narazie tylko filmiki i belkot jaki to gt5 jest zaj...e a znowu przesuneli premiere... plakac sie che co oni wyprawiaja, nastepny duke forever :/ wyszla forza3 na xpudlo i chlopaki zwineli manele bo pewnie wypadlo by blado w porownaniach, teraz ponownie cos poprawiaja oby uwinali sie przed 2011...
co by nie bylo czekam na gt5 od dawna - specjalnie kupie znowu konsole dla tej gry
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2010-01-21, 19:00 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Richie napisał:
Gt5 to demo Nissanem to skomos, w nic trudniejszego poza gpl nie jezdzilem..
a tu macie dowod czy moze byc sim na konsoli
(ciach)
Przepraszam, dowód czego? Realistycznej grafiki? Daj spokój, wszyscy dobrze wiemy, że grafika to nie wszystko.
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2010-01-21, 23:04 GT5 Prologue na PS3 :DDD
w iRacing też są takie promo filmiki, więc nic zaskakującego dla Nas że gra wygląda jak real
i na filmie nie jest Nissan, a Lexus IS-F
bardzo chętnie bym się tym przejechał, jak wyjdzie to Richie zaprasza Nas na weekend do domu na testy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2010-01-22, 01:26 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Tytus napisał:
narazie tylko filmiki i belkot jaki to gt5 jest zaj...e a znowu przesuneli premiere... plakac sie che co oni wyprawiaja, nastepny duke forever :/ wyszla forza3 na xpudlo i chlopaki zwineli manele bo pewnie wypadlo by blado w porownaniach, teraz ponownie cos poprawiaja oby uwinali sie przed 2011...
co by nie bylo czekam na gt5 od dawna - specjalnie kupie znowu konsole dla tej gry
co ty gadasz chlopie widze nie masz pojecia co to jest gt5 i po co tak robia
pomysl chwile a zrozumiesz - 3 miliony kopii GT5 Prologue po cenie 1/3 gry, juz sie domyslasz?
a teraz dalej:
darmowy time trail tylko z Nissanami 370Z, zgadnij ile baniek za to zaplacil Nissan? duzo
nastepne bedzie mini demo z Mercedese, zgadnij ile na tym zarobia?
ta gra to zyla zlota, sprzedadza jej 20 milionow kopii, ale wczesniej sprzedaja 20 milionow roznych kopii, taka produkcja musi byc tak rozegrana, ale nie porownuj z Dukiem ktorego nikt nigdy nie widzial poza filmikami, bo Gt5 Prologue i demo tylko sa juz najlepszymi simami na konsole i grami samochodowymi jakie kiedykolwiek powstaly, w dodatku jak odpalam w hd na tv to jest pierwsza gra w zyciu gdzie grafa wyglada jak real, ogladalem filmik z Nurburgring, wrazenia jak real, nie moge sie doczekac az sam pojade tam w fullu
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2010-01-22, 01:28 GT5 Prologue na PS3 :DDD
lefty, Iceman, prologue to kupa aut i torów, tras gorskich, setupow itd, time trail to tor + 2 auta, nie trzeba zadnego fulla zeby stwierdzic ze to sim wszechczasow, pod kazdym wzgledem, to co jest juz wystarczy i mozna grac rok bez znudzenia, a w fullu poto jest 560 autek, motocykle i 140 torow, zeby grac 5 lat potem
kamkor
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice
2010-01-22, 04:23 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Richie napisał:
Gt5 to demo Nissanem to skomos, w nic trudniejszego poza gpl nie jezdzilem..
Tzn. ze im trudniej tym bardziej realistycznie?
Testowalem przez 2 godziny demo gt5tt u kolegi na kierownicy dfgt (900 stopni). Grafika niesamowita. Jezdzi sie calkiem przyjemnie, ale jazda bokiem nie jest symulowana zbyt dobrze. Auto bardzo latwo odbija w druga strone. Spinuje niemal skryptowo, gdy kat wychylenia przekroczy pewna wartosc. Brakuje progresywnosci w zachowaniu opon "ulicznych".
Forcefeedback jest dobry. Jednak ma minusy: np. efekt oscylowania kierownicy przy wyzszych predkosciach. Z odbijaniem kierownicy tez sa problemy, nie zwalnia ona w odpowiednim momencie. Ciezko jest wyczuc odpowiednia kontre.
Pozatym poprawili fizyke przy nizszych predkosciach: robienie osemek, kolek itd. jest bardziej realistyczne niz w poprzednich odslonach gt.
Poza aspektem driftu, czyli podczas jazdy na czas jest juz niezle. Ciezko mi bylo oderwac sie od kierownicy. Fun z jazdy jest napewno..
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2010-01-22, 16:03 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Richie napisał:
co ty gadasz chlopie widze nie masz pojecia co to jest gt5 i po co tak robia
pomysl chwile a zrozumiesz - 3 miliony kopii GT5 Prologue po cenie 1/3 gry, juz sie domyslasz?
a teraz dalej:
darmowy time trail tylko z Nissanami 370Z, zgadnij ile baniek za to zaplacil Nissan? duzo
nastepne bedzie mini demo z Mercedese, zgadnij ile na tym zarobia?
ta gra to zyla zlota, sprzedadza jej 20 milionow kopii, ale wczesniej sprzedaja 20 milionow roznych kopii, taka produkcja musi byc tak rozegrana, ale nie porownuj z Dukiem ktorego nikt nigdy nie widzial poza filmikami, bo Gt5 Prologue i demo tylko sa juz najlepszymi simami na konsole i grami samochodowymi jakie kiedykolwiek powstaly, w dodatku jak odpalam w hd na tv to jest pierwsza gra w zyciu gdzie grafa wyglada jak real, ogladalem filmik z Nurburgring, wrazenia jak real, nie moge sie doczekac az sam pojade tam w fullu
to nie zmienia faktu ze ostatnio w wywiadzie w tym japoncem czytalem ze maja zaledwie 90% ukonczonej gry... po 5 latach produkcji!!! i caly czas podobno jakies ulepszeia dodaja... kasa tez gra duza role a gra jest nie ukonczona i nadal dodaja nowe ficzersy
Nie gralem w TT z gt5 ale wszystkie poprzednie edycje GT katowalem ostro a podobno dalej w tym super "symulatorze" nie da sie kol zablokowac i nie ma sladow po hamowaniach! Co jak co ale po 4 edycjach GT i 5 latach czekania na "piatke" mozna chyba tego wymagac nie?
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-01-22, 16:13 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Richie napisał:
nie trzeba zadnego fulla zeby stwierdzic ze to sim wszechczasow,
No dobra, kim jestes i co zrobiłes Richiemu?
Jeśli stała mu się krzywda to znajdziemy cie z obcęgami i palnikami itd.
kamkor
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice
2010-01-22, 16:31 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Tytus napisał:
Nie gralem w TT z gt5 ale wszystkie poprzednie edycje GT katowalem ostro a podobno dalej w tym super "symulatorze" nie da sie kol zablokowac
Zapomnialem o tym napisac. W demo hamowanie do np. T1 po dlugiej prostej polega na maksymalnym nacisnieciu hamulca. Towarzyszy nam przy tym duzy pisk opon i brak efektu blokowania kol. Absu raczej nie ma, bo go nie czuc i nie slychac (non stop slychac pisk opon).
Nie zdazylo mi sie tez ani razu zablokowac tylnich kol przy gwaltownych redukcjach. Chyba, ze gra zawsze sama robi heel and toe.
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2010-01-22, 16:31 GT5 Prologue na PS3 :DDD
tak jest, gdzie jest Rychu, gadaj?
Ps. rozmawiałem dziś z Madeyem, ani razu nie padło słowo symulator
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2010-01-22, 18:10 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Richie napisał:
lefty, Iceman, prologue to kupa aut i torów, tras gorskich, setupow itd, time trail to tor + 2 auta, nie trzeba zadnego fulla zeby stwierdzic ze to sim wszechczasow, pod kazdym wzgledem, to co jest juz wystarczy i mozna grac rok bez znudzenia, a w fullu poto jest 560 autek, motocykle i 140 torow, zeby grac 5 lat potem
Wybacz Richie ale dla mnie osobiście to tłumaczenie takie samo jak "dla mnie GPL to sim wszechczasów bo ma mnóstwo torów, dodatków, modów, itd., mogę grać (przepraszam, jeździć) na okrągło przez cały rok". Ciekawe czy o Dirt 2 też powiesz to samo co o GT5 i że np. jest lepsze od RBR, w końcu można je odpalić na 65" full hd 1920x1000cośtam i bez kabla usiąć z padem na kanapie i grać przez cały rok
P.S.
Oddajcie nam prawdziwego Richiego!
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2010-01-22, 19:47 GT5 Prologue na PS3 :DDD
Jutro może zobaczę co to jest za symulator, mam wpaść do Madeya.
