Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » "THE" PATCH
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

"THE" PATCH

Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Autor Wiadomość
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-08-12, 16:32      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Jest ! jest, jest.. !!!

Pierwszy !!


teraz pytanie komu sie uda sciagnac, bo cały świat się rzucił


www.il2sturmovik.com
 
Reklamy
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-08-12, 16:51      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
JA JUZ MAM
(41mb)

wlasnie biore sie za testowanie (a robota musi poczekac ... )
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-08-12, 17:47      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
OK, wrazenia na goraco :

- samoloty lataja zdecydowanie inaczej hurricane juz nie zawraca w miejscu nie tracac predkosci (wiec inne samoloty pewno tez) choc chyba nadal hurek ma za dobre wznoszenie...
- udalo mi sie wyladowac hurkiem na 3 punkty i nie bylo to jakims szczegolnym wyczynem !
- inaczej strzela AAA (na razie mialem doczynienia z kaemami na transporterze) - strzela troche mniej celnie, ale za to niemilosiernie sieje tracerami przyjemny widok nawet jest...
- lot na malym pulapie powoduje wzniecenie tumanu kurzu za samolotem (albo piany jak sie leci nad woda)
- P47 nadal wolno sie obraca, ale chyba lepiej lata, albo mi sie tylko wydaje...
- 109G2 na duzej predkosci jest swietnie zwrotny ! Mialem wrazenie ze wypadne przez siedzenie, tyle G wycisnalem
- bomby nie odbijaja sie od asfaltu i betonu, a wydawalo mi sie, ze kiedys pisali w ficzersach przed wypuszczeniem patcha "bombs are now able to ricochet off asphalt or concrete surfaces"... natomiast w readme patcha zamiast "now" jest "not"... tak jakby wczesniej sie niby odbijaly...

musze potestowac teraz strzelanie do ruskich (szczegolnie do i16 ) i przeprowadzic troche walk porownawczych

aha, z ciekawych rzeczy - teraz podobno samoloty, ktore spawnuja sie w czasie misji w coopie, maja byc widoczne u wszystkich, a nie tylko u hosta (ten bug byl juz od samego poczatku Il-2)
a w dgenie pododawali sporo opcji do kampanii, ale to mozna sobie poczytac samemu w readme, ktore jest na stronie gry
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-08-12, 19:38      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
kurz mi się podoba.. jak walka zejdzie naprawde nisko - super wygląda. (choc dziwny ten kurz na betonowym lotnisku)

Foki szybciej nabieraja speedu w nurku..
ale ogólnie zdaje sie, FM jest w kierunku Iła2 - trzeba bardziej uwazac na przeciągnięcia...

.50 w P-40 dają czadu. no i P40 nie rozpada sie w nurku.

Tylni strzelcy - mniej groźni

Sound poprawiony...
Na mapce naniesione są koordynaty...

Jak dla mnie jest cool...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-08-12, 20:50      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Teraz troche o walce

Zdecydowanie sie zmienila. Niektorzy beda musieli sie uczyc od nowa , bo teraz samoloty w zakretach zdecydowanie traca energie i zwalniaja. Nie da sie juz robic akrobacji jak na Su-37, tylko trzeba wiecej kombinowac
Do tego AI jest mniej agresywne, co pozwala wygrywac juz w tej chwili na duzo slabszej (teoretycznie) maszynie z przeciwnikiem offline.
Ad P-47 - on na prawde lepiej lata Teraz sie nawet do czegos nadaje, bo mozna nim stracac foki i nawet 109 w walce 1 na 1. W porownaniu z innymi samolotami widac teraz wage dzbanka. Trzeba delikatnie operowac sterami, bo go lubi znosic i wpada w korki, za to 2000HP pod maska robi swoje i samolocik dosc zwinnie przyspiesza w locie poziomym. W nurku te kilkanascie ton robi swoje i momentalnie nabiera samolot przedkosci, nawet Dore chyba dojdzie Tak samo jak idzie swieca w gore, to leci i leci zanim wytraci predkosc. Jak sie umie to wykorzystac, to jest to niesamowita zaleta

I-16 juz nie lata jak ufo, powiedzialbym, ze pilotowane przez AI jest w tej chwili miernym przeciwnikiem... Ledwo sie rozpedza, w swiecy od razu staje i spada, nurek ma taki, ze pozal sie Boze... Wszystko przez ten wielki przod i slaby silnik. W zakretach tez po chwili traci werwe i staje sie wolno latajacym nieruchawym celem. Jedynie roll ma niesamowity. Szybciej sie toto obraca od 190 !!!
Wiec o ile I-16 duzego zagrozenia dla niemieckich maszyn nie stanowi, to trudo to trafic - bo male to i zwrotne. Natomiast jak juz oberwie, to spada jak dobrze wychowany samolot - w tej chwili La5FN (a moze i inne wersje) jest duzo wytrzymalszy od Iszaka. Jednego zdjalem samymi kaemami, zeby sprawdzic czy sie da - rozwalilem mu ster wysokosci i poszedl do ziemi Jak dostanie z dzialka to sie dosc chetnie zapala, a czasem nawet od razu wybucha

I po raz pierwszy w FB widzialem, jak samolot usiluje sie wycofac z walki ! Jak troche sie podziurawi delikwenta (a czasem i bez tego, wystarczy go chyba nastraszyc!) to bierze nogi za pas i wieje do domciu.

Teraz po tych zmianach bf109 jest krolem boiska. Na wersji G6 (tej zwyklej, starej) pozamiatalem La5FN az milo bylo popatrzyc A G2 i F4 sa o niebo lepsze imho !

Z reszta nawet na 190A5 udalo mi sie sprzatnac La5FN na poziomie ace Teraz to i foczka sie nadaje do ciekawszej walki - jak sie pilnuje energii to mozna nawet wskoczyc na male kreconko z AI

Jeszcze nie zdazylem przetestowac 30 i 37mm. Maja byc duzo silniejsze niz w poprzedniej wersji - 1 trafienie i papa. Teraz to i po 3-4 razy trzeba bylo z 30tki przylozyc w samolot, zeby sie rozpadl. A z 37mm w Talgota wsadzalem zawsze co najmniej 2 pociski, zanim raczyl w swojej 190tce zauwazyc ze do niego strzelam !

Co do dzwieku - u mnie jest niestety gorzej Co jakis czas sie wycisza dzwiek i jest kicha. Dzieje sie to jak zaczyna grzac AAA i wtedy ledwo slychac u mnie silnik, a odglosy nadchodzacego stalla znikaja calkowicie. Nie da sie ukryc, ze to nieco utrudnia latanie Co prawda samolotem trzesie, ale mozna niestety przegapic moment, kiedy trzeba zluzowac joya i wtedy nadchodzi korek (a ten jest duzo ambitniejszy niz w wersji 1.0 - bardziej przypomina czasem starsze wersje Il-2, co imho jest duzym + ) Udalo mi sie rowniez wpasc w korek na pustym Jaku-3 po prostu sciagajac drazek, co bylo niemozliwe w 1.0. Ale to tak na marginesie

Czas teraz na bug tygodnia
Nie dzialaja tracki...
Tzn te onlineowe dzialaja, bo one sa inaczej nagrywane. Mowie o tych zwyklyc (.trk). O ile w il-2 i FB kaszanily sie tylko czasem jesli byly nagrywane na przyspieszeniu x8, to wyglada na to, zew FB 1.1b niestety kazde przyspieszenie czasu psuje tracka. Mozliwe nawet, ze track przestanie dzialac nawet bez uzywania kompresji czasu ani podczas lotu ani podczas odtwarzania, ale to jeszcze bede musial przetestowac

To na razie tyle z Frontu Wschodniego
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-08-12, 21:46      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Dobra, tracki dzialaja, ale max bezpieczna kompresja jakiej mozna uzywac podczas nagrywania i odtwarzania to x2. Przy x4 juz sie czasem kopie (nawet jak tylko sie odtwarza z taka predkoscia, a nagrywane bylo normalnie !). x8 to prawie pewny skiszony track
 
Jaceqp





Post2003-08-13, 13:20      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
cze all!!

No faktycznie - widzę, że już patch wyszedł więc dziś po pracy chyba będę miał czym się pobawić. No, chociaż najpierw to skoczę na rowerek - w międzyczasie się chyba aqrat coś ściągnie.
BTW: chyba czas założyć jakąś własną stronkę domową Zarejestrowałem się na fajnym serwq - zapraszam na http://jaceqp.piwko.pl - mam tam progsik do całkiem fajnego ograniczania łącza (np. jak ktoś za ostro uploaduje coś od was na DC czy Kaazie )... Zwie się NetLimiter.

PS. Moje problemy z netem trwają. Oczywiście jak coś latacie to dajcie znać - będę próbował trochę na online wskakiwać.

pozdr.
Jaceqp
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-08-14, 01:12      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Dla tych co maja klopoty z dzwiekiem (podobno pomaga )

Polecaja ustawic sounds na 32 w settingsach FB (i, jesli sie ma SB, tez ustawic ilosc odtwarzanych dzwiekow na 32)
Do tego w conf.ini mozna zmniejszyc attenuation (czyli z jak daleka slychac inne odglosy) z 7 na 1 - wtedy nawet jak nie pomoze ustawienie 32 dzwiekow, to nie beda sie tak wcinac dzwieki z tla i zciszac odglosow w kabinie
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2003-08-17, 21:10      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Echh... modem oblozony woreczkami z lodem... trza byc twardym... SCIAAAGAAAAM!
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2003-11-01, 13:34      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Jest już dostępny patch 1.2 beta - dodane nowe samoloty, nowe obiekty... Mam nadzieję ,że buraków za dużo nie dodali. Jak ściągne i znajdę chwilke na potestowanie to napisze czy warto się w to pchać...

Do zassania stąd (75MB) :
http://fogwar.luftwaffe.net/ftp/1.2Beta.zip
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-11-01, 15:03      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Znow jakis wyciek...
Oficjalnie patch powinien byc na koniec przyszlego tygodnia.

Poza tym po zainstalowaniu, bedzie niekompatybilna wersja
Ja sobie chyba jednak sciagne zeby readme oblukac...
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2003-11-01, 15:37      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Readme nie ma Ja sie biore za testowanie i za jakąś chwilke napiszę co to warte...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-11-01, 15:37      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Nie instalowalem jeszcze, wstepne spostrzezenia:
- 3 samoloty nowe (zeke 5a, ki-84 Ia, p51d-5nt)
- angielski speech pack (jako przegrany speech amerykanski do nowego katalogu... - ja juz tak mam od dawna)
- przygotowane medale i stopnie do amerykanskiej kampanii
- brak jeszcze nowego DGen'a z nowymi kampaniami (bo to beta)
- nowe mapki, nowe dzwieki

Prawdopodobnie i tak nie zainstaluje, bo moge miec potem problem z przywroceniem poprzedniej wersji jak mi pozmienia jakies pliki, o ktorych sie nie domsyle...
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2003-11-01, 16:08      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Ja na żywca skopiowałem cały katalog z Iłem i go spatchowałem... Troche polatałem nowymi samolotami i szczerze mówiąc to mam za małą wiedzę w tej dziedzinie ,żeby oceniać model lotu - w każdym razie P51 lata jak po sznurku, nie traci energii tam gdzie powinien i dość trudno go wprowadzić w stalla.
I.A.R 80 i 81 są jeszcze nie dorobione nie mają kokpitu, choć są już we flyable. TB3 nowy wywala mi grę.
Żadnych nowych obiektów nie uświadczyłem - a miały być choćby linie przy drogach.
Chyba rzeczywiście trzeba się uzbroić w cierpliwość i poczekac na finalną wersję...
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2003-11-01, 17:04      "THE" PATCH Odpowiedz z cytatem
Nowe obiekty beda TYLKO w nowych mapkach
Na zrobienie kopii calego FB nie mam aktualnie miejsca na dysku
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » "THE" PATCH Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: