Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Po Atlancie - komunikat Kierownictwa Polskiej Ligi NR2002
Napisz nowy temat    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Po Atlancie - komunikat Kierownictwa Polskiej Ligi NR2002

Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-13, 23:09      Po Atlancie - komunikat Kierownictwa Polskiej Ligi NR2002 Odpowiedz z cytatem
Decyzja Kierownictwa Polskiej Ligi NASCAR 2002

§ 1

Kierownictwo Polskiej Ligi NASCAR 2002, po zapoznaniu się z dostępnymi replayami z wyścigu na torze Atlanta, postanowiło wprowadzić licencje, będące przepustką do występów w wyścigach ligowych.

Ustalono również procedurę przyznawania kolejnych licencji, która będzie od dziś wyglądać następująco:
Kandydat do Ligi będzie zobowiązany do uczestnictwa w 2 wyścigach testowych. Wyścigi testowe będą rozgrywane na dystansie 25%.
Jeśli kandydat zostanie pozytywnie oceniony, zostanie mu przyznana licencja tymczasowa. Oznacza to, ze dany kierowca będzie zobowiązany do udziału w każdym oficjalnym treningu. Jeśli podczas oficjalnego treningu udowodni, że nie stanowi zagrożenia dla innych i potrafi panować nad wozem - zostanie do danego wyścigu dopuszczony. Taka kwarantanna będzie obowiązywać przez 3 wyścigi. Po tym czasie kierowca otrzyma stałą licencję na występy w lidze, lub zostanie cofnięty do grupy kandydatów.


Na dzień dzisiejszy licencje otrzymują następujący kierowcy:
1. Piotr "Richie" Oblicki
2. Jakub "kavoo" Wroński
3. Dariusz "Dimax" Maksajda
4. Dariusz "DeeM" Matusiak
5. Andrzej "Adik" Miazgowicz
6. Piotr "PiotreQ" Barton
7. Przemysław "tiges" Ostrowski
8. Andrzej "Ozzy" Osuch
9. Arkadiusz "Aro" Polok
10. Tomasz "Lefty" Kędra
11. Marek "ODuck" Ołdak
12. Seweryn "Sewer" Mioduchowski
13. Marek "Marcus" Zieliński
14. Artur "Mlod" Młodziński
15. Michał "Stiepek" Stefanik
16. Grzegorz "Gregor" Herda
17. Mariusz "MARIO" Płatek
18. Łukasz "Uxi" Derejski
19. Marcin "Pędzel" Pędzich
20. Tomasz "kawaretti" Żminda
21. Rafał "Ceer" Cichański
22. Rafał "vette" Bednarz
23. Adam "Gul Dudo" Kobel
24. Michał "Talgot" Stachowski
25. Wiktor "Sergi" Bubniak
26. Krzysztof "KaeM" Marciniak
27. Wojciech "Nogal" Nogalski
28. Robert "Robson" Pałczyński
29. Rafał "Gr00bY" Mazur

Oprócz w/wym., do przyznania licencji przewidziani są następujący kierowcy:
1. Jacek "Jack" Dworakowski
2. Maciej "emge" Gulczewski
3. Krzysztof "Cris" Śmiałek
4. Cezariusz "Czary" Człapiński
5. Cezary "Gyc" Grycner

Ci kierowcy, z racji ich nieobecności podczas wyścigu na torze Atlanta (bądź w ogóle na jakimkolwiek wyścigu testowym), są zobowiązani do uczestnictwa w oficjalnym treningu przed następnym wyścigiem. Dopiero po ocenie ich stylu jazdy w treningu zapadnie decyzja o przyznaniu (bądź nie) licencji na występy w wyścigach ligowych.

W grupie kandydatów do Polskiej Ligi NASCAR 2002 pozostają:
1. Adam "spawnex" Dzięcioł
2. Tomasz "Thomas" Lubiński
3. Przemek "cypher" Nowaczyk


§ 2

Oprócz tego, Kierownictwo Ligi postanowiło przyjrzeć się bliżej zachowaniu kilku wyjątkowo "aktywnych" podczas wyścigu ligowego kierowców. Poniżej analiza ich zachowań wraz z replayami:

Yog-Sothoth
Lap 2
Tiges przykleja się do bandy i zwalnia. Jednak jadący za nim Yog nie zważa na to i zamiast trzymać się wewnętrznej - wyjeżdża na zewnętrzna cześć toru tak, jakby jechał sam. Uderza w Tigesa i rozwala mu wóz.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L002_yog_tiges.zip

Lap 22
Yog jadąc 137 mph pod YF (!!!) wjeżdża Richiemu w dupsko, rozwalając mu doszczętnie tył wozu.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L022_yog_richie.zip

Lap 34
Yog jest wyprzedzany jednocześnie z dwóch stron. Zamiast trzymać swój tor jazdy i jechać prosto, nie wiadomo dlaczego odbija na wewnętrzną i wywala Gula Dudo.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L034_yog_gul.zip

Lap 65
Lefty z Marcusem mają lekka obcierkę, w wyniku której Marcus trochę zwalnia. Yog próbuje go wyprzedzić po wewnętrznej, jednak nie utrzymuje toru jazdy - wynosi go na zewnątrz i wywala Marcusa na bandę.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L065_yog_marcus.zip

Lap 69
Yog, jadący na końcu stawki na ostatnim lapie przed restartem, tuz przed zjazdem Pace Cara do pitów rozpędza się z niewiadomego powodu do ponad 100 mph, zjeżdża lewymi kołami na apron, po czym wyrzuca go na zewnątrz i uderza w spokojnie szykującego się do restartu Lefty'ego.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L069_yog_lefty.zip

Lap 80
Restart. Yog startuje szybciej niż jadący przed nim Sewer i stara się go wyprzedzić po zewnętrznej. Jednak nie wiadomo dlaczego już zrównując się z nim zjeżdża do wewnętrznej tak, jakby chciał wypchnąć go na trawę. Odbija się od niego, wyprzedza go, po czym ponownie zjeżdża na wewnętrzną zajeżdżając Sewerowi drogę tuż przed maską. Nie ogarnia wozu, wypada na trawę i spinuje powodując kolejną YF.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L080_yog_sewer.zip

Lap 123
Yog bezmyślnie wjeżdża w dupę jednemu z najspokojniej jadących kierowców - Talgotowi. Przy okazji - odbijając się od Talgota - rozbija również Dimaxa. Kolejna YF.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L123_yog_talgot.zip


Reszty crashów będących dziełem Yoga-Sothotha niestety nie ma z wiadomych przyczyn - jedynie replay generowany przez serwer zawiera wszystkich kierowców, tak więc wielu crashów na replayach udostępnionych przez Adika i Talgota po prostu nie widać.

Nogal
Lap 2
Niestety powtórka z rozrywki... czyli dokładnie taka sama jazda jak w zeszłym sezonie. Bezmyślny wjazd w dupę Gr00bemu.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L002_nogal_grooby.zip

UXI
Lap 24
Uxi jedzie raz po apron, raz po torze, aż w końcu nie ogarnia wozu i samodzielnie spinuje. Kompletny brak kontroli nad wozem.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L024_uxi.zip

Lap 76
Uxi, jadąc na restarcie jako pierwszy ze zdublowanych, po zjeździe PC do pitów wyraźnie zostaje z tylu, jakby chciał puścić czołówkę przodem.
Jednak już po restarcie rozpędza się maksymalnie. Wchodząc w T1 wyraźnie jest za kavoo, a mimo to ignoruje jego zejście do wewnętrznej i atakuje. Wynosi go na zewnątrz i uderza w tył kavoo, poważnie go rozbijając.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L076_uxi_kavoo.zip

Lap 125
Mlod spinuje. Uxi zwalniając mija go po wewnętrznej i wynosi go na trawę. Kavoo w tym momencie (jadąc tuż za Uxim) wychodzi pod bandę i wyprzedza go na pełnym gazie. Uxi wraca na tor, jednak zamiast trzymać się wewnętrznej, postanawia jechać - jak to sam powiedział na forum - torem jazdy, którym jeżdżą AI. Efekt tego jest taki, że uderza w tył kavoo i powoduje kolejne zniszczenia w jego wozie.
Replay: http://f12002.psp.com.pl/files/L125_uxi_kavoo.zip


Decyzje Kierownictwa Ligi:
Yog-Sothoth - usunięcie z ligi bez prawa ubiegania się o ponowne przyjęcie przez okres 6 wyścigów. Jest nieobliczalny, jeździ bezmyślnie i stanowi ciągłe zagrożenie dla innych kierowców. Po upłynięciu kary będzie mógł zostać przyjęty na listę kandydatów starających się o licencję na występy w lidze.

Nogal - licencja utrzymana warunkowo w zawieszeniu na 5 wyścigów. Jeśli w tym czasie udowodni, ze ten wjazd w dupę był dziełem przypadku a nie kontynuacją stylu jazdy z zeszłego sezonu - wszystko będzie w porządku. Jeśli w ciągu tych wyścigów przydarzy mu się choć jeden taki wjazd, licencja zostanie mu odebrana i będzie relegowany do grupy kandydatów do ligi.

UXI - licencja utrzymana warunkowo na 5 wyścigów. Jeśli w tym czasie pokaże, ze potrafi właściwie ocenić swoje umiejętności i odpowiednio dostosować do nich styl jazdy, a także umie panować nad wozem i szanuje innych kierowców na torze - licencja zostanie utrzymana do końca sezonu. Jeśli zaś w ciągu tych 5 wyścigów powtórzy swoje zachowanie z Atlanty - relegacja do grupy kandydatów.

Sewer - ze względu na nadmierną aktywność na chat'cie (pomimo wyraźnego zapisu w regulaminie) oraz niewyszukane słownictwo, obrażanie innych kierowców i nagminne przeszkadzanie im w jeździe otrzymuje DQ w zawieszeniu na 3 wyścigi. Sewer otrzymuje CAŁKOWITY ZAKAZ jakiegokolwiek używania chat'a za wyjątkiem komunikatów związanych z wjazdem/wyjazdem z/do pitów. Jedno zdanie, słowo, litera czy nawet kropka spowoduje natychmiastowe i nieodwołalne odwieszenie DQ z następnego wyścigu oraz odebranie punktów za wyścig w którym nastąpi odwieszenie kary.

Powyższe decyzje są ostateczne i żadnemu z kierowców nie przysługuje prawo do odwołania się od nich.


Podpisano:
Kierownictwo Polskiej Ligi NASCAR 2002
 
Reklamy
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Po Atlancie - komunikat Kierownictwa Polskiej Ligi NR2002
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do: