Teraz troche o walce
Zdecydowanie sie zmienila. Niektorzy beda musieli sie uczyc od nowa
, bo teraz samoloty w zakretach zdecydowanie traca energie i zwalniaja. Nie da sie juz robic akrobacji jak na Su-37, tylko trzeba wiecej kombinowac
Do tego AI jest mniej agresywne, co pozwala wygrywac juz w tej chwili na duzo slabszej (teoretycznie) maszynie z przeciwnikiem offline.
Ad P-47 - on na prawde lepiej lata
Teraz sie nawet do czegos nadaje, bo mozna nim stracac foki i nawet 109 w walce 1 na 1. W porownaniu z innymi samolotami widac teraz wage dzbanka. Trzeba delikatnie operowac sterami, bo go lubi znosic i wpada w korki, za to 2000HP pod maska robi swoje i samolocik dosc zwinnie przyspiesza w locie poziomym. W nurku te kilkanascie ton robi swoje i momentalnie nabiera samolot przedkosci, nawet Dore chyba dojdzie
Tak samo jak idzie swieca w gore, to leci i leci zanim wytraci predkosc. Jak sie umie to wykorzystac, to jest to niesamowita zaleta
I-16 juz nie lata jak ufo, powiedzialbym, ze pilotowane przez AI jest w tej chwili miernym przeciwnikiem... Ledwo sie rozpedza, w swiecy od razu staje i spada, nurek ma taki, ze pozal sie Boze... Wszystko przez ten wielki przod i slaby silnik. W zakretach tez po chwili traci werwe i staje sie wolno latajacym nieruchawym celem. Jedynie roll ma niesamowity. Szybciej sie toto obraca od 190 !!!
Wiec o ile I-16 duzego zagrozenia dla niemieckich maszyn nie stanowi, to trudo to trafic - bo male to i zwrotne. Natomiast jak juz oberwie, to spada jak dobrze wychowany samolot - w tej chwili La5FN (a moze i inne wersje) jest duzo wytrzymalszy od Iszaka. Jednego zdjalem samymi kaemami, zeby sprawdzic czy sie da - rozwalilem mu ster wysokosci i poszedl do ziemi
Jak dostanie z dzialka to sie dosc chetnie zapala, a czasem nawet od razu wybucha
I po raz pierwszy w FB widzialem, jak samolot usiluje sie wycofac z walki ! Jak troche sie podziurawi delikwenta (a czasem i bez tego, wystarczy go chyba nastraszyc!) to bierze nogi za pas i wieje do domciu.
Teraz po tych zmianach bf109 jest krolem boiska. Na wersji G6 (tej zwyklej, starej) pozamiatalem La5FN az milo bylo popatrzyc
A G2 i F4 sa o niebo lepsze imho !
Z reszta nawet na 190A5 udalo mi sie sprzatnac La5FN na poziomie ace
Teraz to i foczka sie nadaje do ciekawszej walki - jak sie pilnuje energii to mozna nawet wskoczyc na male kreconko z AI
Jeszcze nie zdazylem przetestowac 30 i 37mm. Maja byc duzo silniejsze niz w poprzedniej wersji - 1 trafienie i papa. Teraz to i po 3-4 razy trzeba bylo z 30tki przylozyc w samolot, zeby sie rozpadl. A z 37mm w Talgota wsadzalem zawsze co najmniej 2 pociski, zanim raczyl w swojej 190tce zauwazyc ze do niego strzelam !
Co do dzwieku - u mnie jest niestety gorzej
Co jakis czas sie wycisza dzwiek i jest kicha. Dzieje sie to jak zaczyna grzac AAA i wtedy ledwo slychac u mnie silnik, a odglosy nadchodzacego stalla znikaja calkowicie. Nie da sie ukryc, ze to nieco utrudnia latanie
Co prawda samolotem trzesie, ale mozna niestety przegapic moment, kiedy trzeba zluzowac joya i wtedy nadchodzi korek (a ten jest duzo ambitniejszy niz w wersji 1.0 - bardziej przypomina czasem starsze wersje Il-2, co imho jest duzym +
) Udalo mi sie rowniez wpasc w korek na pustym Jaku-3 po prostu sciagajac drazek, co bylo niemozliwe w 1.0. Ale to tak na marginesie
Czas teraz na bug tygodnia
Nie dzialaja tracki...
Tzn te onlineowe dzialaja, bo one sa inaczej nagrywane. Mowie o tych zwyklyc (.trk). O ile w il-2 i FB kaszanily sie tylko czasem jesli byly nagrywane na przyspieszeniu x8, to wyglada na to, zew FB 1.1b niestety kazde przyspieszenie czasu psuje tracka. Mozliwe nawet, ze track przestanie dzialac nawet bez uzywania kompresji czasu ani podczas lotu ani podczas odtwarzania, ale to jeszcze bede musial przetestowac
To na razie tyle z Frontu Wschodniego