Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » AVP2...
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

AVP2...

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-19, 02:11      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Jest już demo! Technicznie gra może nie rzuca na kolana, ale atmosferę, klimat to można nożem kroić...Już przy samym chodzeniu po mrocznej i "pustej" bazie, słysząc raz po raz piknięcie detektora ruchu można się nieźle spocić...A gdy "pikanie" detektora staje się coraz szybsze...czad!!!jak w filmie Camerona!!! Jest na co czekać!
 
Reklamy
_Seba_


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno

Post2001-08-19, 02:34      AVP2... Odpowiedz z cytatem
he...mi tam serce siada od tego detektora wolę chodzić na "zielonym" jakoś się bezpieczniej człowiek czuje..ale klimat w gierce niesamowity
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2001-08-19, 13:09      AVP2... Odpowiedz z cytatem
skad to demo mozna zassac ?
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-19, 15:36      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Choćby z Wirtualnej, ale tam serwer był zapchany, więc alternatywny znalazłem tu:
ftp://ftp.nowytarg.top.pl/games/demos/avp2demo.zip
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-08-19, 21:06      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Ha, przeszedlem juz to demko Szkoda tylko, ze takie krotkie ale klimat jest niezly, chodzilem przylepiony do scian a jak detektor cos wykryl to mialem taka "dygawe" jak nigdy Z poczatku jak otwieralem drzwi to odrazu detektor cos wykrywal i nie wiedzialem czy rzeczywiscie za drzwiami cos jest. Okazalo sie, ze detektor wykrywa wszelki ruch, nawet przedmiotow (drzwi). IMO powinien reagowac tylko na ruch istot zywych.
BTW demko sciagalem ze strony gry-online i szlo szybko (demo ma 52MB).
Jeszcze jedno, w demie nie ma opcji 'save'. Mam nadzieje, ze w pelnej wersji bedzie ta opcja.

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lefty dnia 2001-08-19 21:08 ]
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-08-19, 21:10      AVP2... Odpowiedz z cytatem
A dlaczego tylko istot zywych. Chyba bardziej rzeczywiste jest jezeli reaguje na jakikolwiek ruch ?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-08-19, 21:45      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Ok, ale jak otwieram drzwi to detektor odrazu reaguje a ja z poczatku nie wiedzialem czy dlatego, ze drzwi sie ruszyly czy dlatego, ze za drzwiami cos sie rusza. No chyba, ze te punkciki na detektorze sa roznego koloru w zaleznosci od tego co wykrywa (nie sprawdzalem tego bo jak mi jakis Obcy wskakuje na glowe to nie mam czasu patrzec na detektor). Jesli detektor reagowalby na kazdy ruch to pomysl co by bylo, gdybys wszedl do jakiegos pomieszczenia, gdzie jest ciemno, pod sufitem kreci sie jakis wentylator, gdzies dalej kolysza sie zwisajace kable a tu nagle detektor zaczyna szalec i nie wiesz co robic, strzelac, uciekac...
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-08-19, 22:00      AVP2... Odpowiedz z cytatem
no ustaiwnie czulosci detektora na jaka reaguje to nie jest jakis problem. To tak samo jak sie w alarmach samochodowych sie reguluje zeby na latajaca muche nie zaczal wyc. A chyba technicznie jest trudne do wykonania detektor reagujacy TYLKO na istoty zywe. Ja wiem ze w gierkach komputerowych nie takie cuda widziano ale chyba klimat gry wzrasta gry osprzet jest bardziej rzeczywisty.
A moze ktos wie czy sa takie detektory ruchu reagujace tylko na istoty zywe ? Ciekawe jakby to rozwiazac technicznie.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-08-19, 22:14      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Hmm, moze termodetektory, ale te reagowalyby np. na jakis piec wiec to chyba odpada... Cholera, chyba nie da sie tego zrobic
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-08-19, 22:15      AVP2... Odpowiedz z cytatem
teoretyzując, to może i by można było, łącząc cechy detektora ruchu (o który chodzi w grze), z czymś w rodzaju detektora wykrywającego ciepło, o jakimś określonym przedziale temperatur. ale i tak zawsze znalazłby się jakiś "nie żywy" przedmiot, który by był wykryty. Zresztą chodzi o wykrywanie Obcych, a kto wie czy oni wydzielają ciepło
A ta niepewność w grze, czy detektor pokazuje nam drzwi, przestraszoną dziewczynkę , czy obcego, sprawia właśnie, że klimat jest jeszcze lepszy. Trochę nudno by było, wiedząc, że jak "pika", to musi być obcy...



[ Ta wiadomość została zmieniona przez: DariuszM dnia 2001-08-19 22:18 ]
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-08-19, 22:26      AVP2... Odpowiedz z cytatem
A zauwazyliscie jedna rzecz w tym demku, ze czasem detektor zaczyna pikac, obracam sie w kierunku bialego punktu, ktory pokazuje detektor a tam... sciana
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-08-19, 22:27      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Chyba najbardziej uniwersalna bylaby konstrukcja ktora by sie skaldala z trzech detektorow :
-ruchu
-ciepla
-tak czula ze reagowalaby na bicie serca.

Teraz w urzadzeniu powinna byc baza danych zawierajaca przedzialy temperatury ciala normalne dla danego stowrzenia oraz ilosc uderzen na minute oraz modulacje pracy serca tez w przedzialach. I w ten sposob mozna by wykrywac nie tylko istoty zywe ale takze od razu rozpoznawac z duzym prawdopodobienstwem o jakie chodzi.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-08-19, 22:32      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Czlowieka to najlepiej wykrywa zawsze bzzz - komar. Ponoc chmara komarow potrafi wyczuc jakis zapach z wielu kilometrow, ale czy to jest rzeczywicie prawda to nie wiem. Trzeba by poczytac co nieco o tych krwiopijcach
 
PiotreQ





Post2001-08-19, 22:36      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Komar ma na głowie taki pierdolnik, czyli receptor, który potrafi wyczuć zapach krwi z odległości 10 kilometrów !!!

Wyobrażacie sobie jak on musi być zakręcony w mieście

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: PiotreQ dnia 2001-08-19 22:36 ]
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-08-19, 22:41      AVP2... Odpowiedz z cytatem
Ciekawe jak wykrywa krew z zawartoscia promili alkoholowych... i czy taka wersja uszlachetniona jest dla niego atrakcyjniejsza ?
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » AVP2... Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: