No ja tez jestem happy,bo nigdy tak wysoko nie bylem i pewnie dlugo nie bede .Oczywista jest ze nieszczecia innych(warpy,wypadki)pomogly,ale tak to juz jest.Wspolczuje wszystkim,ktorzy mieli pecha,ale jak pomysle o Kavoo (1-wszy lap Imola i Kyalami),to mozna miec dol
Reklamy
Roddy
2001-12-03, 08:55 Kyalami - Division1 - opinie
Richie ale ty jestes cwany na nintendo ten dust tak nie przeskadza , w kokpicie zaslania 90% widoku i wogole nie wiadomo w ktorym momencie zakrecic...
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2001-12-03, 10:09 Kyalami - Division1 - opinie
Dziwna sprawa Nogal... bo u mnie na replayu nie wyglada na to, zeby Ozone w ciebie wjechal.
Po awaryjnym omijaniu Ice'a po trawie wracam spokojnie na tor i jade wolno tuz przy krawezniku zeby ci, ktorzy sa szybsi - mogli mnie bezpiecznie wyprzedzic. Za mna jest Ozone, i zgodnie z moimi przewidywaniami wyprzedza mnie po wewnetrznej. W tym momencie ty wjezdzasz w niego od tylu. Wiec nie mow ze to Ozone w ciebie wjechal, bo replay pokazuje jak na dloni cos zupelnie innego.
Po prostu liczyles na farta ze uda ci sie wcisnac na trzeciego, i sie przeliczyles.
Tutaj jest screen w momencie kontaktu:
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-12-03, 11:04 Kyalami - Division1 - opinie
Nie miales jakiejs innej kamery pod reka kavoo? Na zdjeciu bardziej z gory byloby widac dokladniej jak moje tylne prawe kolo ociera sie o przednie lewe Nogala. Powstaje moment sil ktory obraca mnie bokiem do Nogala no a potem to juz Nogal popycha mnie w przod - pech chce ze pod Twoje kola. Tak wiec nie bardzo jest tak ze Nogal we mnie wjezdza. To ja zjezdzam do srodka. Zgodnie z regulaminem powinienem zostawic Nogalowi miejsce na bezpieczny przejazd. Czy zostawilem ?- pytanie do sedziow. Obejrzalem sobie wszystko z kamery Nogala. Zza kierownicy bylo widac mnie bardzo krotko i bardzo maly fragment dziobu mojego Lotusa - za malo na domyslenie sie co sie moze stac. Co do mnie, to przyznaje, nie mialem pojecia ze ktos jest po zewnetrznej. Martwe pola sa potwornie wielkie. Halas innych aut zlewal sie z moim i tylko zakladalem ze tam ktos moze byc ale pewien nie bylem. Zjechalem do srodka, taki przynajmniej byl moj zamiar. Jednak na replayu widac ze nie byl to manewr wystarczajaco precyzyjny bo zjechalem nieco bardziej na prawa strone. Zabraklo kilku centymetrow i by sie udalo.
Gul Dudo
Dołączył: 26 Wrz 2001
Posty: 584
Miasto: Wrocław
2001-12-03, 11:05 Kyalami - Division1 - opinie
No Aro to znowu ty byłeś. Miałeś pecha bo kilkanaście lapów wcześniej dwa razy na ostatnim ciasnym się kręciłem Jak dla mnie to porażka, jak novicjusz. Eh a pod koniec to w ogóle łapy nie czułem na joyu, no i ten fart. Prawie cała czołówka się wykrzaczyła
Ogólnie słaaabboo, tera to przer rok na ten tor nie wejde fffuuuu
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2001-12-03, 11:27 Kyalami - Division1 - opinie
Ozone... zgodnie z regulaminem "kierowca jadący z przodu dyktuje tor jazdy."
Oznacza to, ze ten z tylu musi byc wyczulony na wszelkie manewry prowadzacego, poniewaz z razie kontaktu to wlasnie on, a nie prowadzacy, bedzie winien kolizji.
IMHO takie wyczulenie polega na tym, ze jesli sie widzi ze poprzedzajacy kierowca nie zostawia wystarczajacej ilosci miejsca - zwalnia sie i odpuszcza atak.
