Ciekawi mnie czy ktos z Was, szanowni czytelnicy, testowal juz to narzedzie. Ja dopiero dzis sciagnalem i jestem w ciezkim szoku co tak naprawde siedzi w RT. Dla tych co nie wiedza: BZF Manager pozwala podgladac, modyfikowac pliki *.bzf Rally Trophy. Klimaciarze moga natychmiast zabrac sie za produkcje nowych skor lub tym podobnych nieistotnych wizualnych detali, my natomiast skupmy sie na plikach ini zawierajacych wszelkie stale opisujace zachowanie aut.
Oto maly przyklad deklaracji zawieszenia:
FrontSuspensionRestLength = 0.15; # 0.18
FrontSuspensionMaxLength = 0.20; # 0.35
RearSuspensionRestLength = 0.15; # 0.18
RearSuspensionMaxLength = 0.20; # 0.35
FrontSuspensionConst = 35000.0; # 35000
RearSuspensionConst = 35000.0; # 35000
FrontRollBarStiffness = 12000.0;
RearRollBarStiffness = 12000.0;
# Dampers
FrontBumpDamp = 2500.0; #2000
FrontReboundDamp = 3000.0; #2500
RearBumpDamp = 2500.0;
RearReboundDamp = 3000.0;
# Bump rubbers
FrontBumperLength = 0.03;
FrontBumperConst = 60000.0;
RearBumperLength = 0.03;
RearBumperConst = 60000.0;
Co nam to przypomina? Oczywiscie juz odzywaja sie glosy z konca sali ze to pierwsza zakladka setupow z GPL. Brawo dla pana w zoltym helmie.
Niestety nie ma tak dobrze z dyferencjalami:
DifferentialLocking = 0.15;
DifferentialBias = 1.0;
To wszystko co mozemy miec. Trudno na razie powiedziec co robi Bias. Za to pojawia sie nowa mozliwosc!
FrontTraction = 0;
RearTraction = 1;
Oto mamy osobno ustawiany naped przedniej osi i tylnej osi. Wpisujemy wiec 1 w miejsce zera i mamy All Wheel Drive!!! Szkoda tylko ze mamy zmienne tylko do jedenego dyferencjalu. Powinnismy miec trzy dyfry a mamy jeden.
Nie zrazajmy sie jednak bo daje nam to namiastke aut WRC do ktorych co niektorzy tak tesknia. Wystarczy tylko troche pozmieniac krzywa momentu obrotowego i dodac szosty bieg i fruuuu. Dla leniwych wszystko do sciagniecia ze strony
http://rt.relaygames.com
Wystarczy tylko dobrze poszukac...