Jaguar T3 od RH specjalnie na silver 2003 http://xferoc2.fileplanet.com/^763630584/sportplanet/emac/0146new/2003/f19902/jag_t3.zip
cale 600 kb
Reklamy
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2003-07-25, 11:38 F1C - modyfikacje
Kolejny update do sezonu 2003 od RH, do wersji 1.2, ok 7 MB a w nim:
- malowania dla GP Francji i Wilekiej Brytani w wersji "Non-Tabacco" i "Non-Alcohol" na bazie odbytych GP oraz malowania na GP USA, jest to jednak wróżenie z fusów
- "specjalne" wersje Jaguara dla Monako i Silverstone
- specjalna wersja Minardi dla Kanady
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-02-02, 23:32 F1C - modyfikacje
Chodza wam AI po ideal line, albo przynajmniejpo torze po instalce 2003 RH?? U mnie, po sciagnieciu update'u torow np. w Nurburgring AI jezdza poza torem w jednym miejscu
AI fix 4.1 sciagnalem , ale nie pomoglo
The Jackal
2004-02-06, 14:12 F1C - modyfikacje
Dość ciekawy DDR mod: Zastava, Trabant, Skoda, Łada (dziwne, że Wartburga nie ma ) link i screen
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2004-02-06, 14:53 F1C - modyfikacje
Heheheheheheeee zajebioza
Co prawda mialem kiedys trabanta, prawdziwego dwusówa, , ale i warczyburg powinien byc.
Trzeba sciagac. Ciekawe czy jest wajcha w trabancie przy kierownicy No i dzwiek, dzwiek najwazniejszy
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-04-26, 20:17 F1C - modyfikacje
Ktos cos wie o dacie ewentualnego 2004 RH?
mALy
2004-06-17, 09:57 F1C - modyfikacje
Ma ktos moze "Detailed damage Update" (była o nim mowa na początku tego teamtu) . Bardzo bym prosił o przesłanie mi go mailem (jesli to mozliwe) lub podanie linka .
A jesli chodzi o RH2004...
ktos pamieta kiedy ukazał sie RH2003?
Padek w trzymaniu sobie poradze, o to sie nie martw.
Gdybym to znalazł na necie to bym tu nie marudził, a że racesimulations, m4driving i kilka innych stron nagle nie działa lub nie działa poprawnie to pojawił sie problem jednak z góry dzieki za tak szybko odpowiedz
Witamy Forumowicza
Mam nadizieje, ze nie jest Ci to potrzebne do podziwiania wypadkow w F1C. Moze nie skupiaj sie tak za bardzo na tym "Detailed damage Update" bo jesli Ci to jest potrzebne tzn. ze robisz kraksy a jak robisz kraksy to jestes poza torem A wiemy, ze najlepsza zabawa jest wlasnie na torze
PS. Jak nie bedziesz czegos mogl znalezc w necie bo niektorych rzeczy juz ja sam nie moglem znalezc to daj, a znac wystawie ftp'ka. RH2003 widze, ze juz nie mozesz znalezc.
mALy
2004-06-17, 23:47 F1C - modyfikacje
Nie mysl drogi Rossi ze mam te gre tylko po to aby patrzec na "mega" karambole z udziałem 18 bolidów . Sam przyznaj ze czasem na pierwszy zakrecie (mówie o wyscigu) kogos zachaczysz (tak jak to zrobił w przepiekny sposób Moy podczas gp Europy) Przyznaj, ze gdy z tego uderzonego bolidu odpadnie wiecej czesci wyglad to - raz realistycznie, a dwa - bardzo efektownie. W kazdym razie wyglada to lepiej niz przdtem.
Troche mnie denerwuje to ze po zaliczeniu bandy (hehe musiałem sprawdzic ) odpadają tylko opony, a całe mocowanie razem z hamulcami pozostaje.
Wsponiałes o FTPku...jesli miał bys czas i checi wystarczy jak wypiszesz modyfikacje które posiadasz
Powiem tylko ze z dodatków mam:
- Opony by RH (polecam)
- EmapV5
- Kaski kierowców mclarena (99-03) - zdecydowanie lepsze textury i sam kształt (polecam)
- Niektóre tory w High texture (polecam ale tylko wtedy gdygrasz na mocnym sprzęcie)
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-06-18, 09:11 F1C - modyfikacje
Z tym odpadaniem kół to też dziwna sprawa jest. Dla mnie o niebo lepiej wyglądało to w F1 2000 . Tam i zawiecha się krzywiła i koła się przytulały do nosa bolidu i odpadały jak miały odpaść itp. W F1C to jest masakra po prostu. Nawet jak ustawię sobię w pliku .veh bodajże bardzo dużą czułość na damage to jak przywalę w bandę to najczulsze są tylne koła które odpadają od razu zaś przednie za cholerę nie chcą odpadać. Lipa straszna...