No właśnie, myśle że co niektórzy mogliby być zainteresowani demem które wczoraj "wyciekło" (oficjalne dopiero w czwartek). Demo zajmuje 155 MB, zawiera dwie mapy (CSL oraz więzienie) i 16 broni. Dopiero skończyłem ściągać i na żaden serwer jeszcze nie wchodziłem, pobiegałem tylko trochę po mapach strzelając do ścian Grafika jest super, fajny też jest zrobiony rozrzut podczas strzelania. Celownik się nie "rozjeżdża" (podczas strzelania, bo podczas chodzenia jest tak samo jak w starym RS) ale podbija broń jak w rzeczywistości, choć niektóre (np. mp5) zdecydowanie za mocno. Animacje przy zmienianiu magazynków też jakby jeszcze nie do końca dopracowane. Generalnie robi dobre wrażenie, szkoda tylko że nie ma jakiś misji singleplayer...
Ostatnio zmieniony przez Duke 4D dnia 2002-11-29, 23:44, w całości zmieniany 1 raz
Reklamy
Bloodlust
Dołączył: 02 Lis 2002
Posty: 4
Miasto: Warszawa
2002-11-12, 20:21 Raven Shield
A skąd sciagnąłeś?? Tez bym pograł a nie wiem skad wziąść.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-11-17, 23:00 Raven Shield
mieszane uczucia po tym demie...ładne tekstury ścian i nic poza tym...mam nadzieje ze znowu bedzie mozliwosc dokladnego planowania i jakies misje przemyslane...
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2002-12-18, 15:05 Raven Shield
Heh, ja juz od tygodnia (bo tyle czasu mam nowa karte) tluke z 3ma qmplami z LANu w to
I musze przyznac (jako fan poprzednich czesci i zaciety przeciwnik CS'a), ze mi sie podoba
Mimo, ze jest jeszcze sporo bugow, to gra jest naprawde na poziomie. Graficznie swietnie zrobiona, a mechanika jeszcze poprawiona w stosunku do wczesniejszych czesci R6. Do tego przekonujaco dziala noktowizja, granaty z gazem lzawiacym daja zajebiste efekty , podrzut broni jest niezle zrobiony, a pm-y i pistolety nie sa takie smiercionosne na otwartych przestrzeniach jak to bylo do tej pory.
Troche mi sie jednak nie podoba, ze zabite postacie upadaja jak worki ziemniakow (tzw. "karma technology" czy jakos tak...). Czasem brakuje mi animowanych "smierci" ze starszych czesci.
No i granaty odlamkowe sa g. warte Zasieg - 5m przy dobrym wietrze... Mam nadzieje, ze to poprawia.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-07, 10:47 Raven Shield
juz zaraz za momencik przyjdzie do mnie full wersja ale poczytalem pare chwil w necie o gierce i jedni pisza ze na engine Unreal2 a inni ze na UT2003. Gdzie lezy prawda? (bo cos wydaje mi sie ze bardziej UT2003 bo za szybko mi to chodzi na U2, ktorego zreszta notabene u siebie nie odpalalem. Splinter chodzi za to sredniawo, duzo wolniej niz demo RS)
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-04-07, 16:20 Raven Shield
nie odpalałem nigdy UT2003 ale Unreal II chodził na mojej GF GTS super szybko i tak samo chodzi RS. A gra to poezja po prostu... wszystko wymiata z wyjątkiem granatów, bo tam gdzie spadną to zatrzymują sie w miejscu, nie odbijają sie od ściany za bardzo - porażka, oby w patchu poprawili. Polecam mapę Prison - wypisz wymaluj Alcatraz z Twierdzy - klimat można nożem kroić!!! Nie mogę sie doczekać już jakiegoś online, co na razie jest trudne..., Greg - kontynuujemy rozgrywkę?
Pytanie jeszcze do znawców broni - czy celownik termiczny to science fiction czy już normalka w realnym świecie?
ODuck ty szczesciarzu.
Ja musze tutaj troszke zaoszczedzic, zanim doo mnie "przyjdzie" pelna wersja, bo jakos same nie chca chodzic !!!
Cholerna Ameryka, az 50$ za pelna giere, troche przesada. Jest swietna i mape z dema single znam juz na pamiec, ale zaeby tak zara 50$ wyjac z portfela...
Pozdrawiam
Daniel
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-07, 18:57 Raven Shield
to nie chodzi o to ze 50$ czy 10$, ale o sam fakt wyjecia czegos z portfela ... niestety... u nas niektore gry kosztuja nawet 19 zl a i tak sprzedaz nie-piratow jest znikoma,... dla przykladu: pluginy dzwiekowe zachodzniej firmy Waves kosztuja dosyc sporo, wszyscy narzekaja... Firma PSP z Piaseczna robi rewelacyjne pluginy ktore chwalone sa na calym swiecie jako jedne z najlepszych w temacie, na Polske specjalnie dali cene 99 zl zeby zachecic (w porownaniu z 3-4 tys. zl za Waves to suma wiecej niz smieszna) i... sprzedaz jest znikoma, kilkanascie pakietow rocznie... No comments... zeby nie bylo watpliwosci, w internecie od piratow PSP az huczy,...
taka mala dygresja
DM: ja juz sie nie moge doczekac, poprzednie czesci to dla mnie kult fabularno - emocjonalny, zreszta sam wiesz ale obawiam sie ze multi u mnie nie bedzie dzialac - demo multi nie laczylo sie z serverem, wiec full chyba tez nie bedzie...
ale co do grafiki to jesli full chodzi tak jak demo to jestem happy bo nie musze nic zmieniac zeby sie zdrowo popodniecac
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-04-07, 19:28 Raven Shield
for taste of things to come...
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-07, 19:35 Raven Shield
ale wypas :O zajebiocha!! a najfajniejsze w tym jest to ze nazwiska te same sie przewijaja, z niektorymi juz sie chyba zaprzyjaznilem
a fabula o czym traktuje ? moze tym razem jakis waglik ?
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-04-07, 19:42 Raven Shield
fabuła w intrze praktycznie nic nie wyjaśnia, tak samo pierwsza misja...zdradze tylko, że w intrze, znajomy, miły, kobiecy głos zaczyna standardowe "The year is..." a potem... - 1945
a co do postaci...po przeczytaniu ksiązki gra sie o wiele trudniej bo chociaż zaliczyłem pierwszą misję, to jej nie zaakceptowałem, bo sam posłałem Dinga i Rakużanke pod grad kul...
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-09, 12:36 Raven Shield
no i odpalilem
pierwsze wrazenia (w demo nie gralem dluzej niz 5 minut , nei lubie sobie psuc zabawy skoro misja z dema jest rowniez w fullu)
grafika - szok :O chodzi mi na 1024x768 na 95% detali plynnie :O a juz myslalem ze mam zloma (tzn zloma mam ale nie wiedzialem ze to uciagnie )
intro moze nie jakies super hiper ale trzyma poziom (najfajniejsze bylo chyba w rogue spear, najwiecej sie dzialo i najbardziej nakrecalo do grania)
wstepna faza do misji - niewiele sie zmienilo i dobrze, ja lubie to cale planowanie, dlatego ghost recon nie podszedl mi za bardzo jednak (ale tam wojsko jest w sumie i oni czesto bez planu ida albo nawet zawsze improwizuja). podoba mi sie przydzielanie ekwipunku, jakies takie wygodniejsze albo mi sie wydaje .
fajnie ze caly arsenal jest do dyspozycji i jaki obszerny!
mapa - tutaj troche gorzej, krok wstecz IMHO - w RSpear uklad ikon pomocniczych wygodniejszy moze troche byl i ikonki czytelniejsze ale zobaczymy, pewnie sie przyzwyczaje jak to zwykle bywa
ale to wszystko szczegoly
same mieso - czyli akcja. po pierwsze - AI wymiata w porownianiu do poprzednikow- przy dobrym planie mozna usiasc przed monitorem i zajadac chipsy! zajebiscie
grafika fajna ale jak to ktos tu napisal, "wizualizajca smierci" jakas taka dziwna, mogliby bardziej widowiskowo (jakies konwulsje, piana z geby itd )
to tyle w sumie, generalnie - kolejny sukces w rodzinie Rainbow Six
ide popykac troche jeszcze bo mam pare chwil przed wyjsciem z domu
aha, nie czaje za bardzo jeszcze menu kontekstowego w planowaniu - tzn normal, alpha , bravo i charlie to wiem ale co to jest milestone? bo to nie jest go-code, ale cos innego tylko co?
Duke 4D
2003-04-09, 12:48 Raven Shield
milestone to taki punkt w którym zgłasza oddział że go osiągnął (milestone reached chyba), może być przydatny. Ja ostatnio polubiłem granie jako observer, tzn. układam plan i patrzę jak go wykonują, powiem że jest to dosyć ciekawe.
A wiecie może czy podczas planowania można im zmienić rules of engagement? Ja narazie takiego sposobu nie znalazłem, tylko grając normalnie mogę je zmienić naciskając odpowiedni klawisz.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-04-09, 13:22 Raven Shield
rules of engagement? tzn mozna klikajac prawym przyciskiem na danym waypointcie zmienic akcje ktora ma byc w nim wykonana, nie wiem czy o to ci chodzi
ja na razie walcze z konfiguracja bo juz mi trzeci raz z rzedu zwiesil kompa na twardo..