Q2
1 Alonso
2 QuickNick !
3 Hamilton
4 Raikonen
5 Kubica
...
10 Sato !!! (S.Aguri robi furore)
...
Butoon, Massa, Kovalainen, Barrichello za burta
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2007-03-17, 06:11 [F1] Melbourne 2007
Q3
BMW było czarnym koniem i juz wiecej raczej nie bedzie:
Nick 3-ci! (wg komentat. polastu moze miec mniej paliwa od Kubicy)
No i Robercik 5-ty
1. Raikokonen
2. Alonso
3. Heidfeld
4. Hamilton
5. Kubica
6. Fisichella
7. Webber
8. Trulli
9. Schumacher
10. Sato
Hokus
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK
2007-03-17, 06:27 [F1] Melbourne 2007
spoko
z life timingu mozna bylo wnioskowac ze nie zdazyl na fl w q3 i tyle
sie zaczelo
tc
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce
2007-03-17, 14:38 [F1] Melbourne 2007
no jutro/dzisiaj bedzie eksajtink
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2007-03-17, 15:49 [F1] Melbourne 2007
założę się o lizaka, że Robert objedzie Nicka na starcie
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2007-03-17, 16:04 [F1] Melbourne 2007
Cytat:
założę się o lizaka, że Robert objedzie Nicka na starcie
Zakład przyjęty.
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2007-03-17, 16:20 [F1] Melbourne 2007
hehe
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2007-03-17, 16:42 [F1] Melbourne 2007
a ja stawiam ze bedzie crash w t1
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2007-03-17, 16:43 [F1] Melbourne 2007
W Australii to praktycznie pewne, dlatego dobrze, ze Robert jest z przodu
fakt, że Kimi trochę odstaje ale następna piątka ma 306.x
taka duża różnica V-max może chyba coś podpowiedzieć nt setup'u aerodynamiki i związanej z tym taktyki
po kilku klikach w kalkulator wychodzi, że do Kimiego tracą po ok 1.8 metra w ciągu sek., czyli w dużym uproszczeniu trzeba ok 6 sek na wyprzedzenie (różnica ponad dwóch długości bolidu)
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2007-03-18, 00:02 [F1] Melbourne 2007
nie kombinuj
diabeł tkwi w skrzyni
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2007-03-18, 01:05 [F1] Melbourne 2007
no to czemu wszyscy mogli ustawić przełożenia 'pod sznurek' a BMW nie? no bo z tego kombinowania wynika, że w kilku miejscach na tym torze mogą być łatwym łupem do wyprzedzenia