Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GT Legends
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

GT Legends

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39  Następny
Autor Wiadomość
kit


Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków

Post2007-03-28, 20:11      GT Legends Odpowiedz z cytatem
A propos jak juz sobie nabyłem i GTL (przepłaciłem - dałem 24.90 ale co tam ) i kierownice to moze ktoś mi podpowie jakies fajne ustawienia DFP do GTL bo troszke po ustawiałem ale jakoś nie dokonca tak jak bym chciał (a niestety czasu mam ostatnio na tyle zeby eksperymentowac z ustawieniami tylko tyle zeby smignac z 10 kółek max gdzies co dwa - trzy dni niestety )

Albo ten czas szybciej leci albo nie wiem bo 24 godziny na dobe to zdecydowanie za mało
 
Reklamy
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-03-28, 21:15      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Kurde, zwisa mi w menu. Praktycznie co chwila, rzadko uda sie wyścig odpalić - ale jak już się uda to nic sie nie dzieje, wiec ewidentnie problemn w menu gdzies jest.
Poskrecałem procka i grafe do default, przeinstalowałem GTLa w inne miejsce i nic - ciągle to samo. Spotkał się ktoś z tym? Wie jak zaradzić?

Zawsze tak jest że oryginały same problemy mi sprawiają
 
+JacKill+


Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)

Post2007-03-28, 21:49      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Pewnie sterownki, jak to gry na tym endzajnie. Sprobuj tez w oknie odpalic, jesli zmiana/przeinstalowanie sterow nie pomoze. Moze byc tez (ja tak mialem) zbyt nisie napiecie na procku, zly rozmiar AGP APERTURE, czasem tez pomaga zmiana agp z 4x na 8x (jesli masz agp), albo Fast Writes (na off).
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2007-03-28, 21:53      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Sewer > Liga GTL musi powrocic !! Zwlaszcza ze leci juz do mnie swiezutki ActLabs shifter Niestety bede sie mogl nim w pelni nacieszyc dopiero po przyjezdzie ze Szwecji czyli za ok 2 miechy. Ale wtedy na lige GTL'ową się pisze w ciemno Chocbym mial gume na tylach zbierac
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-03-28, 22:02      GT Legends Odpowiedz z cytatem
+JacKill+ napisał:
...albo Fast Writes (na off).


Miałem off, dałem na on i póki co zwisów brak. Nienawidzę ISI, nienawidzę ATI Idę trenować
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2007-03-29, 12:11      GT Legends Odpowiedz z cytatem
kit napisał:
moze ktoś mi podpowie jakies fajne ustawienia DFP do GTL

Moje sa takowe

Czesc z pliku .PLR w \GTL\UserData\[USER]

Kod:
FFB Device Type="1" // Type of FFB controller: 0=none 1=wheel, 2=stick/custom, 3=rumble pad.
FFB Effects Level="4" // Number of FFB effects to use: 0=No Effects, 1=Low, 2=Medium, 3=High, 4=Full, 5=Custom.
FFB Gain="0.85000" // Strength of Force Feedback effects.  Range 0.0 to 1.0.
FFB Throttle FX on steer axis="1" // 0 = Throttle effects on throttle axis, 1 = throttle effects on steering axis.
FFB Brake FX on steer axis="1" // 0 = Brake effects on brake axis, 1 = brake effects on steering axis.
FFB steer vibe freq mult="0.21000" // Controls frequency of steering vibration. Recommended: 0.5 to 1.0, 0.0 disables steering vibration.
FFB steer vibe zero magnitude="0.03500" // Magnitude of steering vibration at 0mph (reference point).
FFB steer vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB steer vibe zero magnitude).
FFB steer vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB steer force average weight="0.70000" // How much weight is given to new steering force calculations each frame (0.01 - 1.0). Lower values will smooth out the steering force, but will also add latency.
FFB steer force exponent="0.90000" // Steering force output "sensitivity".  Range 0.0 to infinity.  0.0 to 1.0 = higher sensitivity, greater than 1.0 = lower sensitivity.
FFB steer force input max="-11500.00000" // Recommended: 11500 (-11500 if controller pulls in the wrong direction).
FFB steer force output max="1.90000" // Maximum force output of steering force, recommendation 0.8 to 2.0
FFB steer force grip weight="0.70000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.4 to 0.9.  How much weight is given to tire grip when calculating steering force.
FFB steer force grip factor="0.40000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.2 to 0.6.  How much of a factor the front wheel grip is on the steering weight.
FFB steer update thresh="0.01000" // Amount of change required to update steer force/vibe (0.0 - 1.0). Lower values = steering force updated more frequently = lower frame rate.
FFB steer friction coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering friction.  Range: -1.0 to 1.0
FFB steer friction saturation="0.80000" // Saturation value to use for steering friction.  Range: 0 - 1.0
FFB steer damper coefficient="0.10000" // Coefficient to use for steering damper.  Range: -1.0 to 1.0
FFB steer damper saturation="0.80000" // Saturation value to use for steering damper.  Range: 0 - 1.0
FFB throttle vibe freq mult="0.30000" // Scales actual engine frequency to force FFB vibration frequency.  Suggested range: 0.10 to 0.50
FFB throttle vibe zero magnitude="0.06000" // Magnitude of engine vibration at 0rpm (reference point).
FFB throttle vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB throttle vibe zero magnitude).
FFB throttle vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB throttle vibe update thresh="0.06500" // Amount of change required to update throttle vibe (0.0 - 1.0)
FFB brake vibe freq mult="0.60000" // Scales actual brake rotational frequency to force feedback vibration frequency.
FFB brake vibe zero magnitude="0.08000" // Magnitude of brake vibration at 0mph (reference point).
FFB brake vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB brake vibe zero magnitude).
FFB brake vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB brake vibe update thresh="0.05000" // Amount of change required to update brake vibe (0.0 to 1.0)
FFB rumble strip magnitude="0.30000" // How strong the rumble strip rumble is.  Range 0.0 to 1.0, 0.0 disables effect.
FFB rumble strip freq mult="1.00000" // Rumble stip frequency multiplier 1.0 = one rumble per wheel rev.
FFB rumble strip wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB rumble strip pull factor="-1.30000" // How strongly wheel pulls right/left when running over a rumble strip. Suggested range: -1.5 to 1.5.
FFB rumble strip update thresh="0.06000" // Amount of change required to update rumble strip effect (0.0 - 1.0)
FFB jolt magnitude="1.30000" // How strong jolts from other cars (or walls) are.  Suggested Range: -2.0 to 2.0.


Profiler: wiem, 'centering spring strength' powinien byc niby 0, ale mnie denerwuje klikanie w centrum kiery i musialem sie tego jakos pozbyc, chociaz czasem dalej jest
01.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  54.08 KB
 Odsłon:  3097 raz(y)

01.jpg



Ostatnio zmieniony przez tc dnia 2007-03-29, 12:14, w całości zmieniany 1 raz
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2007-03-29, 12:13      GT Legends Odpowiedz z cytatem
tc napisał:
...ale mnie denerwuje klikanie w centrum kiery i musialem sie tego jakos pozbyc, chociaz czasem dalej jest...


W DFP jakieś klikanie?
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2007-03-29, 12:21      GT Legends Odpowiedz z cytatem
tzn. chodzi mi o ten luzik taki podobno wszystkie kiery z FF musza miec ten maly luz miedzy zebatkami. Mnie to od poczatku irytowalo, no musialem sie przyzwyczaic. Czytalem gdzies na RSC, ze w G25 tego juz nie ma bo sa 2 silniczki FF, moze ktos potwierdzi?
kiera jest sprawna
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2007-03-29, 12:34      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Ja na MOMO we wszystkich grach na enginie ISI ustawiam efekty na medium. Na high/full mam za dużo denerwujących, niepotrzebnych wibracji. A suwaki wszystkie na 100%, centering wyłączone.
 
kit


Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków

Post2007-03-29, 13:51      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Dzieki za info, popróbuje wg waszych porad.

Na poczatku znalazłem gdzies na googlach ustawienia ale sie sporo roznia od ustawien tc - np kat obrotu 900 stopni (jak dla mnie za duzo - nie mogłem ustawic zeby było komfortowo i nawet w miniaku na pierwszych dostepnych torach musialem sie nakrecic ), a w sterach logi odpowiednio 90%, 80%, 15%, enable 0%.

Przetestuje wg waszych porad powinno byc lepiej
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2007-03-29, 17:05      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Centering zwykle sugeruja aby wlaczac ale ustawiac na 0% ale dlaczego tak? Nie wiem. Podobnie bylo z sila FF, w MOMO zalecaja 97-98%.

TC, ten luzik to nie wina silniczkow tylko wina luzow na lozyskach. U mnie w momo force oska jednej zebatki nie jest dokladnie wpasowana w jedno z lozysk. Ten luz jest minimalnie wyczuwalny jak dotykasz tej oski palcami ale jak juz skrecisz kolko i obracasz kierownica to luz jest wiekszy, jakby przelozenie mialo na to wplyw
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2007-03-29, 22:39      GT Legends Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Centering zwykle sugeruja aby wlaczac ale ustawiac na 0% ale dlaczego tak? Nie wiem.

to chyba tylko w simach Papyrusa A dlaczego, tez nie wiem
 
dragoo


Dołączył: 07 Lut 2004
Posty: 880
Miasto: Krotoszyn

Post2007-03-29, 23:33      GT Legends Odpowiedz z cytatem
...Bynajmniej nie tylko w simach Papy
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2007-03-30, 18:51      GT Legends Odpowiedz z cytatem
Nie tylko TC, juz w F1C tak sugerowano, tak samo jak ujemny FF w samej grze
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2007-03-30, 22:21      GT Legends Odpowiedz z cytatem
no ale dalej nie wiadomo dlaczego tak czeba bo narazie to bes sęsu i apsurt jednoczesnie
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » GT Legends Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: