Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-09-16, 10:23 Hacks
a ja mysle ze o mozliwosc F bo ciekawego rozkladu nie widac
Reklamy
Algrab
E3X
Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin
2002-09-16, 10:43 Hacks
Oops, jakos nie znalazlem tego wczesniej tutaj.
Rozklad sil jest raczej nieciekawy... wstepna faza hamowania, prosty tor jazdy, kierownica moze ciut w prawo i od razu taki docisk na LP kolo. Chyba dlatego wylatuje
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2002-09-16, 11:05 Hacks
Algrab napisał:
okropecznie mnie sciaga w prawo przy hamowaniu, wlasciwie spinuje niemilosiernie
Hamulce sa ustawione tak ze na koncu hamowania trzeba wcisnac delikatnie gaz nie puszczajac hamulca, gdy uslyszysz ze tyl powiedzial przodowi "teraz ja chce byc pierwszy" i wtedy auto ladnie dokreca w zakret hamujac jednoczesnie. A jak nie to jaki problem przeniesc balans hamulcow bardziej na przod?
Pojezdzilem na szuterku troche 4WD i wszystko fajnie, dyfry pracuja ok, ale zle dobrali przyczepnosc opon szutrowych na asfalcie - jedzie sie jak po lodzie... ich przyczepnosc jest duzo mniejsza niz na szutrze a to juz chyba spore przegiecie...
BTW cos czuje ze Mlod za niedlugo tutaj posprzata swoimi czasami
Ozzy
2002-09-16, 11:22 Hacks
Aro, a jakich opon uzywaz? Hybrids? Podobno duzo lepsze sa knobbles (nie pamietam dokladnej nazwy). Pisze podobno bo sam nie jezdze na trasie rallycrossowej.
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2002-09-16, 12:39 Hacks
Hybridsy faktycznie lepiej trzymaja na asfalcie kosztem szutru, a knobblesy odwrotnie, ale chodzi mi o to ze jakie by te opony nie byly (nawet z bieznikiem prosto z traktora ) to powinny lepiej trzymac na asfalcie niz na luznej nawierzchni.
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-09-16, 20:26 Hacks
dobra a teraz powiedzcie mi co mam sciagnac zeby miec jak najaktualniejsza wersje ?
bo mam wersje w ktorej pierwszy raz zadzialal split axis i teraz nie wiem co dalej mam sciagac i wgrywac
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-09-16, 20:49 Hacks
to pytanie Iceman zadaje juz ktos dzis TRZECI raz i to na tym forum LFS!
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-09-16, 21:00 Hacks
kurcze nie chce mi sie czytać kilkudziesięciu postów
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-09-16, 22:51 Hacks
Aro setup spox Mi udalo sie wykrecic 1.15
Algrab
E3X
Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin
2002-09-17, 02:14 Hacks
Przydalby sie lezak jednak, zeby usiasc tak jak w aucie.
Oczywiscie to na pewno juz bylo, pisal o tym "xxxxx" "x" czasu temu
Niestety trza by usiasc naprawde nisko, nizej niz zwykly "fotel komputerowy" a panel z pedalami podniesc o 45 stopni od podlogi.
Whatever... "zlej baletnicy" hehe
Pewnie wiekszosc na stojaco i tak by wymiatala ;]
sebz
2002-09-17, 11:54 Hacks
Chciałbym sie zapytać skąd można się dowiedzieć o aktualnych polskich rekordach w LFS... ? Wyszło tyle tych dodatków ,ze sam nawet nie wiem jakie czasy się liczą, czego nie wolno robić, jakich dodatków uzywać, jakimi samochodami jeździć itp. ,żeby ewentualny dobry czas mógł się "liczyć"...
Nie wiem juz nawet czym jeździć.
Czytam tylko posty i nie wiem co już jest ostatecznym rekordem czego i na czym...
Czy liczą się tylko rekordy standardowymi samochodami?
Aha... to tak BTW... strasznie mnie ostatnio GPL wciągneło, jak siadłem to jeździłem 6 godzin... aż mnie oczy rozbolały... (przepraszam ,że tak nie w temacie ale niedawno trochę pisałem ,że coś już przy GPL nie siedzę... TO jest naprawdę super... i moje RM troche przechodzi w cień... ale przypuszczam ,że to chwilowe- do czasu: 20 września, TV PULS 22:xx real.autoklub.pl relacja z Barum...)
Pozdrowienia!
Ozzy
2002-09-17, 13:03 Hacks
Moj czas. Jeszcze daleko do rekordu Aro, ale bede dalej probowal
Na wlasnym setupie, bo setup Aro jak na moj gust to ma za duzo skrzydelek z tylu i nie chce na prostej szybko jechac (przynajmniej ten ktory zamiesciles na forum).
asu
2002-09-17, 14:12 Hacks
Ciekaw jestem waszych czasów na torze krosowym w normalną stronę 350 konnym GTI 4WD ważącym 650 KG?
Na zachęte podam swój: 1.01.43 8)
Ozzy
2002-09-20, 12:06 Hacks
Nowa wersja GTI Tuner'a w ktorej dodatkowo mamy jeszcze opcje wyboru slicks i ustawien downforce. Oczywiscie tylko dla samochodu GTI, choc autor zapowiada nastepna wersje z podobnymi opcjami dla innych samochodow.