, 09:34 wasze ustawienia i setupy
MaXyM napisał:
Ja myślę padek że właśnie brak obsługi myszki dyskwalifikuje RBR jako symulator. TY sie zastanów czasem co piszesz bo jak już walniesz klocka na środku chodnika to nie wiadomo jak reagowac....
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-09-08, 09:43 wasze ustawienia i setupy
No dajcie jakies sety, oraz wskazowki co do ustawien kiery ( MOMO Force najlepiej ). Bo nie chce mi sie kombinowac i szukac czegos od podstaw ... wole probowac modyfikować inne .
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-09-08, 10:14 wasze ustawienia i setupy
MaXyM napisał:
Ja myślę padek że właśnie brak obsługi myszki dyskwalifikuje RBR jako symulator. TY sie zastanów czasem co piszesz bo jak już walniesz klocka na środku chodnika to nie wiadomo jak reagowac....
No może faktycznie nie zrozumiałeś co napisałem. Powtórzę zatem skoro trzeba dwa razy... (wypunktuję dla lepszego zrozumienia...)
1. Jazda w RBR sprawia dla mnie wrażenie arcadowej podobnej do Colina1
2. Playstationowy wygląd gry, brak myszy i sloty na setupy JEDYNIE przelewają czarę goryczy co do odczucie, że miało się do czynienia z arcadówką przed chwilą.
3. Czy naprawdę jesteś taki nierozgarnięty żeby przypuszczać, że to tylko z braku myszy traktuję RBR jako arcadówkę? Czy tylko z chwilowej niewiedzy co by tu napisać, skrobnąłeś ot tak żeby było śmiesznie?
4. Powiedziałem - przyjdę do domu pogram sobie w tą gierkę i zobaczę, może jak pokombinuję jeszcze z ustawieniami to zmienię zdanie co do realizmu RBR. Póki co moje pierwsze wrażenia są takie że mam do czynienia z grą typu arcade.
PS. No chyba że gdzieś nie wyłączyłem opcji combine w ustawieniach pedałów. Niby na oddzielnych osiach tam coś kalibrowałem ale w czasie jazdy mam wrażenie że jadę na jednej osi i żadne tam "scandinavian flick" albo podcinanie lewą nogą nie idzie.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-08, 10:29 wasze ustawienia i setupy
padek jak to jest arcade to nagraj nam replay pliz z jakiegos odcinka z Japonii z realistic damage ok? dzieki z gory chetnie zobacze jak jedziesz 10minut tam gdzie inni 4 jesli w ogole dojedziesz do polowy odcinka i wtedy pogadamy o arkadowkach colinach gdzie wciska sie gaz obija o wszystko i dojezdza do mety w 2 minuty chetnie tez zobacze jak ustawiasz auto do zakretow flicki nawroty na recznym itd skoro to arcade to bedzie to tak samo latwe jak w colinach
Cytat:
mam wrażenie że jadę na jednej osi i żadne tam "scandinavian flick" albo podcinanie lewą nogą nie idzie.
no nie idzie, bo tu trzeba to UMIEC zrobic w colinach wystarczy o tym pomyslec i samo sie robi, wiec jak to samo czy nie to samo zdecyduj sie
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-09-08, 11:11 wasze ustawienia i setupy
Richie nie mów mi co trzeba umieć a co nie, bo ja scandinavian flicka to umiem swoim autem robić w zimie tak więc "co nie co" wiem na ten temat jak to się robi . I tu robiąc to samo coś nie wychodzi. Jeszcze raz mówię, że może mam combined axis zamiast splita ustawionego w opcjach i jeszcze czegoś tam nie przestawiłem. Dlatego jak wrócę do domu to przejrzę wnikliwie opcje kontrolera, może da się na to coś poradzić.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-09-08, 11:19 wasze ustawienia i setupy
ja na singlu tez robie jakos a swoje auto rozumiem masz WRC 4x4 ponad 300KM itd, coz to juz druga osoba u nas na forum byl juz kolega ktory jezdzi Focusem WRC na codzien, czadowo macie chlopaki
Richie a co do tego flicka ma typ samochodzu, to jest technika pokonania zakretu i nic wiecej, jasne ze nie przejade go z taka predkoscia jak WRC bo po pierwsze nie mam takiej mocy, po drugie w osce tyl przy tym manewrze bardziej rzuca, po trzecie nie mam opon z kolcami tylko kierunkowe debice i musialbym czesto "call for help" krzyczeć