Dokladnie tak samo bylo w zeszlym roku (Ice-Gulnar). Gulnar nie zostawil miejsca Ice'owi i Ice powinien byl odpuscic. Nie odpuscil i wyszedl z tego crash. Sytuacja analogiczna.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-03, 11:50 Kyalami - Division1 - opinie
Roddy prosze cie nie lamerz i ty ok ? w Nascar 4 tak samo dym zaslania 90% widoku, na Kyalami specjalnie nieraz jade po blotku zeby pozaslaniac komus widok tak ma byc !
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2001-12-03, 12:25 Kyalami - Division1 - opinie
I moze powiesz ze w Nascar 4 tez specjalnie blokujesz kola zeby komus dymem zaslonic widok, tak?
Richie dobrze wiesz co moglbym ci odpowiedziec na temat sumulacji u Ciebie i Ice'a wiec prosze nie nazywaj wylaczanie dustu cheaterstwem czy lamerstwem. Poza tym jestem pewien ze wiekszosc miala wylaczony dust, bo to jest jedyny tor na ktorym jest on tak dokuczliwy i na pewno nikt nie czul z tego powodu wstydu. A co na to powie Madey, nasz bezkompromisowy zwolennik widoku z kokpitu?
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-12-03, 12:26 Kyalami - Division1 - opinie
kavoo, do tego miejsca jestesmy zgodni. Podyktowalem tor jazdy bo mialem prawo. Jednoczesnie poniewaz Nogal zrownal sie swoimi przednimi kolami z moimi tylnymi bylem obowiazany zostawic mu "dosc" miejsca. Pytanie brzmi czy zostawilem. I tylko w tym aspekcie widzialbym swoja ewentualna wine...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-03, 12:55 Kyalami - Division1 - opinie
1.Aro nie nazwalem niczego lamerstwem !
2.tak w Nascar 4 takze na Sears Point mozna kurzyc duzo bardziej niz w GPL
3.twoj argument co do mojej symulacji bylby ponizej pasa bo nie raz i nie dwa tlumaczylem dlaczego jezdze tak a nie inaczej i nie uwazam zebym musial to robic jeszcze raz i przed toba
4.gpl jest do hotlapowania - brak mozliwosci wlaczenia wlasnie kokpitu,dymu,kurzu na serku, warpy lagi disco marnujace ludziom tygodnie treningu i wypaczajace wyniki wyscigow - spojrzcie na wyniki kavoo - GPL ma u mnie juz dq na online, nie zamierzam tak jak i kavoo przygotowywac sie wiecej do wyscigow
5.jak madey wylaczyl kurz to nie jest juz dla mnie zadnym hardcorowcem, mam dziwne przeczucie ze niczego nie wylaczyl... 3
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Richie dnia 2001-12-03 11:56 ]
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2001-12-03, 13:04 Kyalami - Division1 - opinie
Ja mam zawsze wlaczone wszystko
Jasne ze dust potrafi niezle utrudnic jazde na Kyalami, zwlaszcza jak sie trzeci zakret bierze tuz za kims, kto ciagnie po blotku.
Podczas qualu na trzecim zakrecie (jadac flying lap) musialem zdrowo wyheblowac, bo kogos wyrzucilo z zakretu i przyspinowal. Tak zakurzyl, ze kompletnie nic nie widzialem, nie mialem nawet pojecia w ktorym miejscu sie znajduje. I co z tego? Normalna sytuacja podczas wyscigu
A np. na takim Mexico rownie trudno sie bierze zakrety z oponkami, bo w razie malego bledu potrafia niezle napaskudzic. Moze wiec za 3 tygodnie wylaczymy sobie w opcjach oponki na Mex??
Rownie dobrze mozemy wylaczyc kolizje z innymi wozami i scigac sie w ghost mode...
Tylko jak to zrobic
_________________
"Beeing hit by meteorite is an accident - everything else is a drivers' fault" - G. Kuyumji
-------------------------------------
Never argue with idiot - he'll bring you to his level and beats you with experience.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: kavoo dnia 2001-12-03 12:05 ]
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-03, 13:08 Kyalami - Division1 - opinie
i to sie nazywa hardcorowiec
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2001-12-03, 13:26 Kyalami - Division1 - opinie
kavoo - mowilem , zebys obejzal sobie replaya z mojej perspektywy ( i konieczbnie z tego replaya , ktory podeslalem ) - obejzyj sobie to klatka po klatce- wyraznie widac - ja jade czaly czas prosto i ozone zjezdza caly czas na mnie - w lewo - wyraznie widac , ze poprostu nie ma miejsca - byla to sytuacja bez wyjscia - jedynym wyjsciem byl zjazd na trawe , a wtedy napewno bym kogos wywalil i wtedy by byla to ewidentnie moja wina , a w tej sytuacji Ozone zostawil mi zbyt malo miejsca ( a praktycznie wogole mi nie zostawil ). Jezeli to wszystko nie dzialoby sie tak szybko to napewno wyszlo by inaczej , ale wszystko trwalo dziesiate sekundy i dlatego widac to dokladnie klatka po klatce
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2001-12-03, 13:30 Kyalami - Division1 - opinie
Cytat:
On 2001-12-03 11:55, Richie napisał:
1.Aro nie nazwalem niczego lamerstwem !
2.tak w Nascar 4 takze na Sears Point mozna kurzyc duzo bardziej niz w GPL
3.twoj argument co do mojej symulacji bylby ponizej pasa bo nie raz i nie dwa tlumaczylem dlaczego jezdze tak a nie inaczej i nie uwazam zebym musial to robic jeszcze raz i przed toba
4.gpl jest do hotlapowania - brak mozliwosci wlaczenia wlasnie kokpitu,dymu,kurzu na serku, warpy lagi disco marnujace ludziom tygodnie treningu i wypaczajace wyniki wyscigow - spojrzcie na wyniki kavoo - GPL ma u mnie juz dq na online, nie zamierzam tak jak i kavoo przygotowywac sie wiecej do wyscigow
5.jak madey wylaczyl kurz to nie jest juz dla mnie zadnym hardcorowcem, mam dziwne przeczucie ze niczego nie wylaczyl...
Cytat:
On 2001-12-03 10:50, Richie napisał:
Roddy prosze cie nie lamerz i ty ok ?
ad.1 Czyli w domysle i ja lamerze, czy moze zle zrozumialem?
ad.2 Co prawda nie jezdzilem jeszcze na Sears Point ale wierze ze masz racje.
ad.3 Richie faktycznie argument ten bylby ponizej pasa i majac na uwadze twoja sytuacje nie posluzylem sie nim ani nie mialem najmniejszego zamiaru, przeciez jest tam odpowiednia buzka wiec dziwie sie ze tak powaznie to odebrales Ale nie zmienia to faktu ze z nintendo dust nie przeszkadza w przeciwienstwie do kokpitu.
ad.4 Oj wiem cos o tym, ja juz dawno olalem punkty w lidze online i teraz w razie disco mam nerwy spokojne. W GPL jezdze tylko przed samym wyscigiem zeby sie troche przygotowac i dla samej przyjemnosci bo faktycznie szkoda czasu na codzienne trenowanie zeby potem sie wkurzac po kolejnym disco lub crashu na skutek warpa.
ad.5 Hehe mam nadzieje ze Madey mimo presji powie prawde.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aro dnia 2001-12-03 12:41 ]
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-12-03, 15:15 Kyalami - Division1 - opinie
Cytat:
On 2001-12-03 11:55, Richie napisał:
4.gpl jest do hotlapowania - brak mozliwosci wlaczenia wlasnie kokpitu,dymu,kurzu na serku, warpy lagi disco marnujace ludziom tygodnie treningu i wypaczajace wyniki wyscigow - spojrzcie na wyniki kavoo - GPL ma u mnie juz dq na online, nie zamierzam tak jak i kavoo przygotowywac sie wiecej do wyscigow
A ten zapis w player.ini nie sluzy przypadkiem do wlaczenia kokpitu wszystkim czy chca czy nie chca ??