Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » BZF Manager
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

BZF Manager

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2002-03-11, 02:47      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
Ciekawi mnie czy ktos z Was, szanowni czytelnicy, testowal juz to narzedzie. Ja dopiero dzis sciagnalem i jestem w ciezkim szoku co tak naprawde siedzi w RT. Dla tych co nie wiedza: BZF Manager pozwala podgladac, modyfikowac pliki *.bzf Rally Trophy. Klimaciarze moga natychmiast zabrac sie za produkcje nowych skor lub tym podobnych nieistotnych wizualnych detali, my natomiast skupmy sie na plikach ini zawierajacych wszelkie stale opisujace zachowanie aut.

Oto maly przyklad deklaracji zawieszenia:

FrontSuspensionRestLength = 0.15; # 0.18
FrontSuspensionMaxLength = 0.20; # 0.35
RearSuspensionRestLength = 0.15; # 0.18
RearSuspensionMaxLength = 0.20; # 0.35
FrontSuspensionConst = 35000.0; # 35000
RearSuspensionConst = 35000.0; # 35000
FrontRollBarStiffness = 12000.0;
RearRollBarStiffness = 12000.0;

# Dampers
FrontBumpDamp = 2500.0; #2000
FrontReboundDamp = 3000.0; #2500
RearBumpDamp = 2500.0;
RearReboundDamp = 3000.0;

# Bump rubbers
FrontBumperLength = 0.03;
FrontBumperConst = 60000.0;
RearBumperLength = 0.03;
RearBumperConst = 60000.0;

Co nam to przypomina? Oczywiscie juz odzywaja sie glosy z konca sali ze to pierwsza zakladka setupow z GPL. Brawo dla pana w zoltym helmie.

Niestety nie ma tak dobrze z dyferencjalami:

DifferentialLocking = 0.15;
DifferentialBias = 1.0;

To wszystko co mozemy miec. Trudno na razie powiedziec co robi Bias. Za to pojawia sie nowa mozliwosc!

FrontTraction = 0;
RearTraction = 1;

Oto mamy osobno ustawiany naped przedniej osi i tylnej osi. Wpisujemy wiec 1 w miejsce zera i mamy All Wheel Drive!!! Szkoda tylko ze mamy zmienne tylko do jedenego dyferencjalu. Powinnismy miec trzy dyfry a mamy jeden.

Nie zrazajmy sie jednak bo daje nam to namiastke aut WRC do ktorych co niektorzy tak tesknia. Wystarczy tylko troche pozmieniac krzywa momentu obrotowego i dodac szosty bieg i fruuuu. Dla leniwych wszystko do sciagniecia ze strony

http://rt.relaygames.com

Wystarczy tylko dobrze poszukac...
 
Reklamy
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-03-11, 10:03      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
Musialem go uzyc, aby polska wersje spaczowac (a cdp dalej spi) .. Skorki juz ciekawe widzialem, ale z tego co tu widac to mozna sporo namieszac .

 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-03-11, 11:04      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
W takim razie nie rozumiem dlaczego od poczatku nie mozna tego wszystkiego ustawiac bezposrednio w samej grze?
Technicznie przeciez nie ma zbyt wielkiego problemu odpowiednie menu dorobic, wiec moze wyjdzie jakis patch...
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-03-11, 12:02      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
A ja juz RT wywaliłem
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-11, 12:14      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
hehe, dziala
wlasnie jezdzilem 4 napedowym Stratosem,
tyle ze jeszcze trzeba by gdzies znalezc sposob na rozklad mocy przod/tyl bo jest chyba po rowno
no i ogolnie ktos musialby zrobic 'prawdziwe'
presety a nie takie na ktorych jezdzi sie najszybciej
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-11, 14:48      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
ale jak sie zachowuje ten 4 napedowy stratos ?
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-11, 16:14      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
generalnie po prostu latwiej sie jedzie i robi lepsze czasy
nie trzeba tak uwazac zeby nie wykrecic spina o co przy tylnim napedzie bylo latwo, teraz mozna go latwiej wyciagac z glebokiego poslizgu, ale jak to sie ma do rzeczywistosci? - nie wiem, przydalo by sie wiecej mocy na tyl bo z 4x4 zrobil sie za bardzo neutralny
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2002-03-11, 20:55      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
Wlasnie sprobowalem tez 4wd w Lancii Stratos i musze przyznac ze calkiem fajnie sie jezdzi, zwlaszcza na sniegu.
Tylko sa pewne mankamenty ktore zauwazylem po tych kilkunastu minutach.
Po pierwsze reczny dziala teraz na 4 kola wiec przed nawrotami (ktorych w sumie jest niewiele...) trzeba mocno sie napracowac zeby auto odpowiednio zlozyc. No i po drugie bardzo brakuje centralnego dyfra, zwlaszcza w dosyc lagodnych i szybkich lukach kiedy nie mozna gazem wprowadzic woz w posizg jest bardzo podsterownie, tak jak by sie jechalo seryjnym 4wd a nie A-grupa
Przedni dyfer przypuszczalnie bedzie sie zmienial razem z tylnim skoro jest tylko 1 zmienna wiec nie bedzie mozna sobie zmienic charakterystyki prowadzenia.

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aro dnia 2002-03-11 19:57 ]
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-11, 21:13      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
moze by sprobowac tego 'bias' ustawic - bias czyli przesuniecie moze to robi ze centralny dyfer?, zaraz zobacze
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-11, 23:03      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
a jak tam cokolwiek sie edytuje ?
bo tam chyba trzeba cos exportowac importowac a mi sie nie kce kombinowac
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-11, 23:57      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
jest to troche mylace - fakt
export = rozpakowanie plikow RT (*.bzf)
import = zapakowanie do RT
na pierwszej zakladce (export) wybierz sobie carsa i w srodkowym panelu wybierz pliki *.ini
z menu daj 'export selected items'
w katalogu RTExportedData zrobi katalog CarscarXX i tam wpakuje pliki ini juz tekstowe
na drugiej zakladce (edit/import) wybierasz ini, 2xklik otwiera go w notepadzie do edycji, zmieniasz, zapisujesz i dajesz import selected
ufff... i to wsio
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-12, 00:00      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
no w tym problem ze notepad sie nie uruchamia !
no ale sobie go recznie wyedytowalem
i co dalej ???
u mnie w ogole nie widac tego pliku ini !!!
wskazuje tylko katalog i ... dupa nic
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-12, 00:02      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
dobra mam
nie nalezy pokazac katalogu xxx/cars/car_22
tylko sam katalog xxx
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-12, 00:18      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
no to ok
a juz zrobilem screen shot'a

jak sie przyjzec to tam jest duzo wiecej parametrow niz na pierwszej i drugiej zakladce GPL'a engine ktory to obsluguje musi byc naprawde niezly tylko zeby ktos to poustawial, a moze to juz jest ustawione tylko mija sie z naszymi wyobrazeniami o fizyce samochodow rajdowych? 9

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gregor dnia 2002-03-11 23:19 ]
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-03-12, 00:38      BZF Manager Odpowiedz z cytatem
mozna chyba zmieniac rozklad momentu obrotowego, ilosc biegow, przelozenia
sie pokombinuje troche
ale cos to 4 napedowe auto slabo jezdzi
jakby braklo mocy zeby jechac w poslizgu
trzeba bedzie daj wiecej konikow
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » BZF Manager Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: