Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Piotrek_RSA Volvo
850

Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów

Post2003-06-23, 21:32      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
.

Cholera jasna
Tyle jezdzenia, dupa mi odpada (twarde i niewygodne mam krzesło), a tu nie moge przeskoczyć mojego rekordu wykręconego chyba na piątym okrązeniu pierwszego w życiu "posiedzenia" na Monzie (1:29.52)

A pierwszy zakręt to mnie przyprawia o chorobę i drgawki.
Aż mi sie odechciewa jazdy na innych torach.
A jeszcze jak widzę co Stiepek, Tytus albo Młody wyrabiają z tymi autami (Boże jak wy robicie że wam te fury sie tak drogi trzymają?????? )

(a najgorsze że to moje ostatnie dni przy GPL - nie wiem kiedy nastepny raz zasiądę za kierownicą ukochanego bądź co bądź LOTUSKA)

No Dobra to Tyle
 
Reklamy
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2003-06-23, 21:44      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
nie martw sie nie tylko Ty tak zaczynales jesli tylko sie nie poddasz (czego Ci zycze), to kto wie, moze kiedys "to" poczujesz i nawet pierwszy zakret na monzie nie bedzie dla Ciebie problemem. wiec korzystaj dopoki mozesz, a ta przerwa moze akurat dobrze Ci zrobi i zasiadziesz z jeszcze wiekszym zapalem do jazdy
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-06-23, 22:04      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
to tez nie jest zly wynik jak na poczatki na monzie wiec nie martw sie jesli nie mozesz go poprawic, na monzie duzo zalezy od setupow i umiejetnosci ich wykozystania
wiec tak jak radzilem ci poprzednio - spadaj z tego toru jesli nie ma radochy i tylko przyprawia cie o frustracje, wez sobie Kya, Silver albo miodna Imole z dodatkowych
a rano jak wroce do domu to lookne na twoj replej z monzy (moglbys tu wrzucic tez kawalek jak ci cos nie wychodzi na grande zebym wiedzial w czym masz problem) no i napisz na jakich setupach jezdzisz (jakie dyfry przedewszystkim)
 
Piotrek_RSA Volvo
850

Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów

Post2003-06-23, 22:24      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
Gregor: Byłoby świetnie gdybyś popatrzył na moje hotlapy z Monzy i Watglena. Jeśli chodzi o setupy to naściągałem ich masę i teraz po kolei sprawdzam na których mi sie jezdzi najlepiej.

Popatrzcie troche fachowym okiem na mnie???
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-06-24, 09:24      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
nie zniechecaj sie ... problemy zaczynją sie na nrignu dopiero kiedy jedziesz 8 minuti pierniczysz ostatni zakret
 
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2003-06-24, 09:27      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
wlasnie dlatego nie moge sie jeszcze przekonac do ringa
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2003-06-24, 10:10      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
czyli jestes cieniak poki co
 
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2003-06-24, 10:15      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
hehe
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-06-24, 11:48      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
oki doki, Piotrek, obejzalem twoje przejazdy na Monzie i WG,
na Mon wykonalem specjalnie okrazenie na 28.5 z wczesnymi hamowaniami i jak najplynniej i skleilem z twoim przejazdem (dolaczam tez setup na ktorym to bylo przejechane)
moje rady i spostrzezenia sa takie:

proboj wczesniej i plynniej hamowac - tak zebys w zakrecie mial pelna kontrole nad wozkiem i mogl jak najszybciej zaczac przyspieszac - da ci to duzo wieksze efekty niz opoznianie hamowania i walka o utrzymanie toru jazdy w zakrecie,

przy hamowaniu poczekaj chwile z redukcja biegow - u ciebie redukcja w momencie rozpoczecia hamowania powoduje dodatkowe uslizgi, teraz raczej skupiaj sie na plynnosci - nie wciskaj hamulca do deski tylko plynnym ruchem do ok 3/4 zakresu odpuszczajac w tym samym czasie gaz do 1/2 zakresu i plynnie, wrecz powoli, skrecaj kierownica
korekcja gazem: jesli zaczyna cie za bardzo wciagac w zakret (nadsterownosc) wtedy proboj nieruszajac hamulcem dodac gazu - i odwrotnie gdy bolid nie spieszy sie ze skretem albo w zakrecie zaczyna odpoadac od idealnej lini jazdy - lekko odpusc gaz (dotyczy fazy hamowania w zakrecie)

co do Grande - ktora tak cie frustruje - rozpocznij hamowanie troche wczesniej (krotkie tylko do momentu redukcji), zredukuj do 4 i na 1/3-1/2 gazu zejdz na styk do kraweznika i 'przebujaj' sie tak do polowy zakretu wtedy zacznij plynnie ale dosc szybko dodawac gazu tak zebys w okolicach 3/4 zakretu mial gaz do dechy i pociagnij troche dluzej na 4-ce (na twoim replayu za szybko zmnieniasz na 5)

Lesmo 1 - tam nie mozna za duzo zyskac ani stracic wiec przejedz tak zebys jak najlepiej ustawil sie do Lesmo 2
Lesmo 2 - wyjscie z tego zakretu ma chyba najwieksze znaczenie na koncowy wynik i tu zadzi ta sama zasada lepiej wolniej wejsc i szybciej wyjsc niz na odwrot, zacznij szybciej ciac do kraweznika i jedz tak zeby juz od apexu (srodka zakretu) zaczac plynnie przyspieszac, zaleznie od setupu albo jedziesz na 3 oba Lesmo, albo tuz przed apexem Lesmo 2 wrzucasz juz 3-ke,
w twoim przejezdzie na 29.5 na zlym wyjsciu z lesmo 2 straciles przynajmniej 0.3s

Ascari - tutaj nie odpuszcza sie gazu i w zadnym wypadku nie hamuje - tez straciles przynajmniej 0.3, jak tylko zobaczysz ciemniejszy 'racing groove' zaczynasz plynnie schodzic do trawki, chwile jedziesz 'na styk' i wypuszczasz sie az pod bande na wyjsciu - wszystko robisz tak zeby opony jak najmniej piszczaly czyli plynnie, jak najmniejszymi ruchami kierownicy

Parabolice przejezdzasz calkiem dobrze ale tez rob wszystko zeby na wyjsciu miec jak nawieksza predkosc i tak samo jak na lesmo 2 zaleznie od setupu albo jedziesz na 3 albo juz w zakrecie wrzucasz 3

prostej start/meta nie bede ci opisywal (tylko nie zjezdzaj na trawke bo to tez strata )

nie traktuj tego jako rad na rekord w stylu 1.26 bo sam mam do tego baaaardzo daleko, a nasi alieni mogliby caly ten wywod potraktowac jako herezje bo nijak sie niema do ich stulu jazdy
mam jednak nadzieje, ze jakos ci pomoge i szybko zlamiesz 1.29
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-06-24, 11:57      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
nie no jakie herezje wszystko sie zgadza gregor

poza 2ma malutkimi niescislosciami

1.pierwsze lesmo mozna duzo zyskac lub stracic, jest BARDZO wazne, wystarczy skleic sie z kims kto hamuje 2 x pozniej i widac roznice
2.w grande to zeby zrobic 1.26 mozna tylko gaz odpuscic na CHWILKE, a nie na pol zakretu i od razu po zejsciu do kraweznika gaz do podlogi, ale do tego trzeba miec super ostre dyfry zeby nie wynioslo tylko kleilo sie przy krawezniku
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-06-24, 12:52      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
Jasne ze OK
na kazdym opoznionym hamowaniu mozna duzo zyskac ale Piotrka wlasnie troche targa na hamowaniach wiec radze mu ten element cwiczyc na koncu.
a grande mozna na 1/2 gazu do polowy przejechac i 1.27 wykrecic i na razie dla Piotra to wystarczy
 
Piotrek_RSA Volvo
850

Dołączył: 13 Maj 2003
Posty: 260
Miasto: Rzeszów

Post2003-06-24, 17:23      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
Serdeczne dzięki chłopaki!!!!!!

Z takimi opisami to już coś mozna zdziałać.

Ale niestety oddaje dzisiaj kompa i nie wiem kiedy znowu zasiądę za kierownicą, mam nadzieję ze jak najszybciej.

No i liczę na dalszą pomoc z waszej strony.


ps. THANX Gregor


CYA soon
 
Drummer





Post2003-06-24, 23:01      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
Piotrek, ja wróciłem na Monze chyba po trzech miechach, mój rekord wynosił 1.29.20 i po kilku lapach wykręciłem 1.28.5x, to samo wydarzyło się na Glenie, którego naprawdę miałem dość. Spróbuj teraz np. Kyalami dla odmiany
 
luk


Dołączył: 14 Lut 2003
Posty: 347
Miasto: Kraków GG 2686562

Post2003-06-28, 10:15      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
W końcu i ja dorwałem gpl'a . Jak narazie zrobiłem 1:24,3 Lotusem na Kaylami ale jak na pierwszy dzień to chyba nieźle
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-07-01, 12:20      Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Odpowiedz z cytatem
no niezle, zastanawiam sie tylko czemu wszyscy 'mlodzi' od razu na lotusa sie rzucaja - rekordow od razu i tak nie bedziecie bili a inne wozki sa duzo przyjemniejsze w prowadzeniu
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Moja pierwsza chwila zwątpienia i rezygnacji Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: