Jest już demo! Technicznie gra może nie rzuca na kolana, ale atmosferę, klimat to można nożem kroić...Już przy samym chodzeniu po mrocznej i "pustej" bazie, słysząc raz po raz piknięcie detektora ruchu można się nieźle spocić...A gdy "pikanie" detektora staje się coraz szybsze...czad!!!jak w filmie Camerona!!! Jest na co czekać!
Reklamy
_Seba_
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno
2001-08-19, 02:34 AVP2...
he...mi tam serce siada od tego detektora wolę chodzić na "zielonym" jakoś się bezpieczniej człowiek czuje..ale klimat w gierce niesamowity
Greg
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin
Ha, przeszedlem juz to demko Szkoda tylko, ze takie krotkie ale klimat jest niezly, chodzilem przylepiony do scian a jak detektor cos wykryl to mialem taka "dygawe" jak nigdy Z poczatku jak otwieralem drzwi to odrazu detektor cos wykrywal i nie wiedzialem czy rzeczywiscie za drzwiami cos jest. Okazalo sie, ze detektor wykrywa wszelki ruch, nawet przedmiotow (drzwi). IMO powinien reagowac tylko na ruch istot zywych.
BTW demko sciagalem ze strony gry-online i szlo szybko (demo ma 52MB).
Jeszcze jedno, w demie nie ma opcji 'save'. Mam nadzieje, ze w pelnej wersji bedzie ta opcja.
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lefty dnia 2001-08-19 21:08 ]
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-08-19, 21:10 AVP2...
A dlaczego tylko istot zywych. Chyba bardziej rzeczywiste jest jezeli reaguje na jakikolwiek ruch ?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-08-19, 21:45 AVP2...
Ok, ale jak otwieram drzwi to detektor odrazu reaguje a ja z poczatku nie wiedzialem czy dlatego, ze drzwi sie ruszyly czy dlatego, ze za drzwiami cos sie rusza. No chyba, ze te punkciki na detektorze sa roznego koloru w zaleznosci od tego co wykrywa (nie sprawdzalem tego bo jak mi jakis Obcy wskakuje na glowe to nie mam czasu patrzec na detektor). Jesli detektor reagowalby na kazdy ruch to pomysl co by bylo, gdybys wszedl do jakiegos pomieszczenia, gdzie jest ciemno, pod sufitem kreci sie jakis wentylator, gdzies dalej kolysza sie zwisajace kable a tu nagle detektor zaczyna szalec i nie wiesz co robic, strzelac, uciekac...
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-08-19, 22:00 AVP2...
no ustaiwnie czulosci detektora na jaka reaguje to nie jest jakis problem. To tak samo jak sie w alarmach samochodowych sie reguluje zeby na latajaca muche nie zaczal wyc. A chyba technicznie jest trudne do wykonania detektor reagujacy TYLKO na istoty zywe. Ja wiem ze w gierkach komputerowych nie takie cuda widziano ale chyba klimat gry wzrasta gry osprzet jest bardziej rzeczywisty.
A moze ktos wie czy sa takie detektory ruchu reagujace tylko na istoty zywe ? Ciekawe jakby to rozwiazac technicznie.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-08-19, 22:14 AVP2...
Hmm, moze termodetektory, ale te reagowalyby np. na jakis piec wiec to chyba odpada... Cholera, chyba nie da sie tego zrobic
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2001-08-19, 22:15 AVP2...
teoretyzując, to może i by można było, łącząc cechy detektora ruchu (o który chodzi w grze), z czymś w rodzaju detektora wykrywającego ciepło, o jakimś określonym przedziale temperatur. ale i tak zawsze znalazłby się jakiś "nie żywy" przedmiot, który by był wykryty. Zresztą chodzi o wykrywanie Obcych, a kto wie czy oni wydzielają ciepło
A ta niepewność w grze, czy detektor pokazuje nam drzwi, przestraszoną dziewczynkę , czy obcego, sprawia właśnie, że klimat jest jeszcze lepszy. Trochę nudno by było, wiedząc, że jak "pika", to musi być obcy...
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: DariuszM dnia 2001-08-19 22:18 ]
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-08-19, 22:26 AVP2...
A zauwazyliscie jedna rzecz w tym demku, ze czasem detektor zaczyna pikac, obracam sie w kierunku bialego punktu, ktory pokazuje detektor a tam... sciana
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-08-19, 22:27 AVP2...
Chyba najbardziej uniwersalna bylaby konstrukcja ktora by sie skaldala z trzech detektorow :
-ruchu
-ciepla
-tak czula ze reagowalaby na bicie serca.
Teraz w urzadzeniu powinna byc baza danych zawierajaca przedzialy temperatury ciala normalne dla danego stowrzenia oraz ilosc uderzen na minute oraz modulacje pracy serca tez w przedzialach. I w ten sposob mozna by wykrywac nie tylko istoty zywe ale takze od razu rozpoznawac z duzym prawdopodobienstwem o jakie chodzi.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-08-19, 22:32 AVP2...
Czlowieka to najlepiej wykrywa zawsze bzzz - komar. Ponoc chmara komarow potrafi wyczuc jakis zapach z wielu kilometrow, ale czy to jest rzeczywicie prawda to nie wiem. Trzeba by poczytac co nieco o tych krwiopijcach
PiotreQ
2001-08-19, 22:36 AVP2...
Komar ma na głowie taki pierdolnik, czyli receptor, który potrafi wyczuć zapach krwi z odległości 10 kilometrów !!!
Wyobrażacie sobie jak on musi być zakręcony w mieście
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: PiotreQ dnia 2001-08-19 22:36 ]
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-08-19, 22:41 AVP2...
Ciekawe jak wykrywa krew z zawartoscia promili alkoholowych... i czy taka wersja uszlachetniona jest dla niego atrakcyjniejsza ?