Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » T-72 Balkans on Fire
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

T-72 Balkans on Fire

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-07-08, 19:40      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem


Atak na sklepy przeprowadza już "T-72 Balkans on Fire", której sprzedaż rozpoczyna się dzięki wydawcy Battlefront.com oraz developerowi z Rosji IDDK/Crazy House.
Symulatorek wydaje się bardzo miodny... zresztą konkurencji na tym polu brak

Troszkę więcej info na oficjalnej stronie: TUTAJ.
 
Reklamy
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-07-08, 20:06      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Battlefronci maja prawie same miodne tytuly, ostanio zagrywam sie w Combat Mission, praktycznie wszystkie 3 czesci ... i nie moge sie oderwac od monitora, juz dawno czegos takiego nie doswiadczylem. Pamietam jednak jak za pierwszym razem te pozycje odrzucily mnie od monitora, teraz to juz chyba trzecie do nich podejscie i tym razem dopiero "zaskoczylem" Chyba dopiero teraz doroslem do takich pozycji, choc pod wzgledem audio wizualnym sa pare lat do tylu, to maja cos takiego w sobie, ze nie mozna skonczyc
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-07-08, 23:06      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
W bete T72 kiedys gralem. Toporne bylo sterowanie, ogolnie sie krzaczylo i ciezko bylo cos w ogole ustawic.
Sama gra zapowiadala sie przyzwoicie, ale nie mialem tyle zaciecia, zeby sie w nia wgryzc i jakas pelniejsza opinie sobie wyrobic, bo ta beta byla koszmarna
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-07-09, 00:15      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
O ile pamietam to ta beta w ogole u mnie nie odpalila ...
 
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-07-09, 01:33      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Mi udało się odpalić demo, ale przeraziła mnie "cyrylica".
Zresztą engine nie był zbyt elastyczny i zdrowo klatkował... ale to było dawno i teraz chętnie znowu zasmakuję T-72.
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-07-10, 16:50      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
TUTAJ chyba ten sam projekt choc jest mala roznica w tytule ...
Niestety wpadla mi instalka po radziecku, ale na ww stronie sa jakies tlumaczenia, moze cos da sie z tym zrobic.
 
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-07-15, 22:28      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Mamy POLSKIEGO wydawce!
Premiera 2005.07.30!
NicolasGames
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-07-16, 00:48      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Fajnie ... ja mam nadzieje, ze jutro dotacham do domu z pracy ruska wersje tego cuda. Niestety translacje z ruskiego zamieszczone na stronie producenta sa w postaci *.doc gdzie powklejano obraki putinowskich menusow z dopiskami w j. angielskim ...
 
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-07-17, 03:16      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
15.07 wyszło oficjalne DEMO - TUTAJ (192MB)

Mi się podoba, czuć klimat wojny i potężną moc maszyny - bardzo ładne modele ze strefami zniszczeń (trafień). Grafika też niczego sobie, choć nie jest to może BF2, ale przecież Falcon 4.0 też graficznie nie powala, a ludzie się maniaczą do dzisiaj... Wydaje mi się, że będzie to bardzo fajny tytuł, który wciągnie na długie godziny.


Bajerancka koparka do okopów.


Finał jednej z potyczek.
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-07-19, 17:05      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Posiedzialem nad demkiem i musze przyznac, ze mi sie podoba
Do sterowania mozna sie przyzwyczaic, choc nie udalo mi sie zrobic uzytku z joya - byloby i wygodniej i realistyczniej.
Strzela i jezdzi sie fajnie, a autorzy gry nie przejmuja sie ew. bariera wiekowa - piechurow mozna okladac na wszystkie dostepne sposoby, a trafieni z dziala leca po 30m w gore
Efekty trafien sa zroznicowane, moga wywolac pozar, eksplozje amunicji, albo zniszczyc pojazd bez widocznych uszkodzen z zewnatrz. Dla trafien sa liczone przebicia, rykoszety, odlamki i co tam sobie jeszcze mozna wyobrazic Ze zniszczonego pojazdu zaloga wyskakuje i wieje gdzie pieprz rosnie.
I do tego wszystko mozna w zasadzie rozwalic co wystaje ponad ziemie, ktora z reszta tez z kolei mozna zryc ladnymi 3D kraterami.

Przyczepic moglbym sie na koniec do troche jednak topornego sterowania, kierowcy, ktory strasznie sie wierci przy kazdych nierownosciach i nierownej grafiki - z bliska obiekty sa calkiem ladne, ale niektore maja kiepawe tekstury (np. mi-8), drzewa sa brzydkie, szczegolnie z daleka, a trawe widac do jakichs 30m od kamery i polna droga, ktora byla doskonale widoczna z tych 30m, nagle zupelnie znika pod zielskiem
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-07-19, 19:11      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Jakosc i "ilosc" grafiki mozesz w zasadzie dowolnie poustawiac (w tym grass distance) odpalajac cfg.bat, bo w samej grze opcji jest w zasadzie niewiele.

Jak dla mnie denerewujace troche jest klatkowanie podczas celowania przy maks zoomach, kiedy podczas gry fps waha sie pomiedzy 30-40 to podczas takiego przymiaru potrafi spasc ekstremalnie do 4-5 fps.

Zauwazylem, ze pelna ruska wersja gry upgrejdowana chodzi jakby troche plynniej od battlefrontowego dema. Poza tym jest jakby mala niescislosc bowiem w wydaniu ruskim mozliwe do osiagniecia przyblizenia z celownika sa znacznie wieksze niz w demie.

Ale poza tym pozycja piekna, rozwojowa i ma "potencjal".

Edit:

Pojawil sie hotfix za sprawa ktorego Leon z dogfightu dema "ozyje"
 
Boxster


Dołączył: 21 Wrz 2004
Posty: 146
Miasto: Bydgoszcz

Post2005-08-07, 02:20      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Pojwaiło się w necie "full demo"...
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-08-07, 11:07      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Wiemy, wiemy ... full demo bylo od dawna tylko teraz jest w mniej ciezko strawnym wydaniu
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2005-08-12, 23:55      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Jestesmy wlasnie z JacqiemP po testach online. Wypadly tragicznie
W zasadzie multi po necie jest niedostepne, dziala to podobno tylko po LANie. Mozna wpisac IP, ale lag jest 5-ciominutowy! Podobno pomaga zalozenie VPN'a... Gra przyspieszyla 10-krotnie i lag sie zrobil "tylko" 30 sek
Na forum T72 mozna wyczytac, ze pracuja nad "add-onem", ktory gre po inecie moze umozliwi, niestety nie wiem co to oznacza, czy bedzie free i kiedy to w ogole nastapi:
Cytat:
addon (...) will include 20 new maps, and hopefully also full multiplay via internet as well as a new playable tank (not sure if it'll be the Leo though)
 
Jaceqp


Dołączył: 21 Sty 2005
Posty: 9

Post2005-08-13, 00:07      T-72 Balkans on Fire Odpowiedz z cytatem
Snake- napisał:
Jestesmy wlasnie z JacqiemP po testach online. Wypadly tragicznie
W zasadzie multi po necie jest niedostepne, dziala to podobno tylko po LANie. Mozna wpisac IP, ale lag jest 5-ciominutowy! Podobno pomaga zalozenie VPN'a... Gra przyspieszyla 10-krotnie i lag sie zrobil "tylko" 30 sek
Na forum T72 mozna wyczytac, ze pracuja nad "add-onem", ktory gre po inecie moze umozliwi, niestety nie wiem co to oznacza, czy bedzie free i kiedy to w ogole nastapi:
Cytat:
addon (...) will include 20 new maps, and hopefully also full multiplay via internet as well as a new playable tank (not sure if it'll be the Leo though)


Taaaa.... póki co straszna kaszanka. zresztą nawet o komunikacji nie pomyśleli specjalni - ot jakiś Ctrl+C żeby wpisać jakiś text, który szybko znika zresztą... Ani historii podejrzeć ani nic.

Tak to jest jak się na szybko produkt wypuszcza
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » T-72 Balkans on Fire Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: