Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Setupy Huttu i FF
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Setupy Huttu i FF

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2002-04-11, 07:28      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Ściągnąłem sobie kilka jego setupów, odpaliłem Daytonę i rozwaliłem się na pierwszym okrążeniu.
Moja kierownica dziwnie się zachowuje: otóż jadąc po łuku mam opór na kierownicy który nagle zanika i pojawia się ponownie. I tak co kilka sekund. Efekt: latam od bandy do bandy i się rozwalam Zacząłem podejrzewać kierownicę, że się sypie ale zmieniłem setup i już odczuwa się to bardzo delikatnie bez wpływu na auto. O co chodzi?
 
Reklamy
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-04-12, 22:27      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Domyślne setupy w Nascarze są podsterowne, fast jest najbardziej neutralny ale nadal podsterowny. Odczuwa się to w ten sposób że trzeba trochę dusić do wewnątrz, czuć to wyraźnie na kierownicy. Zauważyłem natomiast że setupy GH są idealnie wyważone (przynajmniej te na Daytone, innych nie próbowałem) czyli na zakręcie czuć kierownicę luźno tak jak normalnie na prostej, opory pojawiają się właśnie w momencie kiedy przód albo tył ci ucieka. Moja porada trzymaj go luźno jak tylko się da, właśnie tak żeby nie było czuć sił na kierownicy. Taka jest moja teoria, w każym razie mi się na setupach GH jechało świetnie.

I jeszcze pytanie odemnie: Skąd setupy do N 2002?
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-04-12, 22:49      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Hehe... luzna kiera powiadasz

Oj Speedy Niewiele na setupach GH jezdziles... a na kierze z FF chyba w ogole

Prawie wszystkie setupy GH maja nie tylko bardzo ostre wheel ratio, ale maja rowniez kosmicznie duzo castera. A to sprawia, ze przy ogolnej sile FF na poziomie 75% po 20 minutach jazdy rece mdleja ze zmeczenia

Malo tego - jedyny neutralny setup GH, na jaki jak do tej pory trafilem, byl przeznaczony dla Las Vegas. Wszystkie pozostale, ktore testowalem, sa kosmicznie nadsterowne, i wymagaja nieprawdopodobnej precyzji w operowaniu zarowno kolkiem, jak i pedalami

Tak wiec jesli ktos nie jezdzi jak Mlod czy Aro, powinien sie od setupow GH trzymac jak najdalej

Ofkoz mowie tutaj o jezdzie na maxa, nie o rekonesansowej przejazdzce dookola toru.
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-04-13, 00:05      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
No w zasadzie niewiele jeździłem bo tylko Daytone ale tylko na setupie GH i tylko na kierownicy z FF. I dokładnie takie odczucia miałem, na zakręcie auto ustawiało mi się neutralnie i zachowywało się właśnie tak jak to opisał Darkman, z tą różnicą tylko że da się to kontrolować i wcale nie trzeba jechać po bandzie.

Co twoim zdaniem w takim razie jest u Darkmana przyczyną takiego zachowania na setupie GH?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-04-13, 00:43      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Ustawic odpowiednio latency w opcjach FF. Ja zwykle mam miedzy 45-47 ms.
A setupow GH tez nie polecam, zwlaszcza na nadchodzacy wyscig
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-04-13, 01:00      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Na nadchodzący wyscig najlepiej zamienic wozy na czołgi

P.S Macie szczescie ze pewno nie pojadę w nim
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2002-04-15, 07:31      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Wielkie dzięki chłopaki. Popróbuję dzisiaj pozmieniać co trzeba wedle sugestii i zobaczymy czy dalej będę bandy zaliczał. Bo w tym przypadku ze względu na FF który "puszcza" i "łapie" ponownie, nie dało się prowadzić jak należy. Może mniej siły na FF? Zobaczę.
 
Uxi





Post2002-04-16, 08:41      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
A mi sie zawsze wydawalo ze w Nascar jezdzi sie jak w rzeczywistosci 8)

Zawsze kiedy szybko wjezdzam w zakret swoim oplem i wejscie i jazda w zakrecie jest poprawne to opor kierownicy jest bardzo duzy - ale wystarczy skrecic mocniej a od razu czuc ze kierownica latwiej idzie - ma moj samochod zaczyna wyslizgiwac sie do rowu

W Nascar 4 zawsze mialem to samo i dziwi mnie troche zdziwienie Darkmana - no chyba ze ty nie jezdzisz jeszcze samochodem to wtedy sorry 8)
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2002-04-24, 11:38      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Przez kilka dni nie miałem net-u i teraz gdy przeczytałem Uxi Twój tekst to mi ręce opadły.
Co za bzdury. Nic Twoja jazda Oplem nie ma wspólnego z moim problemem w Nascar. A to co dzieje się z Twoim Oplem w zakrętach to już Twój problem.

Prośba: Wiem, że ktoś z czytających ma czerwonego Logitech'a więc prosiłbym o sprawdzenie czy coś podobnego dzieje się u niego bo mnie nic nie pomogło jak dotąd.
Przeanalizowałem dokładnie zachowanie mojej kiery i wygląda to odrobinę inaczej niż opisałem powyżej: przy wejściu w zakręt i podczas jazdy w nim jest opór na kierownicy gdyż auto "chce uciec do góry". W pewnym momencie FF "puszcza", opór znika i wóz ucieka lekko do góry bo taki ruch w prawo wykonuje kiera, po chwili FF "łapie" i kiera sama zacieśnia o niewiele zakręt. Przez to następuje samoistne "bujanie" auta.
Chciałbym aby ktoś to sprawdził na tej samej kierze (i setup'ach Huttu na Dayton'ie bo tam najbardziej to widać ) a ja mam jeszcze 1 miesiąc gwarancji a mam wrażenie, że te układy w środku jakoś dziwnie się rozluzowały.

P.S. dla Uxi'ego
Począwszy jazdę od "malucha" 10 lat temu a skończywszy na Mercedesie Sprinterze objechałem już kilka razy ziemię dookoła..... więc nie drażnij lwa
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-04-24, 11:56      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:
Co za bzdury. Nic Twoja jazda Oplem nie ma wspólnego z moim problemem w Nascar. A to co dzieje się z Twoim Oplem w zakrętach to już Twój problem.



 
Uxi





Post2002-04-24, 12:03      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem


Poczawszy od malucha 23 lata temu poprzez trabanty, dacie, duze fiaty bercedesy 207 i 190, seicento, cinquecento, fiat 850, askona, kadettow ze 4, manta, volkswagen transporter tdi i wiele innych mysle ze objezdzilem ziemie wiecej razy nic ci sie snilo w twoich cudownych snach - tak sie qufa dziwnie sklada ze w ciagu roku objezdzam ja ze 1,5x - niech te twoje kilka razy schowa sie do twojej kieszeni i to na samo najciemniejsze dno.

I nie bluzgaj na mnie bo chcialem tylko pomoc - akurat mam Nowego logi z ff od ponad roku i troche go uzywalem.

Sorry chlopie ale to ty nie draznij krulika* - "krulika* mordercy"

*Krulik jak wszyscy zapewne wiedza pisze sie krolik - blad spowodowany stalym robieniem bledow

Ostatnio zmieniony przez Uxi dnia 2002-04-24, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-04-24, 12:09      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
 
Uxi





Post2002-04-24, 12:09      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Oki niech ci bedzie - jestes lepszy i przejechales wiecej kilometrow

Ja jestem zwyklym niedzielnym kierowcom

Sorrryyy
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-04-24, 12:13      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Uxi napisał:
kierowcom


 
Uxi





Post2002-04-24, 12:13      Setupy Huttu i FF Odpowiedz z cytatem
Tak apropo - nie wiem czy wiesz ale obwod ziemi to 40000 km
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Setupy Huttu i FF Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: