Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Hacks
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Hacks

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-09-16, 10:23      Hacks Odpowiedz z cytatem
a ja mysle ze o mozliwosc F bo ciekawego rozkladu nie widac
 
Reklamy
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2002-09-16, 10:43      Hacks Odpowiedz z cytatem
Oops, jakos nie znalazlem tego wczesniej tutaj.

Rozklad sil jest raczej nieciekawy... wstepna faza hamowania, prosty tor jazdy, kierownica moze ciut w prawo i od razu taki docisk na LP kolo. Chyba dlatego wylatuje
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-09-16, 11:05      Hacks Odpowiedz z cytatem
Algrab napisał:
okropecznie mnie sciaga w prawo przy hamowaniu, wlasciwie spinuje niemilosiernie


Hamulce sa ustawione tak ze na koncu hamowania trzeba wcisnac delikatnie gaz nie puszczajac hamulca, gdy uslyszysz ze tyl powiedzial przodowi "teraz ja chce byc pierwszy" i wtedy auto ladnie dokreca w zakret hamujac jednoczesnie. A jak nie to jaki problem przeniesc balans hamulcow bardziej na przod?

Pojezdzilem na szuterku troche 4WD i wszystko fajnie, dyfry pracuja ok, ale zle dobrali przyczepnosc opon szutrowych na asfalcie - jedzie sie jak po lodzie... ich przyczepnosc jest duzo mniejsza niz na szutrze a to juz chyba spore przegiecie...

BTW cos czuje ze Mlod za niedlugo tutaj posprzata swoimi czasami
 
Ozzy





Post2002-09-16, 11:22      Hacks Odpowiedz z cytatem
Aro, a jakich opon uzywaz? Hybrids? Podobno duzo lepsze sa knobbles (nie pamietam dokladnej nazwy). Pisze podobno bo sam nie jezdze na trasie rallycrossowej.
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-09-16, 12:39      Hacks Odpowiedz z cytatem
Hybridsy faktycznie lepiej trzymaja na asfalcie kosztem szutru, a knobblesy odwrotnie, ale chodzi mi o to ze jakie by te opony nie byly (nawet z bieznikiem prosto z traktora ) to powinny lepiej trzymac na asfalcie niz na luznej nawierzchni.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-09-16, 20:26      Hacks Odpowiedz z cytatem
dobra a teraz powiedzcie mi co mam sciagnac zeby miec jak najaktualniejsza wersje ?
bo mam wersje w ktorej pierwszy raz zadzialal split axis i teraz nie wiem co dalej mam sciagac i wgrywac
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-09-16, 20:49      Hacks Odpowiedz z cytatem
to pytanie Iceman zadaje juz ktos dzis TRZECI raz i to na tym forum LFS!
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-09-16, 21:00      Hacks Odpowiedz z cytatem
kurcze nie chce mi sie czytać kilkudziesięciu postów
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-09-16, 22:51      Hacks Odpowiedz z cytatem
Aro setup spox Mi udalo sie wykrecic 1.15
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2002-09-17, 02:14      Hacks Odpowiedz z cytatem
Przydalby sie lezak jednak, zeby usiasc tak jak w aucie.
Oczywiscie to na pewno juz bylo, pisal o tym "xxxxx" "x" czasu temu
Niestety trza by usiasc naprawde nisko, nizej niz zwykly "fotel komputerowy" a panel z pedalami podniesc o 45 stopni od podlogi.
Whatever... "zlej baletnicy" hehe

Pewnie wiekszosc na stojaco i tak by wymiatala ;]
 
sebz





Post2002-09-17, 11:54      Hacks Odpowiedz z cytatem
Chciałbym sie zapytać skąd można się dowiedzieć o aktualnych polskich rekordach w LFS... ? Wyszło tyle tych dodatków ,ze sam nawet nie wiem jakie czasy się liczą, czego nie wolno robić, jakich dodatków uzywać, jakimi samochodami jeździć itp. ,żeby ewentualny dobry czas mógł się "liczyć"...
Nie wiem juz nawet czym jeździć.
Czytam tylko posty i nie wiem co już jest ostatecznym rekordem czego i na czym...
Czy liczą się tylko rekordy standardowymi samochodami?


Aha... to tak BTW... strasznie mnie ostatnio GPL wciągneło, jak siadłem to jeździłem 6 godzin... aż mnie oczy rozbolały... (przepraszam ,że tak nie w temacie ale niedawno trochę pisałem ,że coś już przy GPL nie siedzę... TO jest naprawdę super... i moje RM troche przechodzi w cień... ale przypuszczam ,że to chwilowe- do czasu: 20 września, TV PULS 22:xx real.autoklub.pl relacja z Barum...)

Pozdrowienia!
 
Ozzy





Post2002-09-17, 13:03      Hacks Odpowiedz z cytatem
Moj czas. Jeszcze daleko do rekordu Aro, ale bede dalej probowal

Na wlasnym setupie, bo setup Aro jak na moj gust to ma za duzo skrzydelek z tylu i nie chce na prostej szybko jechac (przynajmniej ten ktory zamiesciles na forum).
 
asu





Post2002-09-17, 14:12      Hacks Odpowiedz z cytatem
Ciekaw jestem waszych czasów na torze krosowym w normalną stronę 350 konnym GTI 4WD ważącym 650 KG?

Na zachęte podam swój: 1.01.43 8)
 
Ozzy





Post2002-09-20, 12:06      Hacks Odpowiedz z cytatem
Nowa wersja GTI Tuner'a w ktorej dodatkowo mamy jeszcze opcje wyboru slicks i ustawien downforce. Oczywiscie tylko dla samochodu GTI, choc autor zapowiada nastepna wersje z podobnymi opcjami dla innych samochodow.
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Hacks Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: