Centrum Fanów Symulatorów » rFactor » Lusterka
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Lusterka

Autor Wiadomość
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-01-13, 17:28      Lusterka Odpowiedz z cytatem
Da się jakoś ustawić zewnętrzne lusterka? Jakiś tweak, mod, cokolwiek? Bo oryginalnie to sobie w nich pobocza i bandy mogę oglądać
 
Reklamy
Wujo Ford
Mondeo Cosworth

Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771

Post2007-01-13, 19:20      Lusterka Odpowiedz z cytatem
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-01-13, 21:35      Lusterka Odpowiedz z cytatem
Dzięki, ale i tak do dupy... Albo w głównym jest normalnie, a w bocznych gdzieś w kosmos. Albo normalne jakieś zdeformowane a boczne ok.
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2007-01-13, 22:10      Lusterka Odpowiedz z cytatem
bo lusterka tez sie reguluje osobno kombinacja jakis klawiszy...
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-01-13, 22:11      Lusterka Odpowiedz z cytatem
z shiftem tych co uzywasz do poruszania pozycja kierowcy .
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2007-01-13, 22:26      Lusterka Odpowiedz z cytatem
Tak wlasnie jest, tylko defaultowo chyba te do poruszania pozycja nie sa przypisane ...
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-01-13, 22:48      Lusterka Odpowiedz z cytatem
No i o to chodziło... Teoretycznie - bo i tak bocznych nie da sie ustawić, żeby patrzyły za auto - mimo maksymalnego przekrecenia i tak patrzą w bok.
Może to wina hires lusterek - ale smolić to już
rF jest świetny Idę jeździć dalej - dawno takiego funu z jazdy nie miałem
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2007-01-14, 09:24      Lusterka Odpowiedz z cytatem
CyBeR ustaw sobie virtual mirror po srodku. w ini albo prl masz linijke in car virtual mirror - czy jakos tak - i tam dajesz 1.
 
Centrum Fanów Symulatorów » rFactor » Lusterka
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: