Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2002-11-06, 17:53 MSFF i NESCAR2002
...a posty kierowane do mnie prosze konczyc tym wierszykiem
Na kierownicy ręka
Pod stopami pedały
I już mina wniebowzięta
I już Adik "happy" cały
Reklamy
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2002-11-06, 17:57 MSFF i NESCAR2002
PIGI napisał:
DariuszM a nie Dariuszm a lefty jest po prostu lefty.
Eeee tam Nie DariuszM tylko DeeM
No i przede wszystkim nie lefty tylko lafty
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2002-11-06, 17:58 MSFF i NESCAR2002
kawu ma racje
PIGI
2002-11-06, 18:28 MSFF i NESCAR2002
Richie, ale ja nie wiem jak to sie pisze.
Co do treningu na meksyku, to nie ma mowy. Dopiero walczę z ustawieniami kierownicy, opanowaniem tej całej klawiszologii, regulaminem itp. A jeszcze trzeba jechać do lakiernika
Trochę pojeździłam na tym torze i mam pytanie:
Jakie czasy wykręcają tam cieniasy i średniasy?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-11-06, 19:56 MSFF i NESCAR2002
Pigi na razie twoj nescar i meksyk to istny texas ale wszystko po kolei
taki dobry koles Andreas Wilke bo to mam pod reka robi
na qualu 28.9
w wyscigu 29.0
ale najwazniejsza rzecz - to nie hotlapowanie tutaj jakie kto robi czasy podaje sie tak z okolicy 30lapa albo jakie czasy robi sie na przestrzeni 30 lapow
tak wiec jesli zrobisz na 5 lapie 28.7 to nie bedzie znaczylo NIC nawet jesli to rekord swiata
wazne jest i takie podawanie daje cokolwiek podanie na przyklad:
robie na 1-35lapie czasy 29.010-29.4s i to cos mowi o jezdzie w Nascar 2002 i tylko to ma sens, wazne tutaj jest regularnosc i umiejetnosc wytrzymania na oponach dlugo, do tego dochodzi taktyka pitowania i milion innych rzeczy dlatego to jest taka frajda a nie start i jedziesz az do mety oby jak najszybsze krecac lapy
qrde troche mnie ten Nascar jara, widac?
PiotreQ
2002-11-06, 20:20 MSFF i NESCAR2002
trochę widać
PIGI
2002-11-06, 21:09 MSFF i NESCAR2002
No, dobra już. Texas. W końcu nie daleko od Meksyku. Wiem już mniej więcej o co tu chodzi, ale przecież każdy nowy jak się dorwie, to musi pokręcić parę kółek sam, żeby zobaczyć jak toto chodzi i opanować to.
Powiedzcie mi lepiej jak szybko pomalować se auto. Czy są gdzieś jakieś gotowce, które by się tylko podmalowało? Bo inaczej to do renty będę siedziała w tej lakierni.
I powiedz mi PiotreQ proszę jak podpiąć pod guziki w MSFF PitIn , PitOut i T/# ?
PiotreQ
2002-11-06, 21:32 MSFF i NESCAR2002
Chyba posiadasz soft do kiery "Microsoft SideWinder Profile Activator" ? Z tym nie ma problemu. Tworzysz nowy profil pod kierownicę, następnie klikasz dwukrotnie w ten profil i już jesteś w ustawieniach. W zakładce "settings" zaznaczasz separate, a w zakładce "recorder" pod wybrany guzik wpisujesz dowolną kombinację klawiszy. I jeśli np. pod 1 w nascarze masz komunikat o zjeździe do pitu to w rekorderze przypisujesz ciąg "<1><enter><enter>". To autochaty, a inne teksty też w ten sposób, np. "<t></><#>"
Powodzenia.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-11-06, 21:41 MSFF i NESCAR2002
gotowce na pewno gdzieś na stronach są, sam narobiłem pare prymitywnych w Nascar 4 daj pomysł na barwy i jaki numer, a forumowi "lakiernicy"-dżentelmeni coś na pewno stworzą
PiotreQ
2002-11-06, 21:49 MSFF i NESCAR2002
I jeszcze stosowny obrazek
PiotreQ
2002-11-06, 21:54 MSFF i NESCAR2002
A tu mam gotowe, jednokolorowe mapy do forda w kilku barwach.
PIGI
2002-11-06, 22:58 MSFF i NESCAR2002
Dzięki PiotreQ. Jeszcze tylko: Jak się robi taki obrazek 165x100, który jest przy każdym driverze na liście?
PiotreQ
2002-11-07, 02:19 MSFF i NESCAR2002
Jak już masz gotowy wózek, to w trybie pdglądu 3D z nascara wciskasz <print screen>, nastepnie wklejasz zawartość schowka do dowolnego programu graficznego, tam maska o stosownych rozmiarach, obcięcie do maski, zapis jako .jpg i to wsio