A i mówi, że czyta dalej forum. Jesteś tu szmaciarzu czy tylko tak gadasz bo Ci głupio dziwko jedna?
oduck_reloaded
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa
2010-01-22, 21:03 GT5 Prologue na PS3 :DDD
jakos mnie ominal ten temat, ale pozwole sie wtracic swoje trzy grosze
pomijajac kwestie czy trudnosc gry oznacza ze to sim (PGR tez latwe nie jest..), czy GT5 jest w HD (jest wprawdzie w 1080p, ale nie 1920 tylko 1280; zreszta to i tak wyjatek wsrod gier na konsole - 99% jest w 720p albo nawet 640p), czy jazda na padzie potrafi oddac fizyke gry w pelni (niedawno jeszcze Iceman byl posmiewiskiem poliszynela za jezdzenie na joyu i z nintendo )
najbardziej jednak w argumentach Janke..tfu!, Richiego poruszyly mnie kwestie, jakoby ilosc sprzedanych kopii, mnogosc wyboru aut, tras itp "ficzersy" oraz wsparcie najwiekszych producentow samochodowych mialaby JAKKOLWIEK przekladac sie na COKOLWIEK, co jest istotne w symulacji i jej wiernosci rzeczywistosci
ponizej dwa cytaty z wikipediowych wpisow o dwoch grach:
Cytat:
The success of the xxxx games resulted in Guinness World Records awarding the series 6 world records in the Guinness World Records: Gamer's Edition 2008. These records include, "Fastest Physics Engine in a Racing Game", Most Camera Views in a Racing Game", and "Most Complex Audio in a Racing Game". xxxx can have 96 active sound effects per car at any given time, and with 16,121 different audio samples featured in game, there are 1,005,772,154,467,879,035,136 different combinations of sounds that can occur.
i drugi:
Cytat:
While acclaimed by the press in 1998 as the most realistic racing simulator ever, yyyy did not sell very well(...)Also, the cars were difficult to drive, while the game's hardware requirements meant that it did not run well on many computers at the time of its release.
yyyy's lack of inbuilt support for 3D accelerator cards other than those produced by 3dfx and Rendition contributed to a decrease in sales when those cards became obsolete, since at the time there was no Direct3D support.
As of 2004 total sales were around 200,000 units. Many of these sales came quite late in the game's life, when increase in CPU power made the game run more smoothly, and after (nazwa dewelopera) had released patches to allow yyyy to work with modern graphics accelerators. The addition of Force Feedback support also helped. The release of the game on budget ranges, the inclusion of a demo CD with the Nürburgring in the track's official 1999 season magazine as well as its giveaway in Germany in a 2001 issue of the magazine PC Action, also encouraged newcomers to yyyy.
wymazalem tytuly obydwu produkcji i wstawilem w miejsce jednej xxxx, a drugiej yyyy (to dla mniej spostrzegawczych ). I teraz zagadka retoryczna - ktory z nich to seria Colin Mc Rae, a ktory GPL (pomijalne jest, ze to rozne dyscypliny wyscigowe, to tylko przyklad)? tyle w kwestii symulacji, popularnosci, zywotnosci (jakosci!) community, bogactwa w ficzersy itp.
pamietam, ze kiedys ogladalem program Tenbit i tam byl taki dziennikarz, ktory zadal pytanie, o co chodzi "w tym naszym jezdzeniu" - czy sie zbiera jakas kaske, kupuje furki, tuninguje itp? i pamietam tez, jak sie smialismy wielokrotnie z tego a tu teraz takie kwiatki, panie;) bo to sa przeciez glowne atuty tytulow pokroju GT czy Forza [zeby bylo jasne - ja uwazam, ze to calkiem fajne gry!] - duzo furek, duzo dlubania, karierka, DLC, widoczki. sprawia to przyjemnosc, owszem, ale nie popadajmy w przesadyzm
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2010-01-22, 21:26 GT5 Prologue na PS3 :DDD
ODuck, bo to jest tak, że Richie nie ma już czasu na granie na pececie a że kupił sobie wielki tv i podpiął konsolę to stwierdził, że wygląda to super wyczes zajawkowo i nie musi siedzieć z nosem przed monitorem i za każdym razem przykręcać kółka do stołu/biurka to dla niego tylko to się teraz liczy. I wszystko ok bo nikt nie zaprzeczy, że granie na 65" w pięknie wyglądającą grę może być nudne skoro aut w grze jest tyle, że codziennie można jeździć innym ale do cholery, nigdy nie zgodzę się z tym, że granie na gamepadzie malutkim analogiem można określić jeżdżeniem w sim, ba! I to "sim wszechczasów".
Napisałem wcześniej o RBR i Dirt2. Richie liznął już rajdów w realu więc bardzo ciekaw jestem czy dla niego ten Dirt2 to też będzie sim wszechczasów
A z tą ilością kopii o ilością wpompowanych pieniędzy w GT5 to widać jak ten cały marketing wpływa na Richiego ale to mnie już nie dziwi