Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
sergi#2





Post2002-09-14, 14:09      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Świetnie naprawde świetnie

Zastanawiam sie co Panowie z kierownictwa i nie tylko spodziewali sie po pierwszym wyścigu?

Był przeciez oficjalny trening przed wyścigiem w którym było około 25 driverów i było to samo co w oficjalnym wyścigu - YF na okrągło. A przecież trening to mniejsza wola walki, mniejszy stres, większy luz...
Później po kolei wszyscy zrezygnowali bo było do dupy, YF cały czas i kicha. Dlaczego nikt nie wyciągnął żadnych wniosków po tym treningu??? Każdy czekał na oficjalny wyścig, podniecony i przekonany że będzie SUPER profesjonalnie. Przeciez to było niemożliwe.
Tylu nowych kierowców, świeża krew, podnieta, stres, walka, 30 driverów - jakim cudem mogło być inaczej niż na treningu. Pytam sie - JAK WYOBRAZALISCIE SOBIE WYSCIG??? JAK DO CH..A?????
Na treningu chcałem sobie jechać spokojnie na końcu stawki i obserwować co sie dzieje. Ale była to taktyka jak najbardziej nieprawidłowa. Co chwile wpadałem na jakiś wrak. Tylko utrzymywanie sie w czołówce daje dosyć duże szanse na przetrwanie wyścigu bez odwiedzania blacharza co kilka okrążeń - tak też starałem sie jechać w środe.

Ja byłem pewien że bedzie YF na okrągło. Byłem swiadomy tego że początkowe wyścigi będą mordęgą na maxa. Musi upłynął troche czasu zanim co niektorzy nauczą się jeździć, panować nad emocjami, niektórzy zrezygnują, inni dostaną DQ - wtedy wyścigi będą znacznie lepsze.

Teraz jest decyzja o powtórce. Zobaczymy więc co będzie na DAYTONIE? Zastanówcie sie lepiej dobrze co będzie jeżeli powtórzy sie sytuacja z Atlanty.

Powtórka to nie jest dobra decyzja z tego powodu, że od tej chwili każdy będzie mógł zażądać powtórki wyścigu jeżeli coś pódzie nie po jego myśli, jeżeli znowu nas wywali z serwera, jeżeli będą jakieś kontrowersje.

Ja skorzystam z tego przywileju z przyszłości, jeżeli tylko zauważe podobieństwo do Atlanty...


PS. Istnieje jeszcze kwestia Double File Restarts. Zlikwidowanie tej opcji zapewne zmniejszyło by radykalnie ilość YF.
 
Reklamy
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-09-14, 14:15      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Każdy sobie moze zadac a i tak sedziowie to MUSZA zatwierdzic.
Nie uwazam ze decyzja o powtorce jest zla - odpadlo kilka osob , napewno cos nabroily , mi sie nie chce nawet przegladac replaya ..
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-09-14, 14:25      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Decyzja o powtorce nie zapadla dlatego, ze bylo tyle YF, ale dlatego ze serwer na 8 okrazen od konca odmowil wspolpracy.
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-09-14, 14:40      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
sergi#2 napisał:
PS. Istnieje jeszcze kwestia Double File Restarts. Zlikwidowanie tej opcji zapewne zmniejszyło by radykalnie ilość YF.

tez o tym pisalem w innym watku - jestem za zniesieniem Double Files
ten, w zalozeniu sluszny, pomysl przynosi wiecej szkod niz pozytku - i tak jest mala szansa zeby ktos z konca stawki 'odlapowal' sie do Kavoo, Mloda czy Aro, czolowka ma szanse w miare szybko sie oddalic od 'niebezpieczych' dublerow natomiast w srodku stawki robi sie spore zamieszanie
sam wjazd w T1 jest juz niebezpieczny bo slabszym kierowcom jest trudno utrzymac linie jazdy 'przy krawezniku' i albo wypadaja na zewn albo zwalniaja co przy scislym szyku jest rownie niebezpieczne
proponuje jesli nie usunac to przynajmniej zawiesic na najblizszy wyscig ten przepis i zobaczyc jakie to bedzi mialo skutki
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-09-14, 14:44      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
niestety ze wzgledow praktycznych jestem takze za wroceniem do single file restarts

Sergi nie ma zadnej powtorki - nie ma replaya, nie ma wynikow, nie ma kar ze wzgledu na pad servera, dlatego wyscig jest uniewazniony, a nie powtorka bo byly YF
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-09-14, 15:15      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Gregor napisał:
Istnieje jeszcze kwestia Double File Restarts. Zlikwidowanie tej opcji zapewne zmniejszyło by radykalnie ilość YF.
proponuje jesli nie usunac to przynajmniej zawiesic na najblizszy wyscig ten przepis i zobaczyc jakie to bedzi mialo skutki


a nie mowilem tego juz we wtorek ? (to do Adika lub Laftiego niepamietam ) tylko ze ja myslalem ze to sie stanie dopiero po North Carolinie...

glupie to rozwiazanie ale nie ma innego wyjscia jak powrot do SF choc szkoda...
 
Marcus





Post2002-09-14, 15:32      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Fakt DFRestart w naszej sytuacji przynosi chyba wiecej zlego niz...jestem za powrotem do SF argumentacja Gregora bardzo zasadna!
 
PiotreQ





Post2002-09-14, 18:33      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Panowie, co się z wami dzieje ?!?!?!?

Czy wam się wydaje, że w realnym nascarze wymyślono DF żeby zwiększyć ilość wypadków ??? Przecież w zeszłym sezonie jeździliśmy z SF i co? I to, że jak ktoś złapał przypadkowe -1lap przez jakiś nie zawiniony wypadek, albo dzięki kiepskiej łaczności (Aro coś o tym wie) to miał marne szanse na odrobienie straty. To po pierwsze.
Po drugie, przecież jak jest DF to wszyscy dublowani są po wewnętrznej stronie toru. Wyobraźcie sobie sutyację, że czołówka zbliżyła się do dublerów i zaczęła ich wyprzedzać. W tym momencie jest YF. Jeśli jedziemy z DF to na restarcie dublerzy ustawiają się po wewnętrznej i wystarczy, że teraz zastosują się do przepisów regulaminu mówiącego o tym, jak ma się zachować kierowca dublowany. A przy restarcie z SF cała stawka jest dokładnie wymieszana, bo przecież kolejność jest taka sama, jak w momencie przejechania linii start/meta. I teraz ani kierowca z czołówki nie wie którędy wyprzedzać dublera, ani dubler nie ma pojęcia z której strony nastąpi atak.
To nie system jest zły, tylko ludzie (niektórzy) do niego nie dorośli. Regulamin mówi wyraźnie jak ma się zachować kierowca dublowany. I przecież dotyczy on całego wyścigu, w tym również jazdy pod YF i restartu. Dlaczego miałoby być inaczej. Jeśli więc dublerzy będą jechać zgodnie z regulaminem to nie będzie problemu.

Argumentacja Gregora jest oczywiście słuszna ale tylko w sytuacji jak Aro i Mlod są już przed dublerami. A co jeśli właśnie mają ich dopiero wyprzedzać. Jest przecież oczywiste, że lepiej wyprzedzać po zewnętrznej bo i prędkość jest większa i przy DF dublerzy powinni trzymać się wewnętrznej. A przy restarcie z SF wyprzedzający odstawiają taki slalom, że ból głowy. I niby to ma być bezpieczniejsze. O litości...

A poza tym, jeśli tylko serwer się nie wyłoży i będzie możliwa sprawiedliwa ocena jazdy wszystkich startujących to po Daytonie zapanuje już ład i porządek, bo źli ludzie zostaną odesłani na urlop.

Wniosek może być tylko jeden. Double file restart MUSI zostać. Nie szukajmy głupich wymówek dla zatuszowania ignorancji niektórych "kierowców"
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-14, 18:52      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Popieram pana sedziego (zreszta dwojga rol w tej lidze ) w calej rozciaglosci.
Gregor oczywiscie masz racje, ze byloby na SAMYM restarcie bezpieczniej. Tyle ze nie o SAM restart chodzi, ale rowniez o to, co sie po nim dzieje.
Poza tym jeszcze jedna sprawa - nie jezdziles w zeszlym sezonie, wiec nie masz pojecia z jakim wysilkiem i zuzyciem opon wiaze sie odlapowanie z konca stawki po restarcie (np. w przypadku disco).
Czesto gesto przebicie sie przez tlum backmarkerow i przedostanie sie w okolice czolowki (dajace jakiekolwiek nadzieje na odrobienie lapa) wiaze sie z takim zdarciem opon, ze potem nie ma szans na walke z liderem jadacym caly czas spokojnie.
Koniec koncow jest taki, ze przy nastepnej YF trzeba zjechac po nowe gumy i... wszystko zaczyna sie od poczatku

Tak wiec double file zostana bez dwoch zdan. Najwyzej bedzie sie regularnie kurczyc liczba licencji. Ja sie moge scigac nawet w 15-tu, i bede mial NA PEWNO wieksza frajde z prawdziwego scigania sie w malym gronie, niz z jezdzenia pod YF w dwa razy wiekszym gronie.

Over.
 
Marcus





Post2002-09-14, 19:00      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
[quote="PiotreQ"]Panowie, co się z wami dzieje ?!?!?!?

Czy wam się wydaje, że w realnym nascarze wymyślono DF żeby zwiększyć ilość wypadków ??? [quote]
Ale w realnym Nascar nie ma...warpow!!!
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-09-14, 19:09      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
Marcus ale w lidze warpy nie wystepuja wylacznie podczas double file restarts
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-09-14, 19:46      Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Odpowiedz z cytatem
OK, przyjmuje wasza argumentacje - swoje racje napisalem majac doswiadczenia zaledwie z jednego 'prawdziwego' wyscigu wiec ufam wam, ze tak bedzie lepiej jak jest
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Najwazniejsza decyzja o powtorce wyscigu - czytac TO Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: