Cytat: |
Otoz staly FPS oznacza ZAWSZE ni mniej ni wiecej marnowanie mocy obliczeniowej. Jest nie mozliwym takie rozlozenie obiektow na scenie trojwymiarowej aby z kazdego miejsca tej sceny rysownie widokow trwalo tak samo dlugo. Tak wiec obiektow na scenie jest mniej a rysowanie jest synchronizowane z zegarem a czesc czasu sprzet zwyczajnie czeka z rysowaniem kolejnej ramki. Moim zdaniem staly fps to tylko pozorna korzysc. |
Robson mylisz pojęcia. Dzięki stałej liczbie klatek mam nie chrupiącą grę, z twojej wypowiedzi wynika że nie masz pojęcia czemu służy stały FPS. Dzięki niemu gra chodzi płynnie a nie skacze w miejscach gdzie się dławi procesor. Gry na konsole robione są pod konkretny sprzęt tam się nic nie marnuje w przeciwieństwie do PC gdzie do gier trzeba dokupywać sprzęt bo programiści piszący gry na tą PLATFORMĘ wmawiają że tak być powinno. W rzeczywistości nie chce im się zrobić porządnych engine'ów a potem odbija to się na wynikach sprzedaży. Patrz niżej odnośnie wydajności i wyników sprzedaży.
Cytat: |
No moj sasiad ma PS2 widzialem GT3 i grafika jest gorsza niz w toca driver.GT3 wyglada ladnie ale tylko na repleyach ,brak deski rozdzielczej a wiesz dlaczego?bo ps2 by sie zadlawil i twoje slynne framerate bylo by niestabilne.
|
To dowodzi jak mało wiesz o grafice.
Cytat: |
Co do pc-ta to wy nas chyba nie lubicie za te emulatorki jak kumpel do mnie przychodzi to ma do wyboru playstation(tu jest problem bo na wszystkich grach mam 200 fps i musze zmniejszac ,nintendo,snesy neogeo,gameboy i inne takie a wy biedne robaczki macie 4 gry i na tym wasz swiat sie zamyka:)
Po co mi ps2 jak niedlugo wyjdzie emulator,a jezeli chodzi wychwalanie grafiki ps2 to ty chyba nie widziales "HALO" na xboxa.
|
Istotnym jest że w przypadku konsol gry robione na początku "żywota" konsoli nigdy nie wykorzystują pełnego potencjału maszyny dopiero później tak jest. Co oznacza "Wy" nierozumiem tego?. Mam w domu PC, PSX, PS2, Dreamcasta, niedługo będę mieć GC a jak dobrze pójdzie to jeszcze Xboxa. Oznacza to że gram w różne gry, nie liczy się platforma dzięki temu mam bardziej obiektywny ogląd na sytuację. Co do emulatorów to także ich używam bo nie mam naprzykład innych platform, ale granie na emultaorze psx to nie to samo co na prawdziwym psx. Taki MGS na PC nie ma niektórych efektów graficznych co ma na PSXie pomimo że lepiej wygląda. Jesli chodzi o emulator PS2 (to już jest tylko że żadna gra nie chodzi), długo nie będzie takiego sprzętu dzięki któremu będzie gra z PS2 chodzić równie szybko co na samej konsoli. Prędzej pojawi się porównywalna grafika na PC z tą z PS2 (według specjalistów PC to pierwsze osiągnie na początku 2003 roku). A jedna kwestia do Xboxa żadna gra jeszcze nie ma na tej konsoli grafiki lepszej od tej na PS2 (pojawią się wkrótce bo to potężniejszy sprzęt od PS2 o 20% i znacznie wydajniejszy od PC mimo że jego architektura jest podobna do PC). Jakie cztery gry chłopie jakie ograniczenia, koleś ja jestem multiplatformowy.
Cytat: |
Jeszcze ostatnia sprawa ,z twoich postow wywnioskowalem gra moze byc do dupy byle by graficznie byla odjechana ,dla posiadacza PC grafika jest malo istotna jezeli nie idzie w parze z dopracowanym produktem.
|
Na szczęscie najważniejsze to grywalność więcej gniotów wychodzi na PC niż na KONSOLE, dowód: zobacz wyniki sprzedży największych hitów na konsole, sperzedają się w milionach sztuk w pierwszych tygodniach od premiery (na PC tylko wyjątki np.: Diablo 2, The Sims).
Cytat: |
I jakos ci nie wierze ze masz te kolko logitecha z napisem GT3 bo to byla wersja limitowana i sprzedawana tylko w Japoni |
Muszę ci wykazać twoje niedoinformowanie bo kierownica GT Force Feedback była limitowana ale sprzedawana nie tylko w Japonii. Natomiast jej nielimitowana wersja (tylko bez logo GT i kilku zmian kosmetycznych) nazywa się Cyber Wheel XP, a poza tymi dwoma jest jeszcze Pro Racing Wheel z Force Feedbackiem (jest też opcja bez), Manta także rozprowadza inny model, poza tymi jest jeszcze kilka innych. Jak widzisz nie tylko pada się podłącza do konsol ale i Myszki oraz Klawitury od PC(usb).
Ja się opieram na praktycznych doznaniach a nie opisach, ale mimo to skorzystałem bo to zawsze inny punkt widzenia.
Cytat: |
O ile w glowie nie ma siana |
Czlowieku uznaję ludzi tutaj za kulturalne osoby i dlatego poczułem się urażony twoim tekstem. Szkoda że prezentujesz tak niski poziom kultury osobistej. Może tam skąd pochodzisz to normalne obrzucać inwektywami innych. Cieszę się że nie robią tego inni tutaj na tym forum.
P.S. Oto dowód jak niewydajne są PC (pomimo że są na nie dobre gry):
CPU 128-bit PlayStation 2 CPU
System Clock Frequency 294.912 MHz
Cache Memory Instruction: 16KB, Data: 8KB + 16KB
Main Memory Direct Rambus ( Direct RDRAM )
Memory Size 32 MB
Memory Bus Bandwidth 3.2GB per Second
Co-processor FPU (Floating Point Unit )
Floating Point Multiply Accumulator x 1, Floating Point Divider x 1
Vector Units Vuo and VU1
Floating Point Multiply Accumulator x 9, Floating Point Divider x 3
Floating Point Performance 6.2 GFLOPS
3D CG Geometric Transformation 66 Million Polygons per second
Compressed Image Decoder MPEG2
Graphics Graphics SyntesizerTM
Clock Frequency 147.456MHz
Embedded DRAM 4MB
DRAM Bus bandwidth 48GB per Second
DRAM Bus width 2560 Bits
Pixel Configuration RGB: Alpha:Z Buffer ( 24:8:32 )
Polygon Drawing Rate 75 Million Polygons per Second
Screen Resolution Variable from 256 x 224 to 1280 x 1024
Sound "SPU2+CPU"
Number of Voices ADPCM 48ch on SPU2 plus definable, software programmable voices
Sound Memory 2MB
Output Frequency Variable up to 48 KHz (DAT quality)
IOP I/O Processor
CPU Core PlayStation (current) CPU
Clock Frequency 33.8688MHz or 36.864MHz (Selectable)
IOP Memory 2MB
Sub Bus 32-bit
Interface Types IEEE1394 i.LinkTM , Universal Serial Bus (USB) x 2,Controller Port x 2, Memory Card x 2
Disc Device CD-ROM and DVD-ROM
Device Speed CD-ROM 24 times speed
DVD-ROM 4 times speed
New Features(Option)
Drive bay (for 3.5" hard disc drive), Expansion unit (for network interface), DVD-Video playback built into the hardware, no Memory Card required
Pokaż mi PC który przy podobnej konfiguracji potrafi co ta konsola (tak samo sie to będzie miało w przypadku porównania Xbox do PC).
P.S. 2 Jeżeli wam przeszkadzają moje posty napiszcie a przestanę -
Cytat: |
(...) nabijac tylko niepotrzebne posty |