Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Urban Ops
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Urban Ops

Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-20, 09:22      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Czy mi sie tylko wydaje czy w tym Mission Packu jest tylko 5 misji? (nieliczac tch dostepnych jako Rogue Spear i Classic Missions.
 
Reklamy
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-20, 11:03      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Dobrze ci się wydaje Red Storm Ent. nigdy nie rozpieszczała ilością misji: Eagle watch-5, Urban-5 a Covert Ops to już tylko 3 Za to jakość misji jest super! choćby bazar czy tube w Urbanie. Na jesień ma się uakazać ostatnia gra z R6 - Black Thorne z kilkunastoma misjami w Korei. Ale engine będzie z Rogue.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-20, 11:08      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
No nie wiem na czym poleka jakosc tych misji... bo wlasciwie kazda sie przechodzi w kilka minut bez specjalnych trudnosci. Wiecej zamieszania jest z czytaniem co wywiad donosi i ustawianiem broni - a mozna sie zdac na logistykow i skonczyc gre w godzine.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-20, 11:21      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Jakość polega na wierności odtworzenia lokacji, klimacie itd. tym co jest w serii R6 najlepsze. Misje przechodzi się w kilka minut?? No, na tym polega akcja służb specjalnych - nie na siedzeniu w okopach, tylko na błyskawicznej eliminacji wroga, odbiciu zakładników i ewakuacji. Ale żeby to trwało błyskawicznie to trzeba trochę czasu spędzić and planem zanim się go dopracuje, na tym własnie polega granie w R6 - godziny planowania - minuty strzelania. Korzystanie z gotowego planu odbiera 50% przyjemności z grania.
Może cię nie doceniam, ale nie spotkałem jeszcze nikogo, kto by na najwyższym poziomie trudności za pierwszym razem przeszedł misje, bez strat własnych przy krótkim planowaniu...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-20, 11:33      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Nie, nie. Masz calkowita racje.
Po prostu odpalam misje, patrze jaki jest cel misji, zgadzam sie na opracowanie planu przez HQ i start action. Co do strat? Zalezy jak na to patrzec. Ja sie sam nie daje raczej zabic. Ale AI jest jakies dziwne (a moze to tak ma byc?). W ostatniej bodajze misji (tam gdzie trzeba rozminowac biblioteke) to w mojej grupie strat nie bylo ale czerwona to wycieli w pien.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-20, 11:37      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
AI jest dobre jak wróg jest trochę dalej, ale gubi się gdy Tango stoją gdzieś za rogiem, wtedy wszyscy potrafią wejść pod lufę. Najlepszy sposób aby ich "chronić", to przed każdym przejściem do innego pomieszczenia, rogiem itd dać go-code, wrzucić flashbang przed wejściem albo samemu sprawdzić jeśli jest możliwość czy jest czysto.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-20, 12:28      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
No wlasnie. Przez te 5 misji nawet nie zdazylem zbyt wykorzystac potencjalnie duzych mozliwosci wydawania polecen. Tylko jak mi sie slamazarzyli (czyt. byli w trybie COvering lub waiting) to dawalem im Go i po krzyku.

Jednym slowem Urban Ops nie oddaje w ogole mozliwosci engine'u. No chyba ze chodzi o planowanie. Ale ja sie w to nie bawilem.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-21, 00:16      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Czy ktos wie co zrobic w UrbanOps/Classic Missions/YellowKnife aby zakonczyc ja sukcesem??
Trzeba sie w pojedynke wlamac do budynku, wylaczyc alarm (to mi sie udalo zrobic) i podlozyc pluskwe w telefonie.Ale jak kiedy nie wolno nikogo zlikwidowac???
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-21, 00:27      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
He jak grałem w jedynke, to pamiętam, że prędzej jajo zniosłem niż ją przeszedłem no ale za entym razem w końcu się udało...trzeba po prostu się tak poruszać, aby cie nikt nie zauważył...ochrona chodzi po jakiś tam wyznaczonych trasach, trzeba to ogarnąć, czasem patrząc z ukrycia, czasem słuchając kroków, no i oczywiście HB to podstawa. Ta misja jest aż chora...trzeba sobie mniej więcej wyliczyć ile czasu można spędzić w jednym miejscu, kiedy się z niego ruszyć i którą drogę wybrać żeby sie na nikogo nie napatoczyć...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-21, 08:25      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Ale w tej misji trzeba sobie przynajmniej pomyslec aby wziasc electronic kit (w przeciwienstwie do Urban Ops gdzie wszystko daja na starcie). Bo inaczej gowno. Szkoda tylko ze nic o tym nie pisza w opisie misji.

BTW: Co to jest HB?
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2001-08-21, 09:56      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Heartbeat sensor
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-21, 10:19      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Electronic Kit możesz wziąść ale nie musisz - on dake tylko to, że przyspiesza deaktywacje alarmu czy zakładanie pluskwy
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-21, 11:42      Urban Ops Odpowiedz z cytatem
Kurcze, moze tez gdzieś indziej sie deaktywuje alarm. Ale ja podszedlem do klawiatury na scianie i bez electronic kit nie chcialo sie wylaczyc.
Poza tym zastanawia mnie plan opracowany przez HQ do tej misji: Prowadzi do zamknietych drzwi. A obo sa pod alarmem. Trzeba wejsc do budynku z prawej strony. Troche to dziwne
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Urban Ops
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: