Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa)

Autor Wiadomość
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2004-10-10, 17:29      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Witamy na konferencji prasowej, w niedziele wyscig o wielka nagrode Niemiec na legendarnym torze w Nurburgring! Zawodnicy już od środy pilnie trenują by w dniu wyścigu o godzinie 22 wyciągnąć z siebie oraz lotusów, cooperow, brabhamow i innych pojazdów 101% możliwości.

W zeszłym sezonie żadnego zwycięstwa i vice mistrzostwo, teraz
rozpocząłeś od mocnego uderzenia. Jak zwycięstwo w Monza, wpłynęło na motywacje do treningów, czujesz ze możesz wygrać ta ligę?


Richie
Nie ale faktycznie w miarę możliwości czasowych postaram się przyłożyć mocniej choćby taktycznie do treningów, bo w tamtym sezonie jechałem czym mi się akurat podobało w danej chwili bez planowania i skończyło się tak, ze ostatnie 4 wyścigi jechałem słabszymi chassisami

Nurburgring to niezbyt przyjazny dla ciebie obiekt, pamiętny wpadek w mistrzostwach świata, a w zeszłym sezonie żywopłot na pewnej 2 pozycji kosztujący mistrzostwo, choć twój główny rywal tez nie punktował, na ile ważna jest koncentracja na tych 27 km krętej trasy?

Richie
Wypadek w GPLWC spowodował zagraniczniak, a w ubiegłym roku to był właśnie brak koncentracji i przeciwników na torze, bo wbrew temu co Pan Redaktor mówi Ring to teraz jeden z moich ulubionych torów a wręcz jak na nim trenuje wydaje mi się coraz krótszy, za krotki nie mogę się doczekać wyścigu na nim
Jak zawsze będę cisnął na max swoich możliwości, ale podstawa to dojechać do mety na punktowanym miejscu.


Odgrażałeś się ze pokonasz wszystkich w Monza, jednak dałeś się zaskoczyć Richiemu, wyprzedził cię i wygrał, czy to wpłynęło jakoś na twoje życie, czy zarywałeś nocki, co żeby zrewanżować mu się w Niemczech i pokazać światu who rulzzz ?

Madey
Wyścig w Monza był bardzo udany chociaż oczywiście zostaje pewien niedosyt jeżeli chodzi o zwycięstwo prowadziłem 13 okrążeń i wydawało się ze jest wszystko na dobrej drodze no ale mój rywal okazał się lepszy, mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z wyniku wyścigu i drugie miejsce w zupełności mnie zadowala jest dopiero początek sezonu i będzie niejedna okazja odegrać się za monze:) Co do nurba to niestety nie mialem czasu solidnie sie przygotowac dodatkowo problemy z ogumieniem spowodowaly ze bedzie bardzo trundo powalczyc o jakas dobra lokate oczywiscie bede cisnal od samego poczatku.

Czesc fanek opuściło twój fanclub, co ty na to ?

Madey
Wrecz przeciwnie, slyszalem glosy ze powstaly nowe fankluby ktorych zalozycielem jest jolanta kwasniewska Takze o moje fanki nie musze sie martwic sa zawsze zwarte i gotowe

Pierwszy wyscig w drodze do mistrzostwa niezbyt udany, aczkolwiek jest podium i zachowany lotus na przyszle wyscigi. Będzie rewanż w niedziele ?

Stiepek
Moim zdaniem pierwszy wyscig byl bardzo udany w moim wykonaniu w stosunku do ilosci przeprowadzonego treningu. Ciesze sie ze przyjechalem pierwszy z tych kierowcow, ktorzy jechali eaglami. Napewno postaram sie pojechac nurba jak najlepiej potrafie.

Wujo, jesteś bardzo emocjonalnym kierowcą. Sukcesy Cię uskrzydlają ale
wiemy również że porażki przeżywasz mocno i długo. Jak wygląda teraz
Twoje nastawienie do Ringa? Czy cień porażki nadal rzutuje na Twoje
starty czy też całkowicie koncentrujesz się na wyścigu?


Wujo
Zgadza się, dosc ciezko przezylem ten wyscig, ale koncowy rezultat i tak był lepszy niż to się zapowiadalo po pierwszym okrazeniu. To co tam się stalo snilo mnie się jeszcze we wtorek i czwartek w tygodniu po wyscigu, na szczescie rodzina bardzo mi pomogła i już jest okey. Jestem skoncentrowany na niedzielnym wyscigu i nic wiecej mnie nie obchodzi, niestety zaniedbalem treningi i cudem będzie jeśli się gdzies po drodze nie rozbije. Wydarzenia w Monza ugruntowaly moje przekonanie, ze nigdy nie będę motylem, także do tego, jak i innych startow w tym sezonie podchodze z perspektywy zielonej gąsienicy. Chociaz może kiedys, kto wie...


Jestes niekoronowanym krolem Niemiec, wygrales tu w zeszlym sezonie, druzgocąc rywali, sam jeden stales na podium ( To dziwne uczucie ? ) Wydaje się, ze posiadles patent na koncentracje i optymalne tempo, takie by jechac szybko i nie zginac . Czy możesz choc w skrocie zdradzic jak to dziala ?

Nogal
Ring to niewatpliwie tor specyficzny - idealne przejechanie 174 zakretow jest praktycznie niemozliwe, a nie oszukujmy sie - czas ponizej magicznej granicy 8 minut jest przejazdem bliskim perfekcji Patent na koncentracje i optymalne tempo jest jeden i taki sam jak na innych torach - jesli dobrze czujesz woz i tor w kazdej chwili to mozesz jechac i szybko ,i pewnie A mozna to osiagnac jedynie dzieki treningowi. Na dzien dzisiejszy jest kilka miejsc na torze na ktorych na pewno podczas wyscigu pojade troche ostrozniej, ale reszte moge jechac praktycznie na maxa
Jesli chodzi o zeszly rok to na pewno bylo to cos wyjatkowego - konkurencja szybko sie wykruszyla i jechalem wlasciwie sam ze soba, ale bylo git - wszystkie okrazenia w okolicach 8.00 i jedno okrazenie ponizej 8 minut sprawilo, ze bylem z siebie na prawde zadowolony.


Twoje 4 miejsce w Monza wiekszosc kibicow uznalo za porazke, oskarżono cie o minimalizm, pijanstwo i balaganiarstwo. Czy w Niemczech, kraju Schumachera zmażesz ten niechlubny obraz samego siebie, zawalczysz i staniesz na pudle ?

Tytus
Szczerze chcialbym walczyc o najwyzsza lokate w tym wyscigu ale bedzie wyjatkowo ciezko Ten tor jest bardzo wymagajacy i o ile pamiec mnie nie myli chyba tylko raz go ukonczylem - trzeba to zmienic! Koncentracja tu jest najwazniejsza!
Bede cisnął od poczatku na maxa (ze swojej i bolidu strony ) bo inaczej nie potrafie jezdzic , lecz czy dojade ... zobaczymy

Osme miejsce i ogolnie masa bledow w czasie wyscigu, nie takiego Speediego pamietamy ze startow w poprzednich sezonach. Czy jest cos co zaburza twój spokoj ducha ? Genralnie caly team LSD wypal blado, nie takiego poczatku sezonu się spodziewaliscie ?

Speedy
Rzeczywiście wynik z Monzy był rozczarowaniem. Ale ja szybko zapominam
porażki. Mam to za sobą i nie wracam więcej. Patrze na to co jest do
zrobienia przedemną. Nie czuję żadnej presji ani żądzy odrobienia strat. Niestety zabrakło
czasu na testy więc też na dobry wynik się nie nastawiam. Jeżeli uda się
zająć dobre miejsce to potraktuję to jako łut szczęścia, jeżeli się nie
uda to nie będę miał żalu. Czego się obawiam jedynie to innych zawodników. Bardzo mało jest na Ringu miejsc do wyprzedzania, ja to wiem ale wiele razy trafiałem na kierowców którzy o tym chyba nie wiedzieli i brakowało im cierpliwości by na okazję czekać. No i kończyło się to zawsze źle. Liczę więc na rozsądek i doświadczenie kolegów i mam nadzieję,że się nie rozczaruję.

Jak sie czujesz po tym potwornym wypadku w Monza?? Jak to sie wlasciwie stalo ze przezyles i rozmawiasz teraz ze mna ? Widac, ze dzisiejsza medycyna potrafi zdzialac cuda...

Vette
Dzieki wysilkom naszych inzynierow ktorzy pracowali wczesniej nad bronia V1 i V2 a obecnie skupili swoje wysilki w dziedzinie poprawy bezpieczenstwa bolidow F1 wyszedlem z wypadku jedynie w szoku. Wypadek ten zmobilizowal naszych inzynierow w dalszych wysilkach zmierzajacych do zwiekszenia niezwodnosci naszych bolidow. Postawilismy przed nimi ciezkie zadanie uproszczenia instalacji elektrycznej w celu zminimalizowania ryzyka awarii. Po wielu nieprzespanych nocach udalo sie im wylaczyc feralny obwod o malo mowiacej nazwie firewall.

Dopiero 6 miejsce w Monza, to brak formy czy jedynie wypadek przy pracy, co ty i twój zespół zrobiliście by poprawić ten rezultat już w GP Niemiec ?

Robson
Moze dopiero, moze az 6 ... dwie pozycje lepiej niz na starcie... w tamtym sezonie zaczalem od 7, zdaje sie, miejsca a skonczylo sie wszystko szczesliwie dla mnie.

Pierwszy wyscig i pierwsze punkty rozeszly sie szerokim echem w swiatku wyscigowym, czy to poczatek drogi na szczyt czy tylko specyfika toru Monza ?

Mutek
tak... pierwsze punkty, nawet sie niespodziewalem, ale udalo sie:)
Jezeli chodzi o wyscig na Nurburgring to niespodziewam sie jakichkolwiek sukcesow, poniewaz jest to dlugi tor i trzeba sie naprawde dlugo przygotowywac zeby moc na nim powalczyc, bede zadowalony jezeli uda mi sie dojechac do mety, a Grosser Preis zdobedzie najlepszy, miloby bylo gdyby niespodzianke sprawil nam jakis nowy zawodnik(licze na Szumiego) , ale to sie okaze. Zycze wszystkim powodzenia !!!

Twój wspanialy debiut w lidze zakonczyl się skandalem, czy masz już to za sobą i w niedziele będziesz walczyl o poprawienie lokaty zdobytej w Monza ?

Szumi
Skandalem? Pierwsze slysze. Jesli chodzi o tego kierowce, ktorego "musnalem" na Monzie to jest mi przykro z tego powodu i planuje w sezonie mu sie oddwdzieczyc . Czy mam to juz za soba? Hmm... No, gdzies mi to w sercu tam jeszcze lezy .
Jesli chodzi o nastawienie do Nurba, to kiedy trzeba bedzie - bede cisnal ile wlezie

O ile wiem, jesteś wpisany na listę startowa niedzelnego wyscigu, jak czujesz sie przed debiutem na torze ?

Ceer
Przede wszystkim trzymam kciuki, zeby los nie splatal mi figla i bym mogl rzeczywiscie pojawic sie na starcie Nie wyszlo na Monzie i tak oto debiut na Nurbie - to od razu "wysokie C", ale na razie jestem spokojny, mam nadzieje, ze tak samo bedzie na starcie, ktory musi byc w moim wykonaniu spokojny. Po przejechaniu pierwszego sektora toru powinienem zaczac sie scigac, poczatek to wjezdzenie sie w maszyne, ktora wazyc bedzie znacznie wiecej niz na prywatnych testach. Z racji ponad 800set zakretow do przejechania bede przede wszystkim staral sie nie wypasc z toru i ukonczyc wyscig, choc oczywiscie jesli nadazy sie okazja to sprobuje powalczyc. Czekac nas bedzie ponad 40minutowa koncentracja, i to jest najwieksze wyzwanie...Bardzo chce, aby to byl w moim wykonaniu czysty wyscig. Pelnym sukcesem byloby miejsce na punktowanej pozycji i po to stane na starcie w niedziele

Vanion
Przedewszystkim to bardzo żałuje , że nie mogłem rozpocząć wyścigów w lidze od samego początku czyli od GP na Monzie ale trudno... mam za to nadzieję, że mój debiut w lidze na Matce Wszystkich Torów bedzie udany i mam zamiar dojechać do mety bez wzgledu na końcową klasyfikacje. Tor ten jest naprawdę wymagający i dla takich kierowców jak ja to nie lada wyzwanie więc chciałbym pojechać bezpiecznie dla innych kierowców i wytrwać do końca sezonu.

Czy masz cos do powiedzenia przed wyscigiem, jaka strategia ?
Nastawiasz się na dojechanie do mety czy pocisniesz od poczatku ?


Robson
Zawsze nastawiam sie na dojechanie a jezeli nadaza sie sytuacja naciskam, samo naciskanie nie jest zbyt madra taktyka

Stiepek
Wszystko bedzie zalezalo od innych zawodnikow. Aktualnie nastawiam sie na dojechanie do mety, ale jesli zobacze ze za bardzo odstaje od innych to na pewno zaatakuje.

Speedy
Nie mam żadnej strategii. Nie nastawiam się na atak czy na dojechanie.
Pojadę po prostu tak jak się na torze czuję.
Na łatwych torach doświadczonemu kierowcy wystarczy nawet pół godziny
quala żeby się wjeździć i kręcić czasy odpowiadające swoim możliwościom.
Ring jest inny, nawet najlepszy driver bez przygotowania i trenigu
będzie słaby. Jest to pewna szansa dla innych. Szkoda że ja jej nie
wykorzystałem...

Wujo
To mój pierwszy Nurburgring w div1, wygrałem tu dwa razy w div2 ale w niedziele nie będę się zbytnio napinał, bo wiem że stać mnie na rozbicie bolidu w kazdym miejscu toru

Lefty
Nurburgring to glownie walka z torem wiec bede staral sie z nim wygrac i dojechac do mety. Miejsce na mecie nie bedzie mialo tutaj dla mnie az tak duzego znaczenia. Na tym torze mozna wypasc na kazdym zakrecie i zakonczyc wyscig i z pewnoscia wielu z nas wypadnie wiec trzeba zrobic wszystko aby tego uniknac

Gul dudo
Nastawienie... hmmm przejechac czysto jeden lap?
Myslalem o spokojnej jazdzie, niestety kontuzja jakiej nabawilem sie na ostatnim treningu, wyklucza mnie z udzialu w tym jakze prestizowym wyscigu (zwichniecie malego palca w lewej stopie )

Vette
Jak zawsze najpierw trzeba dojechac do mety a wynik sam sie zrobi. Szczegolnie na Nurbie.

Kto wygra w niedziele ?

Nogal
Na Ringu woz ma zdecydowanie mniejsze znaczenie, jednak w walce o zywciestwo miedzy Stiepkiem, Tytusem i mna mysle, ze wlasnie to zawazy. Mysle, ze bede mogl odpowiedziec na to pytanie jak zobacze kto czym jedzie.
Na dzien dzisiejszy:
1-3. Stiepek, Tytus, Nogal.
4-5. Richie, Speedy
Dziekuje i pozdrawiam wszystkich ludzi dobrej woli

Robson
Na pewno ten, kto potrafi dojechac wyscig do konca - co nie bedzie chyba problemem ze wzgledu na dlugosc wyscigu i zlagodzenie przepisow - trafi z chassisem i popelni najmniej bledow.

Greg
Sukcesem bedzie dojechanie do mety. Pierwszy raz startuje w tym legendarnym wyscigu i kazdy punkt bedzie cenny. Aczkolwiek mam zamiar nacisnac od poczatku i dzieki temu wymusic na rywalach bledy, pomylki, wypadki Wygra J.Madejski, a gonic go bedzie M.Stefanik i P.Oblicki.

Wujo
Znów wygra jakiś Lotus na hotlapowym secie

Speedy
Zwykle typował bym Stiepka jako zwycięzcę, ale czuję że Stiepek też nie
przygotował się na miarę swoich możliwości.
Madey zawsze był bardzo dobry na Ringu i do tego ma wyjątkowy talent do
robienia świetnych czasów bez długich treningów. Jeżeli pojedzie Lotusem
to będzie bardzo mocny. Richie czuję że może być mocno przygotowany, też go obstawiam na kandydata do zwycięstwa. No i Nogal oczywiście, zawsze był mocny na Ringu, w zeszłym sezonie pokazał super formę i myślę że tej formy nie stracił. Jeżeli miałbym stawiać pieniądze to na Nogala.

Lefty
Hmm, trudne pytanie. Chyba wszyscy, ktorzy wyscig ukoncza

Stiepek
Wszystko zalezy od tego kto jakim chassisem pojedzie Wygra ten kto popelni najmniej bledow.

Gul dudo
Oczywiscie, ze wygra ktos z Easy Riders Juz w pierwszym wyscigu chlopaki pokazyly kto ma jakie miejsce w szergu

Richie
Tu juz niestety trudniej typowac nic na Monzie, bo wszystko bedzie zalezalo od wybranego bolidu, pod nieobecnosc Madeya na ktorego bym tym razem postawil kase, stawiam na Stiepka, Nogala, a i o niespodzianke moze sie pokusic IMHO Speedy

Tytus
Mysle ze to bardzo duzo zalezy od "ustawien" bolidu... Choc caly czas mam 3 faworytow do GP NURBURGRINGA . Madey (zawsze mocny na tym torze) , Nogal (ostatnio wykonczyl konkurecje) i oczywiscie Stiepek (caly czas na najwyzszym poziomie)

Vette
Dobre pytanie. Nie wiem. Jednak bedzie to wazne w kontekscie takze Monzy. Sa to dwa zupelnie rozne tory. Monza premiuje hotlaperow. Nurb jest rajem dla racerow. Ten kto po obu wyscigach bedzie na czele klasyfikacji generalnej bedzie mial duze szanse na mistrzostwo gdyz okaze sie niezwykle wszechstronnym kierowca a w walce o mistrza jest to bardzo wazne.

Ceer
Richie dostal na Monzie wiatr w zagle, ale kto wie...

Szumi
Trudne pytanie. Tu moze kazdy wygrac Wszystko zalezy od konkurencji w czym pojedzie.
Ale mysle ze mocni tu beda m.in. Nogal, Stiepek.

Vanion
Moim cichym faworytem jest Szumi ale czy da radę z czołówką polskiego GPLa? Mam nadzieje,że tak!

Dziekuje wszystkim za wziecie udzialu w dyskusji, madre zapytania i blyskotliwe odpowiedzi. Jednoczesnie zapraszam wszystkich na niedzielny wyscig, choc o wstep bedzie trudno bo wiadomo, ze juz od dawna wszystkie bliety zostaly wyprzedane.

Word'owska robocza wersja tutaj: www.republika.pl/gp2/konf_nurb.doc
 
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-10-10, 17:52      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Jak zwykle wujo
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-10-10, 18:23      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem

Cytat:

Madey
Wrecz przeciwnie, slyszalem glosy ze powstaly nowe fankluby ktorych zalozycielem jest jolanta kwasniewska Takze o moje fanki nie musze sie martwic sa zawsze zwarte i gotowe

 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-10-10, 18:44      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
 
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2004-10-10, 18:45      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Wujo
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-10-10, 18:51      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
czad, dzieki
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2004-10-10, 19:25      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Dzieki Wujo. To robi klimat tak ze czlowiekowi coraz bardziej chce sie scigac
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-10-10, 19:34      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Otoz to!! A juz szczegolnie puszczanie tego 3 godzinki przed wyscigiem
Naprawde sie czuje klimat waznej imprezy racingowej
 
vanion





Post2004-10-10, 19:46      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
brawo Wujo
 
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2004-10-10, 20:17      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
brakuje tylko relacji z wyscigu w TV
 
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2004-10-10, 20:40      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
k3rmit napisał:
brakuje tylko relacji z wyscigu w TV

mowisz - masz
http://home.arcor.de/soeren_scharf/GPLtv/
tylko nie wiem czy to zadziala na naszym serwerze
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-10-10, 21:03      Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa) Odpowiedz z cytatem
Nie ogladnie bo najsampierw musi byc zainstalowany serwer GPLtv
http://home.arcor.de/soeren_scharf/GPLtv/GPLtvServer.htm
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Nurburgring04/05 (Oficjalna Konferencja Prasowa)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: