Jesli chodzi o tlumaczenie angielskie, to jest ono do pobrania poprzez GTR Managera. Jest to wersja 1.2, do patcha 1.1, ale dziala dobrze tez z patchem 1.2. Byc moze sa jakies bledy, ale warto ja narazie zainstalowac, do ukazania sie wersji zrobionej pod 1.2.
chwile pojezdzilem nowymi wozkami, vertigo jest super . no i spa night+monsoon to jest dopiero wyzwanie.
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-12-25, 13:46 PATCH 1.2 juz jest :)
Wreszcie się dowiedziałem co to znaczy że sim ma semi-dynamiczną zmianę pory dnia. Ni mniej ni więcej znaczy to tyle, że zaczynam wyścig 24 godzinny w SPA i czas jest odmierzany od 24 godziny w dól. Gdy czas zjedzie do 22h (czyli gdy już jadę 2 godziny - oczywiście ja nie jechałem tylko mój "team-mate" AI-owy i to na accelerated time ) to nagle jest zamrożenie gry i napis "Prepare to load a track" po czym wskakuje plansza loadingu jak to przy każdym innym torze no i wgrywa się SPA-dusk (czyli wieczorna). Po wgraniu tego toru zostaje dograna cała sytuacja na torze która miała miejsce poprzednio i nagle widzę że AI dalej sobie jedzie tam gdzie skończył tyle że już w scenerii wieczornej.
Więc to właśnie na tym polega to semi-dynamic. No cóz najgorzej nie jest. Jak ktoś lubi gry RPG to będzie się czuł jak w domu (dogrywanie lokalizacji). Ci co lubią RTSy już gorzej.
Jedno mnie tylko zastanawia. W czym problem zrobić full-dynamic porę dnia. Przecież już w Sports Car GT takie chece moderzy robili że się niebo ściemniało dynamicznie.
Albo weźmy taką prościutką gierkę jaką jest 18 wheels of steel : pedal to the metal. Jeździmy tam wielkimi ciężarówkami i co prawda na przykład wieczór wskakuje nagle ale z kolei nie dzieje się to poprzez ponowne wgrywanie tylko ot tak po prostu jedziesz i nagle pstryk i masz wieczór a potem pstryk i masz noc.
No to czemu tego samego nie da się zrobić w GTRze ?
W przypadku GTRa odbywa się to niewygodnie. Dokłądnie jakby w połowie zakrętu zrobić pauzę zasejwować grę i ponownie ją wgrać od tego miejsca po czym modlić się żeby dobrze złapać kąt zakrętu przed wciśnięciem przycisku pauzy żeby nagle po wznowieniu gry nie było efektu że szarpnięcie może wytrącić wóz z równowagi.
A niestety tak właśnie zachowuje się GTR przy zmianach pory dnia
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-12-25, 15:28 PATCH 1.2 juz jest :)
padek - pewnie na czesc Twoich pytan odpowiedzieliby tworcy engine ISI. moze simbin juz nie dal rady tak przerobic silnika, zeby pory dnia zmienialy sie plynnie.
Jak grasz w 16bpp to w ogóle nie widać rzutowania świateł na asfalt. Dopiero przy 32bpp - a i to faktycznie słabe...
Tytus napisał:
Ok swiatla juz mam wyczajone Ale beznadziajnie je widac! kiszka
Zajebiste poslizgi kontrolowane mozna robic tym vertigo, prawie wszystkie zatkety max sie wchodzi
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-12-25, 15:48 PATCH 1.2 juz jest :)
NA GTR managerze wisi juz translation dla nowego patcha, przetestowalem i dziala wszystko cacy
PeterPL
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 11
2004-12-26, 16:08 PATCH 1.2 juz jest :)
gdzie jest Lamborghini Diablo miał być w tym Patchu
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-12-26, 16:19 PATCH 1.2 juz jest :)
No wlasnie qrde .. też nad tym ubolewam
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-12-26, 16:35 PATCH 1.2 juz jest :)
Pedro napisał:
Jak grasz w 16bpp to w ogóle nie widać rzutowania świateł na asfalt. Dopiero przy 32bpp - a i to faktycznie słabe...
o jakie rzutowanie chodzi? odpalalem gre w 16 i 32 i za gazdym razem swiatła wyglądały tak samo
PeterPL
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 11
2004-12-27, 09:18 PATCH 1.2 juz jest :)
eee niema co liczyć na poprawe rzutowania świateł przy różnych ustawieniach grafy bo poprostu są zrobione beznadziejnie, na początku jak odpaliłem gre to jak odpaliłem światła to myślałem że może sie przełącza na długie krótkie itd ale niestety oświetlają droge w nocy niemrawo jakby ich prawie niebyło, może w patchu 1.3 to poprawią mam nadzieje bo to psuje zabawe w nocy.
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-12-27, 10:10 PATCH 1.2 juz jest :)
W GTR Managerze sa do zassania poprawione swiatła - sa troche lepsze.
PHOTON
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 56
Miasto: Lyck
2004-12-27, 11:00 PATCH 1.2 juz jest :)
Diablo nie będzie, problemy z licencją. Ale Astona mogliby wrzucić.
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-12-29, 00:26 PATCH 1.2 juz jest :)
wyglada na to, ze wirtualne slupki nie zostaly poprawione patchem 1.2, dzis aro nadzial sie na niego na donnington. jest taki wpis w .plr:
"Debris Removal="60.00000" // Seconds until stationary debris is removed from track (sug: 30)" - moze jak ustawie tam 1s to uda sie wyeliminowac ten problem - o ile ten wpis w ogole odpoawiada za slupki. jutro wyprobujemy.
A Hotfix for the Patch appeared recently was just published, which updates GTR on version 1.21.
Their could downloaden the Hotfix either directly in the play or here with us.
Download Patch 1.21
Under [ READ More ] you find the CHANGE log, many changes are however not to be registered.
The following Multiplayer of stability problems was worked on:
Live reporters - some customers reported the fact that that did not consider Live reporter the adjusted interval but to each computation completed an export. This caused a large quantity of fast report, which forced the server to noticeable performance losses.
Changed contents - a player, who used a changed car, could bring a dedicated server to the crash.
Please it consider - each stored play that with "memory" the function within the play in version 1.2 one provided, is not compatible with version 1.2.1.0
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-12-29, 19:55 PATCH 1.2 juz jest :)
Zassajcie tego patcha bo z ta wersja bedziemy jezdzic juz !