Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » Symulator wspolczesnych maszyn?
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Symulator wspolczesnych maszyn?

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2002-08-04, 18:34      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Oo.. widze fajna dyskusja..

apropo Project 1 .. Ice87 - nie będzie tak żle , śledzę powstawanie tego sima od dawna i sądzę że będzie dobry, wprawdzie od razu bylo wiadomo, ze jesli chodzi o avionikę to będzie "light" (blip na radarze, "home" aby brackety objęły cel i "insert" aby zalockować) ale model lotu , i realizm walki ma być OK... Temat IMHO jest super , bardzo lubię okres wczesnych jetów bo sporo się naczytałem o korei i Wietnamie...
BTW wyszla ostatnio sprawa że P1 został już wydany i srzedawany , a była to wersja "preview" kompletna powiedzmy w 60%... naprawde ma wyjsc sierpien/wrzesien

unikanie rakiet - ice87 again - nic dodac nic ująć .. fachowy wykład .. choc jak ktoś nieprzygotowany to go może zemdlić )) (Beaming is the word )

trzecia sprawa - FA-18 Janesa ... .
po przeczytaniu wątka : What are the "Must Have" sims? http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards/bbs/Forum32/HTML/004784.html
bardzo czesto sie przewija tam wlasnie Fa-18 .. sprobowalem...
zdobylem.. siadlem po pracy.. zainstalowalem ok 18:00 i ocknąłem się o.. czwartej rano ))) I'm in love !!!

Wylatalem moze do tej pory z 12 godzin... wiec trudno rzucać jakieś zdecydowane osądy, ale jak ktoś chce zaczynać z poważnymi simami to POLECAM...

Falcon4+SP3 to potęga i nie ma gadania... ale ...

F18 na plus:
* caly czas wirtualny kokpit, w pelni "klikalny" i funkcjonalny ... (przez to troche brzydszy niz 2d w f4 ale wiadomo .. 3d)

* DOSKONALE misje treningowe.. z Voiceoverem.. wszystko jak kawa na ławe ..(prawie) każda z podstawowych broni, opis użycia na zywo.. uczenie to pestka.... (potem w falconie wiekszosc rzeczy dziala tak samo)

* w kampanii (dopiero zaczynam) scisle okreslona ilość pilotów, samolotów i każdej rakiety - w falconie chyba też to jest, ale na lotniskowcu to wyraźnie widać ... chyba tylko 20 hornetów , i trzeba dbać.
Przed każdą misją opis sytuacji taktycznej i wprowadzenie w klimat misji... cool

* lądownie na lotniskowcu -- dlatego min. zaciekawil mnie ten sim

* avionika podobnie skomplikowana... choc wiadomo - 20 krokowej procedury startowej nie uświadczysz

* grafa - troszke lepsza... (???) .. wybuchy ładne i ogień, ale to nie ważne

* (podobno) O wiele bardziej stabilny i "dobry" multiplayer .. falcon trochę mnie zawiódł

* dobry sieciowy manual ... ładnie opisane unikanie rakiet właśnie ... (z podziałem na typy od SA2 do SA15) http://blitz_25th.tripod.com/ other files

F18 na minus....

hmmmmmmmm.... trudo się przyczepić.. choć głosy innych pilotów są o niebo lepsze w falconie.. "falcon11 sentry1 request picture... " w fa18 jakos wogóle na razie Awacsa nie uświadczyłem... i (grzeszę ciężko) ale za dużo kobiet tam lata.. co chwilę jakieś żeńskie głosiki... klimat cierpi


hmm.. tyle .. słowem na początek polecam !!! (na koniec też)
 
Reklamy
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-04, 19:29      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
do do P1. Wiesz, z tym lockowaniem to troszke mnie zmartwiles bo F4 np. mial juz dosyc rozbudowana awionike lacznie z systemami kierowania ogniem. Jezeli mialo by tego nie byc to sim na tym ucierpi.
Ja wlasnie wczoraj zamowilem sobie Vipers in the Storm i Fighter Tactics Shaw-a i juz sie nie moge doczekac kiedy pochlona mnie te doskonale knigi - dwie biblie dla prawdziwego milosnika nowoczesnych samolotow wojskowych i taktyki walki

staralem sie aby wyklad byl dosyc przystepny bo oczywiscie calosc mogla byc opisana parametrami BFM (aspect angle, angle off, AOA, itd), parametrami stacji radiolokacyjnych ale niewielu by to chyba zrozumialo 8) Poza tym to byl tylko skrot - takie podstawy. Calosc zajelaby pewnie ze 100 stron (nawiasem mowiac dzieki serdeczne za linke do tego manuala - przejrze czy moge to rownie dobrze zaadoptowac do realiow f4.0 czy moze cos jest inaczej)

Ja nadal twierdze, ze F/A18 Jane's ma najlepiej oddana awionike jezeli chodzi o systemy kierowania ogniem ze wszystkich simow. 3D kokpit troszke mnie denerwuje. Jest bardzo nieczytelny (moze fsAA cos pomaga ale nie probowalem) i po stokroc wole szczegolowy 2D. Na moim x36 mam oczywiscie zmapowane przelaczanie z 2D do 3D (w f4.0) ale 3D uzywam w zasadzie tylko podczas walki AA i czasami podczas podejsc na niskiej wyskokosci do silnie bronionej strefy celu - lepszy SA. Chociaz oba kokpity na raz daja jeszcze pelniejszy obraz, to jednak nie mozna robic wszystkiego na raz. Rozwiazaniem posrednim w f4.0 jest tzw vide cockpit.

W FV i F4.0: OIC tez podobno maja byc takie misje treningowe. O ile o OIC sie nie martwie, to o FV juz tak, bo ulatwienia moga isc dalej i ucierpi na tym realizm. Mam nadzieje, ze G2i pojdzie sladem JCS a nie konsolowej rzeczywistosci.

Szkoda, ze f/A18 nie ma dynamicznej kampanii i ze nie musisz wykonac misji do konca a juz sie wyswietla ten glupi request czy chcesz zakonczyc misje (to chyba najwieksza wada gry) ,chociaz swietny edytor daje ogrom mozliwosci.
Nie chyba ale napewno w f4.0 kazdy dywizjon ma iles tam samolotow (zalezne od stopnia trudnosci kampanii)+ iles tam pilotow+ iles tam sztuk bronii tylko ze wszystko jest dynamiczne (jak niedoleci transportowiec z zaopatrzeniem to takie Mavy koncza sie bardzo szybko i w drugim dniu CA sa tylko zwykle ironbomby.

ladowanie na lotniskowcu w f18 to jest cos (kocham ten kolyszacy sie poklad). Nie wiem czy wiecie, ale w f4.0 tez mozna ladowac na pokladzie. Oczywiscie nie jest to stopien komplikacji f/a-18 (m.in. nie ma call the ball) ale line i tak trudno zlapac szczegolnie, kiedy silnie wieje z boku (to tez nezbyt realistyczne bo normalnie lotniskowiec ustawia sie pod wiatr). w sp3 jest nawet misja treningowa - ladowanie podczas burzy - totalny odjazd!

co do grafy sprzeczalbym sie ktora ladniejsza (f4.0 czy f/a18). IMO ziemia w F/a 18 jest zbyt hermetyczna i jakby taka wyjalowiona. Obiekty (ciagle czekamy na tekstury 512x512 w f4.0) tez chyba sa ladniejsze, ale to kwestia gustu. Co do wybuchow to na ziemi f4.0 zdecydowanie przegrywa (w koncu efekty specjalne opieraja sie na bitmapach - kto to jeszcze uzywa) ale te rozpadajace sie samoloty w powietrzu wygladaja niesamowicie. ps najlepsze wybuchy obecnie ma Eurofighter Typhoon chociaz to nie symulator w sensie w jakim My zawodowcy rozumiemy to slowo

W f18 AWACS jest (E2C Hawyeye), moze jeszcze nie wystartowal chociaz samolot wczesnego ostrzegania w prawdziwym konflikcie startuje bezpsrednio po samolotach CAP i po eskorcie.

multi w f4.0+sp3. faktycznie, mielismy w eskadrze troszke CTD podczas on-lineow ale juz chyba wiem co bylo przyczyna. Poza tym ogrom patchow do f4.0 sprawia, ze kazda najmniejsza roznica moze powodowac problemy w tak zlozonym swiecie jaki oferuje f4.0

W f18 znalazlbym jeszcze kilka minusow ale nie ulega watpliwosci ze to najlepszy symulator samolotu f/a18 E superhornet i jeden z najlepszych w ogole simow nowoczesnych samolotow.
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2002-08-05, 14:33      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
noo .. i to w sumie było do wykazania.. cieszę się, że się zgadzamy...

Ciekawy jestem co Tobie i innym Snake'som tak się spodobało w F4 że wybraliście go (a było to pewnie w czasie gdy powstawał eF4 i RP.. więc nie był najstabilniejszy okres... a F-18 jakby od początku był "ready to fly")

(BTW dopiero teraz przeczytałem wasze raporty - wow.. kupa dobrej roboty)

Ja sam nie wiem, czemu wciąż uważam F4 za lepszy
może to takie wrażenie (m.in. przez ten super wyraźny kokpit2d) że stosując analogię do samochodów F4 to Hummer a F18 to powiedzmy jakiś Nissan Terrano .. niby oba terenowe i dobre... Nissan nawet czasem lepszy ale.. hummer ma ten ciężki wojskowy "feel".


WOOHOW.. Vipers in the storm i Fighter Tactics.. czuję niezłą korbę.. pewnie w Amazonie? jak przyjdzie opowiedz wrazenia i szczegóły transakcji.. (troche drogo.. 17$ i 27$ +PP pewnie .. ale raz sie żyje )

F-18 - fakt w środku misji napis "Do you want to quit?" potrafi wyprowadzić z równowagi...
Hawkeye'a/AWACSA nadal nie moge znaleść... choć widze że lata...
nie pamiętasz czy był on normalnie dostępny w menu gadek (TAB) ?

P1 - wierzę że F-4 Phantom ze starym analogowym radarem musiał być nieźle skoplikowany (WSO musiał zarobić na chleb) ale ponieważ architektura tego sima ma być dosyć otwarta... nie sposób zrobić zaawansowanej avioniki do wszystkich samolotów... a i autorzy się gdzieś upierają, ze to był prosty radar (mało trybów) i tylko jego powiedzmy manualna obsługa wymagała wprawy.
jest jak jest, ale screeny są miodne.
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-05, 15:20      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
co mnie przyciagnelo do f4.0? Kilka rzeczy. Wiesz, przed era f4.0 gralem we wszystko co sie dalo i chyba widzialem wsio co bylo dostepne na legalnym jak i nielegalnym rynku. Te dziesiatki, o ile nie setki godzin wylatanych w F3.0 i dodatkach (mig 29, f/a18, dodatkowe kampanie), wiec naturalna koleja rzeczy f4.0 stal sie punktem obowiazkowym. Najpierw dorwalem demo z opcja instant action i bardzo mnie wciaglelo, szczegolnie ten ponadnaturalny realizm nawet w uproszczonej wersji (kiedy nie masz manuala, f4.0 zglebic bardzo trudno). Potem kupilem pirata (przyznaje sie! ) i powiem szczerze ze plyta szybko powedrowala na polke, tzn do smieci (byly to czasy patcha 1.03 bodajze, ale ja o nim nic nie wiedzialem (nie mialem jeszcze wtedy neta)). Postanowilem jednak dostac oryginal (czekalem na niego dwa miesiace i zaplacilem cos kolo dzisiejszych 250 zl czyli calkiem soro), kupilem modem i... zaczelo sie. Oczywiscie obowiazkowy patch 1.05 , potem 1.06 az do dzisiejszego 1.08. Pierwszy realism patch, drugi, przelomowy trzeci, w miedzyczasie eRazor patch, potem czwarty RP i eFalcon. oczywiscie rp5 i ef 1.0799. Bodajze w 2000 roku czy moze 1999 (juz nie pamietam) zapisalem sie do wtedy jeszcze off-lineowych snakes. Potem eskadra podupadla, ale chyba rok pozniej net stal sie popularniejszy i sankes zostala on-line. Dlaczego nie f/a18? przede wszystkim dlatego, ze w czasie kiedy f4.0 powstawal jeszcze go nie bylo, a kiedy wyszedl byly juz realism patche (bodajze rp3). Poza tym ten realizm i dynamiczna, jedyna w swoim rodzaju kampania (mimo licznych prob zaden inny sim nie ma lepszej czyt. bardziej zaawansowanej). Aha, kiedy wyszedl f/a18 mialem juz ponad 200 godzin w powietrzu wiec sam rozumiesz, ze ciezko sie przerzucic na cos innego szczegolnie, ze to cos innego nie jest simem twojej ukochanej maszyny (w tym przypadku F16- teraz dla mnie zupelne tandety typu: zelazny orzel nakrecily mnie niesamowicie na F16) Top Gun tez, ale F14 Microprose po EF2000 nie samkowal juz tak jak kiedys.

Fakt, raporty sa fajne (to chyba byl jeden z naszych najlepszych pomyslow odnosnie dzialania eskadry, chociaz czesci sie pewnie to nie podobalo i nadal nie podoba). Dotarles do tego o bin ladenie i obozie szwedzkich (chyba) masazystek?
Niektore to prawdziwe, literackie perelki

Kazdy sim ma cos w sobie, nawet EF Typhoon. Problem w tym, aby jeden sim mial jak najwiecej dobrych elementow na ktorych ci szczegolnie zalezy, a F4.0 jest pod tym wzgledem niedoscigniony. Pewnie ta kompilacja bardzo dobrych i doskonalych elementow (mimo, braku ulatwiaczy typu misje treningowe z lektorem i pewnych wad szczegolnie w modelowaniu przeciagniec) pozwala ci sadzic, ze F4.0 to jest wlasnie to. Tak naprawde kazdy powazny sim moze byc najlepszy. By jednak sie tak sie stalo trzeba dookola niego stworzyc otoczke realizmu. procedury, odpowiedni comm oraz oczywiscie latanie on-line ciezkich i ciekawych zarazem misji. Dobra wirtualna eskadra (do ktorych Snakes zaliczyc na razie niestety nie mozna, chociaz z Vino staramy sie jak mozemy, by podnosic to cos co po angielsku nazywa sie total imersion) potrafi wycisnac klimat nawet z serii jetfighter , chociaz nie bedzie to oczywiscie tak dalekie przezycie jak latanie z full realizmem i zachowaniem wszystich prawdziwych procedur w simach pokroju flankera 2.5, f/a18 czy wlasnie f4.0

Razem za obie knigi wyszlo cos kolo 60 bucksow. mam nadzieje ze mi nie dowala cla i VATu . btw, ile wynosi w naszym pieknym kraju VAT na ksiazki? (nadal zero czy juz 7%)

Z tego co pamietam AWACS byl dostepny z poziomu menu komunikacji i podawal m.in. namiary na cele. Musialbym looknac do instrukcji.
Tak sobie wlasnie mysle, ze moze masz aktywnego AWACSa. Na MFD kontakty pochodzace z datalinka powinny byc widoczne, a datalink 'spina" przeciez twoich skrzydlowych ,inne maszyny oraz oczywiscie AWACSa i JSTARS-a.

prosty nie prosty, ale lockowanie z klawisza to przesada. Przeciez F4 przenosil AIM7 a ten pocisk wymaga sledzenia celu a wiec i stosownego trybu. AIM9 nawet wczesne wersje A, B tez wymagaly stosownych trybow awioniki. mam jednek nadzieje, ze skoro P1 jest otwarty, to powstana do niego realistyczne awioniki poszczegolnych samolotow.

ps nie nawidze simow, gdzie jednym klawiszem sie lock-uje. To takie prostackie

jakies screeny widzialem ale w porownaniu z LO:MACiek kazdy inny screen wyglada blado (zawsze kiedy wchodze na strone SSI do dzialu downoad musze potem szukac szczeki pod biorkiem ). Graficznie LO:MAC bedzie krolem, w sferze realizmu to sie okaze dopiero po premierze.
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-05, 18:43      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
wlasnie wstepnie przejrzalem ten manual, link do ktorego podal Yatzek. Jest bardzo dobry i polecam kazdemu - zarowno tym, ktoryz dopiero zaczynaja jak i tym, ktorzy lykaja takie pozycje na sniadanie, a o walce wiedza, jezeli nie prawie wszystko, to wiele (dla tych drugich ta pozycja bedzie mniej wartosciowa). Jedyny warunek: TRZEBA DOSYC DOBRZE ZNAC ANGIELSKI!! bez tego na nic wam sie nie przyda.

Jest to w zasadzie takie kompedium zebrane z roznych zrodel. Grafiki oraz opis taktyki pochodza m.in. z "Fighter Tactics", "fighter combat" Shawa i f16v5, dane o uzbrojeniu z biuletynow Jane's oraz stron netowych, procedury komunikacji z f16v(1-4) itd, itd. Oczywiscie sa tez skroty i nie na pewno przeczytanie wszystkich publikacji z osobna daje wiecej informacji (czasami jednak nadmiar informacji nie jest wskazany), jednak dla tych, ktorzy nie maja czasu na czytanie 300 stronicowych podrecznikow, ten manual jest pozycja obowiazkowa - no chyba ze nie zalezy wam na doskonaleniu umiejetnosci i wiedzy z zakresu ogolnopojetej taktyki walki powietrznej.

Jak na razie znalezlem tylko jedna, aczkolwiek dla mnie dosyc istotna wade: nie da sie tego dokumetu latwo wydrukowac bo jest zebrany w formie on-line-owego manuala. Gdyby nie to ocenilbym go na 8,5/10. Tak jakies jedno oczko mniej.

btw. Yatzek. Czy udalo ci sie sciagnac te dwie pozostale ksiazki z tamtej strony? Bo u mnie jest ciagle nieistniejacy plik. Jezeli masz je na HDD to czy moglbys mi je zrzucic na skrzynke
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2002-08-06, 00:24      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Ja jestem szczesliwym posiadaczem Shawa w pdf'ie
Wiec w razie czego moge komus podeslac, jak ma czym przyjac, bo troche to zajmuje...
Lektura oczywiscie obowiazkowa, ale tego chyba nie trzeba zaznaczac
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-06, 00:40      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Shaw napisal wiele ksiazek na tamat taktyki walki powietrznej. Snake- masz "Fighter Combat: the Art and Scince of AA Combat" czy "Fighter Tactics: tactics and maneuvering" bo to jest duza roznica.
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-06, 00:58      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Kurcze, wlasnie porownalem spisy tresci obu ww ksiazek i nie roznia sie niczym poza wstepem do Fighter tactics. Wychodzi na to, ze kupilem cos co juz mam, ehhh A dzisiaj nawet sie wahalem: czy drukowac Shawa z pdf-a czy inny pdf i dobrze ze padlo na ten inny bo byloby 150 stron do wyrzucenia 8)
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2002-08-07, 14:25      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
No to chyba juz nieistotne jaka to wersja
Ale w razie czego to podobno jest "tactics and manouevring". Podobno - bo nie ma niestety strony tytulowej
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-07, 16:36      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
ja mam jakas tytulowa w tym pdf-ie i jest tam napisane fighter combat, ale to to samo co fighter tactics

niewazne, w kazdym razie swietna pozycja
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-13, 11:41      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
dyskusja przygasla wiec dorzuce troszke drewna do ogniska. Krotki artykul o manewrach defensywnych, taktyce przeciwko pociskom SAM: http://www.f4community.com/feature.fc?site_seq=9
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-17, 14:04      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Wlasnie dostalem ksiazki. Powiem tak. Wydanie Viepers in the storm pozostawia wiele do zyczenia, podobnie jak fighter tactics. Niby ksiazki sa wydane w bardzo dobrej, twardej oprawie i dodatkowo jest na nich papierowa okladka, to papier na ktorym wydrukowano VITS jest dosyc marnej jakosci - nie jest to kreda, ale tez nie makulatura - cos pomiedzy. Z shawem jest juz lepiej, chociaz tez nie kreda.

cos o samej tresci.
Fighter tactics na razie tylko przejrzalem. Czytalem ja juz wczesniej w pdf-ie i oczywiscie jest to pozycja obowiazkowa ktora trzeba miec!!! Jednym slowem biblia dla wszystkich interesujacych sie tematem.

VITS - na razie wchlonelem 4 rozdzialy i jest zajebista!!!. Dobrze napisana, ciekawa, zajmujaca, genialny klimat. Pierwszy rozdzial to opis ataku na baterie sa8 broniaca lotnisko - ataku symulowanego na poligonie w Nellis w ramach cwiczen Green Flag jednak z uzyciem ostrej amunicji. Potem jest pare rozdzialow o historii regionu Zatoki Perskiej, o genezie konfliktu, o historii jego dywizjonu i o F16 - przetargu, rozwoju poszczegolnych wersji itd i wlasnie dochodze do rozdzialow w ktorych zaczyna sie Desert Shield.
Z tego co widze po przeczytaniu 4 rozdzialow nie ma w niej jakiegos typowo amerykanskiego patosu - to oczywiscie wielki plus (mam nadzieje ze tak bedzie do konca). na razie: TO TRZEBA MIEC!!!
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2002-08-17, 15:54      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
Właśnie na Amazon.com też przeczytałem ten pierwszy rozdział... niesamowity.. czuć adrenalinę. Że to trening wyjaśnia się dopiero na końcu . Coś mi nie pasowało, gdy wspominał, że ta bateria strąciła już kilka samolotów i myśliwce też im pare razy zrobiły kuku... ale opis - pierwsza klasa...
Dla ciekawych, jeszcze spore fragmenty są na www.vipersinthestorm.com

Falcon jednak super oddaje realia prawdziwej współczesnej wojny w powietrzu... Wasze raporty z lotów brzmią bardzo podobnie...
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-17, 20:00      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
moze jak juz sie zbierze ich troche wydamy ksiazke
 
Iceman 87th


Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291

Post2002-08-17, 22:22      Symulator wspolczesnych maszyn? Odpowiedz z cytatem
wlasnie przeczytalem opis jednej z misji w nadchodzacym wielkimi krokami LO: MAC-u. Odlot!! Jezeli w rzeczywistosci bedzie tak jak w opisie to chyba sie przerzuce na nowe dzielo Ubisoftu

lineczka http://www.lo-mac.com/journal.php

czytajac tekst natknalem sie na jednen wg mnie bled w taktyce walki lub dzialaniu uzbrojenia

AA-10C na 100% posiada HOJ capability i tu pojawia sie problem bo autor pisze, ze po wystrzeleniu w jego kierunku Alamo-C zalaczyl jammer-a i zaczal rzucac chaffy. smieci ok, ale nawet po utracie locka przez Su 27 dzieki chaffom pocisk nadal kierowalby sie na cel w trybie HOJ. Moze po prostu nie napisal, ze po zgubieniu locka od Su27 wylaczyl ALQ by uniknac trafienia przez rakiete albo jest to najzwyklejszy bug.

Mimo wszystko, jestem pod olbrzymim wrazeniem realizmu i zgodnosci tej historyjki z prawdziwymi realiami
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » Symulator wspolczesnych maszyn? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: