Roddy ja nawet nie mowie o zakretach 90 stopniowych.
Ale mysle ze najlepiej zrobic test losia Lotusem przy 70km/h a potem zastanowic sie nad wszystkimi problemami z poslizgiem przy wiekszosci wolnych zakretow jakie sie ma w GPL a potem zastanowic sie czy gdyby tworcy GPL byli konsekwentni tzn. wraz ze wzrostem predkosci ryzyko poslizgu i skutki sa
proporcjonalnie coraz wieksze a za punkt wyjscia uznajemy zachowanie bolidu przy malych predkosciach.... daloby sie pokonac Masta na Spa ????? NIEMOZLIWE a przynajmniej przy szybkosci bliskiej 300 km/h.
Zaryzykuje twierdzenie ze tworcy GPL przy tworzeniu engine GPL skupili sie na zachownaiu bolidu przy duzych szybkosciach i potem byli zaskoczeni troche tym co ich spotkalo na Monaco
Zreszta moim zdaniem w Nascar4 pomimo iz jest na engine GPL problem zbyt malej przyczepnosci przy malych szybkosciach zostal naprawiony.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: vette dnia 2002-01-04 15:19 ]